A delegazione di Sakarya hà visitatu Marmara

A delegazione di Sakarya hà visitatu Marmara: u guvernatore Big: "YHT servirà i nostri citadini in 3 stazioni in a nostra cità à e stazioni Pamukova, Arifiye è Sapanca" - U presidente di a Cummissione Parlamentaria d'Investigazione di Diritti Umani Üstün: "Da avà, speru chì un trenu chì parte da a Cina sarà Passa da Marmaray à Londra, pò andà finu à quì "

A delegazione, cumpresu u guvernatore di Sakarya Mustafa Büyük, u sindaco metropolitanu di Sakarya Zeki Toçoğlu è i deputati di u Partitu AK, anu visitatu u Prughjettu Marmaray.

À a riunione tenuta à a Direzzione di a Stazione Haydarpaşa, u guvernatore di Sakarya Mustafa Büyük, u sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya Zeki Toçoğlu, presidente di a Cummissione Parlamentaria d'Investigazione di i Diritti Umani Ayhan Sefer Üstün, u deputatu di u Partitu AK Sakarya Ali İhsan Yavuz, u presidente provinciale di u Partitu AK Recep Uncuoğlu, u capu. guvernatori di distrittu è sindaci. , TCDD 1st Manager Regionale Hasan Gedikli hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di Marmaray è YHT.

Dopu à a riunione, a delegazione si n'andò à u situ di custruzzione in Üsküdar, induve anu visitatu u tunnel di Marmaray.

U guvernatore di Sakarya, Mustafa Büyük, hà dettu in una dichjarazione à u currispundente AA chì u Trenu High Speed ​​​​(YHT), unu di i prughjetti più impurtanti di Turchia, passa ancu per Sakarya.

Dichjarà chì i prughjetti di Marmaray è YHT sò impurtanti in quantu à u trasportu in Europa è in u mondu, Büyük hà dettu: "YHT servirà i nostri citadini in stazioni 3 in a nostra cità, stazioni Pamukova, Arifiye è Sapanca. U nostru trenu di trasportu hà da cumincià à serve Adapazarı u più prestu pussibule ", disse.
"Svilupperà ulteriormente a vita cummerciale è ecunomica di a nostra cità"

U presidente di a Cummissione Parlamentaria d'Investigazione di i Diritti Umani è u Diputatu di u Partitu AK di Sakarya Ayhan Sefer Üstün hà dichjaratu ancu chì u Partitu AK hà fattu un novu terrenu è implementatu assai prughjetti impurtanti.

Dichjarà chì YHT li hà introduttu in Turchia è Sakarya, è chì u Prughjettu Marmaray hè vicinu à finisce, Üstün hà dettu: "Da avà, spergu chì un trenu da a Cina puderà andà finu à Londra attraversu Marmaray".

Üstün hà dettu chì u countdown hà iniziatu per u Prughjettu Marmaray, è chì serà apertu in un ghjornu assai impurtante cum'è u 29 d'ottobre, u ghjornu di a Repubblica.

"U Trenu d'Alta Velocità vene avà à Sakarya. Qualunque sia u significatu di un aeroportu per Sakarya, u fattu chì u trenu d'alta velocità ferma in Arifiye, Sapanca, Pamukova significa questu. In questu rispettu, hè un prughjettu assai impurtante per Sakarya. Un prughjettu chì cunnette Sakarya à Istanbul, Ankara è Izmir. Quandu u trenu hè citatu, a ghjente di Sakarya surrisu. Una cità sinonimu di treni. Svilupperà ulteriormente a vita cummerciale è ecunomica di a nostra cità.
"In u scopu di a visione 2023, 10 mila chilometri di binari di treni à alta velocità seranu posti"

U deputatu di u Partitu AK Sakarya Ali İhsan Yavuz hà dichjaratu chì u guvernu hà realizatu prughjetti storichi.

"Ùn pudemu micca dì chì simu assai abili à spiegà questi prughjetti à e persone cù u tonu di voce desideratu è in un modu desideratu. Forse unu di i mutivi di questu hè chì ci hè tantu travagliu fattu in successione chì ùn pudemu micca mantene in un sensu ", disse Yavuz, aghjustendu chì hè impurtante per elli à esaminà u Prughjettu Marmaray in situ.

Notendu chì stu prughjettu mostra a visione, l'ecunumia, l'orizzonte di Turchia è cumu si vede à u futuru, Yavuz hà dettu:
"Stu prughjettu ùn hè micca cusì simplice. Quandu si cunsiderà l'aspettu monetariu, ùn hè spessu micca pussibule per una nazione o un statu per esce da questu affari in pocu tempu. Per esempiu, in u scopu di a visione 2023, 10 mila chilometri di binari di treni d'alta velocità seranu posti. Qualchidunu di elli cuminciaru à vene in ghjocu passu à passu. Questu ùn hè micca un scopu per esse sottovalutatu. Una rivoluzione di a mentalità hè accaduta sottu u guvernu di u Partitu AK. Ognunu nota sta rivoluzione di mentalità è cambià. I nostri scopi in questa direzzione sò assai grandi. Perchè avemu un deficit significativu in u passatu. Ci hè una grande distanza trà noi è u mondu civilizatu. Turchia li lasciò daretu. Avemu veramente righjuntu un bonu livellu economicamente. Useremu tutti questi per chjude i deficit passati di Turchia è faremu u nostru futuru megliu. Ciò chì avemu vistu oghje ci hà dettu chì una volta di più ".
"Un prughjettu chì alza a barra per u nostru paese"

Mahmut Kösemusul, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di SATSO, hà enfatizatu chì u prughjettu permetterà l'attività suciale è ecunomiche di a cità per esse realizatu in u cortu termini.

Rimarchendu chì Sakarya hà righjuntu un livellu induve si pò dimustrà ancu di più in termini di trasportu, Kösemusul hà dettu: "A nostra accessibilità hè in crescita. In pocu tempu, seremu cum'è Istanbul, u distrittu di una cità chì chjamemu a capitale di u mondu. Facemu u nostru megliu per parechji di i nostri industriali per investisce in a nostra cità in u prossimu periodu. Hè un prughjettu chì eleva a barra per u nostru paese ", disse.
"Avemu visitatu un prughjettu strategicu assai impurtante"

U presidente provinciale di u Partitu AK, Recep Uncuoğlu, hà dichjaratu chì hè piacevule chì u prugettu hè in u stadiu di cumpletu è chì hà cuntribuitu assai à u sviluppu di u trasportu è di e ferrovie, è hà dettu: "Avemu visitatu un prughjettu strategicu assai impurtante. Hè veramente fieru d'avè realizatu un travagliu cusì grande durante u nostru periodu di guvernu di u Partitu AK ", disse.

Dichjarà chì sti prughjetti si sò spargugliati in ogni angulu di Istanbul è di l'Anatolia, Uncuoğlu hà dettu chì e ferrovie si sviluppanu in linea cù i so obiettivi 2023.

Surghjente: u vostru messenger.biz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*