Investimentu di 1,3 miliardi di dollari in l'Aeroportu Sabiha Gökçen

Investimentu di 1,3 miliardi di dollari in l'Aeroportu Sabiha Gökçen: Situatu da u latu anatolianu di Istanbul, l'Aeroportu Sabiha Gökçen hè a seconda pista è una torre chì serà notata da l'orizzonte di a cità.

Parallelamente à a pista di 3 mila metri di lunghezza in l'aeroportu, una nova pista di 600 mila 715 metri di lunghezza serà custruita cù un investimentu tutale di 1,3 miliardi di dollari, di quale 3 milioni di dollari sò custruzzione è custruzzione è 500 milioni di dollari sò espropriazioni. In u scopu di u prugettu, a torre esistente chì serve à l'aeroportu serà demolita è una nova serà custruita. U prugettu, chì hà da principià à u principiu di u 2014, hè destinatu à esse cumpletu in 4 anni. Cù a fine di a nova pista, a capacità di passageru di l'aeroportu aumenterà da 30 milioni à 70 milioni. A pista serà l'unica pista induve l'Airbus A380 pò atterri in Turchia è i paesi circundanti.

Una nova pista serà custruita in l'Aeroportu Sabiha Gökçen, situatu à e fruntiere di Kurtköy in Pendik, Istanbul. U prucessu di rivisione è valutazione per u prughjettu "2nd Runway and Complementary Construction of Sabiha Gökçen Airport", previstu per esse realizatu da a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà iniziatu. U Rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) di u prugettu hè statu apertu à l'opinione publica. Tutti i dettagli nantu à u prugettu sò stati inclusi in u "Rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale per a Custruzzione di a 2a Pista è i So Cumplementi in l'Aeroportu Sabiha Gökçen", chì hè statu ottenutu da l'Agenzia di Notizie Cihan.

UNA PISTA, 2 PISCINA E TORRI SERA COSTRUITE CU U PROGETTU

L'aeroportu, situatu à l'est di u latu anatolianu di Istanbul è à 28 chilometri à sud-est di u Ponte di u Bosforu, hà una pista larga di 06 metri è 24 mila metri di lunghezza situata in a direzzione 45/3. Inoltre, l'aeroportu hà 4 grembiuli è taxiways per e piste. In u scopu di u prugettu, una nova pista, 2 grembiuli è taxiways per e piste seranu custruiti in l'aeroportu Sabiha Gökçen. Inoltre, hè previstu di custruisce a torre, l'edificiu di carichi, i servizii di salvezza è di focu (RFFS), espansione di u depositu di carburante esistente, tunnel di strada di cunnessione di l'autostrada E 5-TEM, tunnel di deviazione di l'ossu di l'ossu, instradamentu di u tubu di distribuzione di gas principale. , è routing di a linea elettrica.

Una seconda pista, 3 metri di lunghezza è 500 metri di larghezza, serà custruita in l'aeroportu Sabiha Gökçen, parallella à a pista esistente. A pista parallela operata indipindente serà capace di serve tutti l'aviò, cumpresu l'A60. U costu di u prugettu di l'Aeroportu Sabiha Gökçen 380nd Runway and Complementary Construction Project hè statu determinatu cum'è 2 milioni di dollari. L'elementu più impurtante in l'investimentu, in quale i costi d'espropriazione ùn sò micca inclusi, hè u travagliu di terra cù 610 milioni di dollari. In u prugettu, hè previstu di spende 300 milioni di dollari per strutture di drenaje di u campu, 45 milioni di dollari per e strade, 95 milioni di dollari per mette u revestimentu di u campu è 75 milioni di dollari per a sicurità. In u prugettu, induve 4 millioni di dollari deve esse spesi nantu à i sistemi di navigazione, 46 milioni di dollari supplementari seranu spesi nantu à a torre di cuntrollu, 23 milioni di dollari per i spustamenti è 17 milioni di dollari in altri travaglii. I travaglii di custruzzione di l'aeroportu in quistione durà 5 anni. In u prughjettu, chì hà da scopu di cumpiendu u prucessu di EIA à a fine di l'annu, a Preparazione di a Terra è a Stripping of the Vegetative Cover Layer principiarà in i primi mesi di u 4.

