U countdown hè cuminciatu per u metro di a capitale

U countdown hè principiatu per a capitale metropolitana: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà annunziatu ch'elli apriranu e linee di metro Kızılay-Çayyolu è Batıkent-Sincan finu à a fine di l'annu.
Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà datu infurmazioni nantu à u prucessu di custruzzione di i metro di Ankara.
Ricordendu chì anu pigliatu 3 linee da a Municipalità Metropolitana in a capitale, Yıldırım hà dettu: "Apreremu Kızılay-Çayyolu è Batıkent-Sincan à a fine di l'annu".
Dichjarà chì u travagliu cuntinueghja nantu à a linea Keçiören-Tandoğan, Yıldırım hà dettu chì puderanu apre Keçiören in a seconda mità di u 2014. Dichjarà chì ci sò troppu tunnellati nantu à a linea Keçiören è chì anu pigliatu una custruzzione chì ùn era quasi mai principiata, Yıldırım cuntinuò e so parolle cusì:
"Se finiscemu i metro di Ankara, darà un seriu sollievu in u trasportu publicu. U trafficu di a matina è di a sera ancu sbulicà un pocu. Avemu un record in questi prughjetti. Apriremu appena questu. I nostri amichi sò sempre à u travagliu. Ùn avemu micca vistu u Direttore Generale esce da terra ".
U Ministru Yıldırım, nantu à una quistione, hà dettu: "Ùn ci hè micca altra preparazione di metro in Ankara".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*