Azzione da BTS contr'à a privatizazione di a ferrovia

Azzione da BTS contr'à a privatizazione di a ferrovia: BTS hà fattu una dichjarazione di stampa davanti à a Direzzione Generale di TCDD in u ghjornu di l'Azzione di i Ferroviari Europei.
U 9 ​​d'ottobre, chì hè statu determinatu cum'è u ghjornu di l'Azzione di i Ferroviari Europei da a Federazione Europea di i Travaglii di i Trasporti (ETF), l'azzioni sò state realizate in parechje cità d'Europa cù i tituli "No à a segregazione è a frammentazione in e ferrovie" è "No à a privatizazione". di e ferrovie per u trasportu publicu qualificatu ". In Turchia, i membri di l'Unione di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS) anu fattu una dichjarazione di stampa davanti à TCDD. In u comunicatu di stampa, hè statu dichjaratu chì a separazione è a privatizazione di u trasportu ferroviariu di passageri è di merci hè un sforzu di trasferimentu di azioni à l'azionisti. BTS hà dettu chì a privatizazione di u trasportu ferroviariu porta à:
I servizii di trasportu diventeranu micca qualificati.
A sicurità di u trafficu di u trenu soffrirà.
U trasportu serà basatu annantu à u prufittu, micca u benefiziu publicu.
U numeru di l'impiegati diminuirà.
L'imprese intermedie è subcontratturi aumenteranu.
U tassu di travagliu incertu è inseguru aumenterà.
U numeru di i travagliadori cuntratti aumenterà.
A carica di travagliu è a pressione aumenteranu.
L'ore di travagliu flessibile è l'overtime aumenteranu.
Dopu avè enfatizatu l'impattu di e privatizzazioni nantu à u trasportu ferroviariu, a Federazione Europea di i Travaglii di i Trasporti hà listatu e so dumande contru à e privatizazione cum'è cumpunenti:
A pruposta di privatizà i servizii di trasportu di passageri di a Ferrovia Europea deve esse rifiutata.
A più frammentazione di a ferrovia deve esse prevenuta da evaluendu l'infrastruttura è a navigazione separatamente.
I servizii di trasportu publicu devenu esse urganizati in u megliu modu, tenendu in contu i bisogni spiciali di i citadini è di i paesi.
Siccomu i requisiti di i travagliadori ferroviari sò i prerequisiti di a sicurità, a sicurità, u funziunamentu bè è u serviziu ferroviariu qualificatu, i so diritti è e cundizioni devenu esse prutetti in ogni mumentu.
A pulitica di privatizazione è di frammentazione deve esse abbandunata.
Ci vole à ricurdà chì i servizii di ferrovia sò servizii publichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*