I travaglii di rinnuvamentu di a strada ferroviaria in Bilecik Cuntinueghjanu

I travaglii di rinnuvamentu di a strada ferroviaria cuntinueghjanu in Bilecik: I travaglii di rinnuvamentu di strada in corso da e Ferrovie Statali (DDY) cuntinueghjanu.

U guvernatore di Bilecik Halil İbrahim Akpınar, Vice Direttore Generale di Ferrovie Statali İsa Apaydın, inseme à u 1st DDY Regional Manager Hasan Gedikli, Road Construction Head İsmail Mürtezaoğlu, Road Department Head Selahattin Sivrikaya è altre autorità, esaminò i travaglii di rinnuvamentu di a strada in a stazione di treni in l'area di a Stazione è ricevutu infurmazioni da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori.

In u so discorsu, Apaydın hà dichjaratu chì u travagliu di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) nantu à a linea Ankara-Istanbul cuntinueghja rapidamente è chì DDY hà realizatu un travagliu di rinnuvamentu di strada di 17 chilometri in a regione trà e stazioni di Bilecik è Pamukova.

Dichjarà chì anu u scopu di compie a maiò parte di a superstruttura da u 20 di settembre, Apaydın hà dettu:

"E nostre operazioni elettromeccaniche cuntinueghjanu. Avà ci avvicinamu rapidamente à a fine di a tappa Ankara-Istanbul di e ferrovie. Cù e tappe Bilecik, Bozüyük, Arifiye, İzmit è Istanbul, queste regioni anu ancu treni à alta velocità. Cume l'investimenti in e ferrovie statali anu aumentatu, avemu ancu mudernizatu a custruzzione di e strade. Avemu fattu un travagliu di pannelli quì per a prima volta cù una macchina di posa di pannelli. Sta macchina piglia pannelli di 36 metri è li mette nantu à a strada. Pudemu custruisce strade più longu in pocu tempu. Cù questi travaglii, e ferrovie furnisceranu servizii ancu megliu. U travagliu chì facemu attualmente hè a nostra linea nurmale convenzionale, ma avemu da trasfurmà sta linea in una traversa di 60 ferrovia nantu à questa ferrovia, cum'è usemu traverse 60 in a superstruttura di treni d'alta velocità. Facemu stu locu dispunibule per l'usu in i nostri treni d'alta velocità in ogni mumentu.

Surghjente: u vostru messenger.biz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*