Ankara, a capitale, hè u centru di a Linea di Trenu Alta Velocità

U centru di a Linea di Treni d'Alta Velocità hè a capitale Ankara: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu chì 14 cità metropolitane seranu cunnesse trà e altre da a reta di treni à alta velocità.

Binali Yıldırım, Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu chì a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul serà messu in serviziu à a fine di l'annu.

Parlendu dopu à a cena rapida organizata da u Ministeru di i Trasporti, Binali Yıldırım hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti ferroviari di Turchia.

Yıldırım hà dettu: "A partesi da a fine di questu annu, metteremu u trenu à alta velocità trà Ankara è Istanbul. È cusì, uniremu e duie grande cità di Turchia l'una cù l'altru ".

TRENU ALTA VELOCITA IN 14 CITTÀ

Hà annunziatu chì 5 cità, induve vive u 40 per centu di a pupulazione di Turchia, seranu cunnessi l'una cù l'altru cù a Linea di Trenu High Speed ​​​​in 14 anni.

Yıldırım hà continuatu: "In i prossimi 5 anni, culligaremu 40 cità metropolitane, chì contanu u 14 per centu di a pupulazione di Turchia, cù a reta di treni à alta velocità".

E 14 pruvince chì u Ministru Yıldırım hà citatu sò Ankara, İstanbul, İzmir, Eskişehir, Bursa, Kocaeli, Balıkesir, Konya, Afyonkarahisar, Uşak, Manisa, Kırıkkale, Sivas è Yozgat.

U centru di a Linea di Trenu Alta Velocità serà a capitale Ankara.

Binali Yıldırım hà dettu chì finu à avà anu custruitu 1100 chilometri di linee di treni à alta velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*