Cume di Trasportu nantu à a Strada Ferroviaria BTK

summit di trasportu nantu à a strada ferroviaria btk
summit di trasportu nantu à a strada ferroviaria btk

A Reunione di u Gruppu di Travagliu, chì hè stata realizata cù a participazione di i funzionari di l'Amministrazioni Ferroviari di Turchia, Russia, Georgia è Azerbaijan per aumentà u trasportu nantu à a strada ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK), chì hè chjamata Seta di Ferru. Strada, hà iniziatu u luni 26 d'aostu à l'Hotel Ankara in a Stazione YHT di Ankara.

Un ufficiale di l'Amministrazione Ferroviaria di Kazakistan assisterà ancu à a seconda sessione di ghjornu di a riunione di dui ghjorni ospitata da a Direzzione Generale di TCDD.

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, in u so discorsu à l'apertura di a riunione, hà ricurdatu chì u settore ferroviariu in Turchia, chì agisce cum'è un ponte naturale trà l'Asia, l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa, hà cuminciatu à esse cunsideratu cum'è un statu. pulitica dapoi u 2003.

Spieghendu chì tutte e linee ferroviarie naziunali è internaziunali in u corridore est-ovest, induve a mobilità di u trasportu hè sperimentata intensamente, sò state rinnuvate in u scopu di i grandi investimenti fatti finu à avà.

Dichjarà chì e linee ferroviarie Marmaray è Baku-Tbilisi-Kars, chì permettenu u trasportu ferroviariu ininterrottu passendu u Bosforu sottu u mare, offrenu grandi opportunità, Uygun hà cuntinuatu cusì:

"Comu sapete, u voluminu di u cummerciu trà Turchia, Azerbaijan, Georgia è Russia hè aumentatu in l'ultimi anni. A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì avemu messu in serviziu cum'è l'amministrazioni ferroviarie di i nostri paesi, serà più attiva è a quantità di trasportu, per quessa, u voluminu di u cummerciu serà aumentatu ancu più.

"NUOVE OPPORTUNITÀ DI COOPERAZIONE APERTE"

Uygun hà rimarcatu chì, in u risultatu di riunioni bilaterali è multiple trà l'amministrazioni ferroviarie in a regione, sò state aperte novi opportunità di cooperazione trà Turchia, Azerbaijan, Russia è Georgia, è hà dettu chì a creazione di un Gruppu di Travagliu era trà i prublemi accunsentiti. u risultatu di l'iniziativi.

Spieghendu chì hè diventatu impurtante per l'amministrazioni ferroviarie per cooperà cù u settore privatu per via di i sforzi di liberalizazione glubale in u settore ferroviariu, Uygun hà dettu: "U fattu chì avemu spessu riuniti cum'è amministrazioni ferroviarie hè un'indicazione di l'impurtanza chì avemu. Attaccà à u trasportu ferroviariu è u nostru desideriu è u desideriu di migliurà a nostra cooperazione ". disse.

Nutendu chì prublemi impurtanti cum'è a determinazione di una pulitica di tariffu per i trasporti in a regione, l'usu di vagoni in i paesi di a regione, a produzzione di vagoni speciali, a cuntribuzione chì Kars Logistics furnisce à a mobilità di trasportu in a regione. , è l'aumentu di u putenziale di u trasportu di transitu, seranu discututi in e riunioni adatte di dui ghjorni, a cuuperazione è u trasportu ferroviariu seranu purtati à un livellu più altu. Hà vulsutu chì a riunione, chì hà da piglià passi impurtanti versu a retirazzione, sia benefica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*