L'apertura di a ferrovia BTK è u Tunnel Ovit farà Erzurum un centru di attrazione

L'apertura di a ferrovia BTK è u Tunnel Ovit farà Erzurum un centru di attrazione: Erzurum First Organized Industrial Zone (OSB) Presidente di u Cunsigliu Zafer Ergüney hà dettu chì a cità diventerà u centru di attrazione di a regione economicamente cù l'apertura di u paese di logistica, a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è u Tunnel d'Ovit, hà dettu ch'ellu vene.
U paese logisticu, unu di l'investimenti chì farà Erzurum unu di i centri ecunomichi di l'Asia Centrale è u Mediu Oriente, serà messu in serviziu l'annu prossimu. U paese logisticu, chì hè statu stabilitu nantu à una zona di 360 decares, serà messu in serviziu in u Novembre di l'annu prossimu. L'apertura di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è u Tunnel d'Ovit inseme cù u paese logisticu portanu dinamismu à a struttura socio-ecunomica di Erzurum.
U presidente di u Cunsigliu di l'OIZ Zafer Ergüney hà dichjaratu chì Erzurum è a regione farà un saltu ecunomicu. Ergüney hà dettu chì u paese logisticu custruitu da i Ferroviari di u Statu in l'area Erzurum OIZ hè una grande speranza per l'industriali è l'investituri di a cità è a regione.
Indicà chì l'esportazioni da altre regioni, in particulare da Erzurum, guadagnà a vitalità una volta chì questi investimenti sò stati messi in serviziu, Ergüney hà dettu: "A mala furtuna di Erzurum cambierà quandu u paese logisticu, a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è u Tunnel Ovit sò. mette in serviziu. L'ecunumia di a cità è di a regione serà ripresa. Erzurum diventerà unu di i centri cummerciale di l'Asia Centrale è u Mediu Oriente. Cum'è investitori di Erzurum, aspittemu cù speranza è eccitazione per a realizazione è a realizazione di sti trè prughjetti. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*