Prughjettu di funivia doppia di Istanbul Bosphorus

Prughjettu di funivia doppia di Istanbul Bosphorus
Prughjettu di funivia doppia di Istanbul Bosphorus

Doppia telecabina versu u Bosforu: Dopu a linea di telecabina Çamlıca-Etiler, chì passerà per u Bosforu, a linea Sarıyer-Beykoz di 2 chilometri serà ancu attivata. Nantu à a linea Golden Horn, ci hè un prughjettu di funivia trà Eyüp è Sütlüce.

In più di e custruzzioni giganti, i travaglii di infrastruttura è di trasportu ghjucanu ancu un rolu efficace in i piani futuri di Istanbul. A pianificazione di implementà novi prughjetti in u periodu à vene, a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) si prepara à piglià una offensiva, in particulare in u campu di u trasportu.

In questu cuntestu, mentre chì e discussioni annantu à u prugettu di telecabina trà Zincirlikuyu è Çamlıca, annunziate da u sindaco metropolitanu Kadir Topbaş, cuntinueghjanu, hè emersa una nova linea di telecabina. Sicondu i piani di IMM, una nova linea di funivia serà custruita trà Rumelihisarı è Otağtepe nantu à u Bosforu. A data di fine di u prugettu, chì hè prevista à avè una lunghezza di 2 chilometri, hè stata determinata cum'è 2023.

U primu ghjunghjerà in u 2015

Hè statu decisu chì a prima linea di funivia, chì hè stata annunziata prima è pianificata per principià da Etiler è finisce in Çamlıca, partirà da Zincirlikuyu. Stu prughjettu longu di 8 km, chì serà trà Zincirlikuyu, Altunizade è Çamlıca, serà messu in serviziu in u 2015.

A municipalità prevede ancu di custruisce una linea di funivia di 3 chilometri trà Eyüp è Sütlüce à u Cornu d'Oro. Quandu queste linee sò finite, novi seranu aghjuntu à i teleferichi in Maçka è Eyüp in Istanbul.