A linea di metro più longa di Hong Kong hè gestita da u sistema di stazione Siemens

A linea di metro più longa di Hong Kong hè gestita da u sistema di stazione Siemens: Siemens cuntribuisce à a gestione di a linea di metro di Hong Kong, chì hè una di e zone più densamente populate di u mondu.

Hong Kong, una di e cità induve u core di l'ecunumia mundiale batte, travaglia cù Siemens in a gestione di u sistema di metro. Hong Kong, a cità cù a più alta densità di pupulazione in u mondu cù 3500 persone per chilometru quadru, si distingue cù una di e rete di metro più cumpletu in Asia. Siemens, chì furnisce e tecnulugia IT è cumunicazione necessarie da l'operatore di metro locale MTR per a linea Est - Ovest di Hong Kong, installà u sistema di gestione di stazione CG STM (Control Guided Station Management) in questu cuntestu. Stu sistema gestisce è monitoreghja e funzioni cum'è i punti di chjama d'emergenza, l'alimentazione di trazione, a ventilazione di u tunnel, i sistemi di rilevazione di u focu è l'infurmazioni di i passageri, è scale mobili.

U sistema di gestione di a stazione CG STM, chì assicura a sicurezza di i passageri è u funziunamentu liscio di i treni, assicura chì tutti i sistemi d'infurmazione è di cumunicazione in stazioni di metro sò constantemente monitorati. U sistema, chì hè direttamente cunnessu à u centru di cuntrollu, pò cusì vede una lista di priorità nantu à i monitori cù rapporti di alarme o status. In casu d'alarma, l'istruzzioni preprogrammate sò emesse automaticamente, chì furnisce l'assistenza massima à u persunale operatore.

A linea Est-Ovest di Hong Kong hè stata creata cunnessendu a linea ferroviaria Ovest à a linea Ma On Shan via a nova linea Shatin - Centrale di 17 chilometri. Questa strada, chì hà una lunghezza tutale di circa 58 chilometri è includerà 27 stazioni, pigliarà ancu u titulu di a più longa di e ottu linee di metro di Hong Kong quandu entra in opera in 2018.

A cuntribuzione di Siemens à l'investimenti di trasportu ferroviariu in a regione ùn hè micca limitata solu à u metro di Hong Kong. Siemens hà ancu iniziatu u travagliu per equipà a linea Nord-Sud di 2020 chilometri, chì hè prevista per entra in opera in 47, si estende da a fruntiera cinese à l'isula di Hong Kong, cù tecnulugia di cuntrollu è signalazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*