715 MILLIONI DOLLARS SERÀ SPENSU PER L'ESPROPRIAZIONE IN U PROGETTU

Per u prucessu di espropriazione da esse realizatu in u scopu di u prugettu, u costu di l'espropriazione serà realizatu da TOKİ in u quadru di accordi mutuali cù i pruprietarii. A tassa di espropriazione serà pagata da a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu. Hè stimatu chì u costu di espropriazione serà di circa 715 Million dollars. In u scopu di u prugettu, l'espropriazione serà realizata per una superficie di 180 ettari. Per u prugettu, una decisione urgente di espropriazione hè stata presa in a regione da i Ministri u 27 d'aprile di u 2012. I travaglii di custruzzione ùn saranu micca iniziati in ogni modu finu à chì e prucedure di espropriazione sò finite è i permessi necessarii sò ottenuti in u scopu di a legislazione attuale.

500 TRAVAGLIAVARANI LAVARI

A seconda pista, chì serà custruita cù l'aumentu di a capacità, serà situata parallella à u sudu di a pista esistente è à 100 metri di distanza. A319, A320-200, A321-100, B737-400, B737-500, B737-700, B737-800, B737-900, E190, A330-300, A358, B747-400, B777-200, B380-380, B500-2, B30-70, B14-2, B40-XNUMX, BXNUMX-XNUMX, BXNUMX-XNUMX, BXNUMX-XNUMX à a pista.Tutti puderanu atterri. Questa pista serà l'unica pista induve l'Airbus AXNUMX pò atterri in Türkiye è i paesi circundanti. XNUMX persone anu da travaglià in a custruzzione di a pista. Dopu à a fine di a pista, u numeru di l'impiegati durante a fase di operazione aumenterà à XNUMX mila. Cù a fine di a pista, u numeru di passageri hè destinatu à aumentà da XNUMX milioni à XNUMX milioni. Hè previstu di scavà XNUMX milioni di metri cubi in u scopu di i travaglii di custruzzione. Qualchidunu di l'excavazione resultanti seranu utilizati in operazioni di riempimentu. Dui spazii di almacenamentu di scavi seranu determinati per u scopu di almacenà i rifiuti di scavi. Durante a fase di custruzzione di u prugettu, XNUMX milioni di metri cubi di operazioni di riempimentu seranu realizati.

A TORRE, CHE DIVENTARÀ UNA LANTERNA LEGGERA DI NOTTE, SERA AVVERTATA IN U SKYLINE DI CITTA.

A torre di cuntrollu esistente chì serve à l'aeroportu Sabiha Gökçen serà demolita. L'altezza di a torre pianificata serà di 112 m è u so diametru serà di 26 m. In più di risponde à i criteri minimi, a torre pianificata furnisce i cuntrolli cù vedute eccellenti di u campu d'aviazione in generale. Situata à u centru di u campu d'aviazione, trà a pista esistente è a seconda pista pruposta, a torre di cuntrollu di u trafficu aereu Sabiha Gökçen, alta 112 m, furnisce una vista di prima classe di i movimenti di l'aeronautica è cumandà l'orizzonte à una grande distanza. In questu modu, a torre diventerà un puntu di riferimentu maiò è simbulu per l'aeroportu è a regione in quale si trova. L'edificiu di a torre, chì serà unu di l'esempii più alti di u so tipu in u mondu, si distinguerà in una manera distintiva è distintiva in l'orizzonte di a cità durante u ghjornu. A torre diventerà una lanterna illuminata di notte.

L'aeroportu Sabiha Gökçen hè situatu annantu à una superficie totale di 6 milioni 18 mila 858 metri quadrati. L'area di a seconda pista, induve l'aumentu di a capacità hè prevista, hè 311 milione 992 mila 7 metri quadrati. L'aeroportu hà una superficia tutale di 330 milioni 850 mila 180 metri quadrati, cumprese l'area esistente è pianificata. In u scopu di u prugettu, l'espropriazione serà realizata per una superficie di XNUMX ettari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*