U trenu d'alta velocità hè impurtante per impedisce a migrazione

U trenu d'alta velocità hè impurtante per prevene a migrazione: u presidente di BUTSO, Yusuf Keyik, hà fattu una dichjarazione: "U trenu d'alta velocità per Burdur hè impurtante per u sviluppu di l'opportunità di trasportu per aumentà l'attrattività di l'investimentu di Burdur. U sughjettu di "Trenu d'Alta Velocità" è Trenu di Carichi, chì hè nantu à l'agenda di Burdur è a regione, hè ancu estremamente pertinenti è impurtante per u sviluppu di l'ecunumia di a nostra pruvincia è a prevenzione di a migrazione. enfatizatu;

U presidente di BUTSO, Keyik, hà dettu: "Seguemu i Studi di Prughjettu di a Linea di Treni d'Alta Velocità chì unirà Antalya à Antalya via Eskişehir, Konya è Burdur, è Istanbul à Antaly finu à u 2023, è u trenu di merci chì a cunnetta à u porti d'esportazione, è vulemu chì sia accelerata ".

Burdur Chamber of Commerce and Industry (BUTSO) presidente di u Cunsigliu Yusuf Keyik hà datu infurmazioni nantu à l'ultima situazione nantu à u Trenu d'Alta Velocità chì unisce Istanbul à Antalya. Keyik; "U Trenu d'Alta Velocità, chì hè intrutu in l'agenda di a Regione di u Mediterraniu Occidentale in u 2010, hè in diverse rumuri in l'opinione publica, ma noi, cum'è a Camera, seguitemu l'evoluzione. Certe volte avemu esitazioni nantu à induve passà a linea è induve serà a stazione. A causa di queste esitazioni nantu à a realizazione di a linea di Trenu d'Alta Velocità Istanbul-Antalya à u 2023, noi, cum'è BUTSO, avemu participatu à a campagna di firma iniziata da u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Antalya (ATSO), Çetin Osman Budak. Avemu riunitu firme per un bellu pezzu stabilendu un stand di petizioni in Cumhuriyet Square. Spergu chì un risultatu serà ottenutu in presenza di u Ministeru di i Trasporti è chì ghjunghjemu à u Trenu d'Alta Velocità à u più tardu 2023 ", disse.
Enfatizendu chì u Trenu di merci, chì cunnetta i porti d'esportazione è ancu u Trenu d'Alta Velocità, hè ancu impurtante per l'esportazioni di a regione, u presidente di a Camera, Yusuf Keyik, hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prucessu di travagliu: "In 2010 , u "1. Assistendu à a Conferenza di Prublemi di Trasportu di Antalya è Suggerimenti di Soluzioni, u Prof. Dr. Mustafa Karaşahin hà dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu in u corpu di a Direzzione Generale di Ferrovie Porti è Costruzioni di Aeroporti (DLH) per cunnette Antalya à a reta di treni esistenti.
Sicondu l'infurmazioni datu da Mustafa Karaşahin; In u prugettu sottu DLH, hè statu annunziatu chì a linea di trenu d'alta velocità trà Ankara-Eskişehir seria aduprata è chì seria separata da Eskişehir à Afyon cun un interruttore. Karaşahin hà dettu ancu: "Serà una linea completamente nova. Una cunnessione serà furnita da Afyon à Antalya via Burdur. Una altra cunnessione serà fatta da Dinar. Un prughjettu impurtante in quantu à stabilisce una cunnessione ferroviaria cù u Mediterraniu ; Hè previstu per esse cumpletu in u 2011. Cusì, i nostri dui porti seranu cunnessi per ferrovia in u Mediterraniu. Tuttavia, hè chjaru chì u travagliu avanza pianu pianu.
IMPORTANTE PER BURDUR
Enfatizendu chì u Guvernu hà ottinutu un successu significativu in e Ferrovie di u nostru paese, Keyik hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Ora vulemu chì questi travaglii sianu accelerati. U trenu d'alta velocità per Burdur hè impurtante per u sviluppu di l'opportunità di trasportu per aumentà l'attrattiva d'investimentu di Burdur. U sughjettu di "Trenu d'Alta Velocità" è Trenu di Carichi, chì hè nantu à l'agenda di Burdur è a regione, hè ancu estremamente pertinenti è impurtante per u sviluppu di l'ecunumia di a nostra pruvincia è a prevenzione di a migrazione. Per quessa, noi, cum'è a Camera, cuntinuemu à seguità u prublema.
Quandu u Trenu d'Alta Velocità si svolge, Antalya serà cunnessu à a linea di treni à alta velocità via Konya è Eskişehir, è ancu à Izmir, Ankara, Istanbul è à l'est da u trenu à alta velocità. Cù u Trenu di merci, l'esportazioni di marmura da Burdur duppianu è darà grandi benefici ecunomichi à Burdur, Isparta è Antalya. U nostru scopu hè finu à u 2023, ùn aspittemu micca ostaculi in a realizazione di u prugettu.

Surghjente: http://www.burdurgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*