Guardie di Sicurezza Diventate Campioni di u Torneo di Football Metro d'Ankara

L'Ufficiale di Sicurezza Diventa Campioni di u Torneo di Football Metro d'Ankara: "2013 Traditional Spring Football Tournament" di Ankara Metro hà finitu cù u campionatu di a Direzzione di Sicurezza quist'annu, dopu à partiti eccitanti.
L'eccitazione di u football hè stata sperimentata in Metro, u veiculu di trasportu publicu più sicuru è veloce in a capitale. U persunale chì travaglia in u latu invisibule di u Metro hà lasciatu a so fatigue di travagliu è u stress nantu à u campu verde cù e squadre chì formanu da e so unità, è anu avutu una dolce cumpetizione in i partiti trà elli. L'accoglienza, in quale a squadra furmata in 12 direzzione diverse chì serve in 8 stazioni diverse è sede in Ankara, da a sicurità à l'affari, u mantenimentu di strada è di i veiculi, a pulizia, i tecnichi à l'affari finanziarii è amministrativi, hà cuncorsi ferocemente in 32 diverse competizioni. per l'impiegati è l'impiegati chì eranu i so cumpagni di squadra, hà furnitu mumenti divertenti è cumpetitivi. In u torneu, induve si mette in scena partite simili à a liga prufessiunale, cuncorsi dolci trà unità di metro è banchetti di football divertenti sò stati sperimentati, l'Amministrazione cummerciale hè stata seconda è a Direzzione di l'Affari Finanziari è Amministrativi hè stata terza.
HA NETTU 32 GOALS IN 217 PARTITE
U top scorer di u torneu, chì hè statu tenutu in stile di liga, in quale un totale di 217 gol sò stati marcati è in a partita finale, a Direzzione di Sicurezza hà scunfittu a Direzzione di l'Affari cù un puntu di 4-0 è diventò u campione, era Eyüp. Karal, u ghjucatore di football di a squadra di campioni, cù 13 gol quist'annu, cum'è l'annu passatu. .
À a fine di u torneu, chì hà vistu una cumpetizione feroce nantu à i campi di football trà i culleghi chì travaglianu braccia in braccia durante u ghjornu per assicurà chì i metri furnisce un serviziu cumpletu, u Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari EGO Kemal Temiz è u Capu di u Metro di Ankara, Rahmi Akdoğan, hà datu u coppe à e squadre vincitori.
U "Torneo di Football Tradizionale", chì hè urganizatu ogni annu per alleviare u stress di u travagliu di l'impiegati, aumentà a so motivazione è assicurà l'unità di unità cù u putere unificatore di u sport, hè finitu questu annu cù entusiasmu è amicizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*