Una splusione hè accaduta in un ponte di ferrovia in Ucraina

Una splusione hè accaduta nantu à un ponte di ferrovia in Ucraina: L'esplosione chì hè accaduta a notte passata nantu à u ponte di ferrovia chì cunnetta Mariupol in u sudu di l'Ucraina cù altre regioni hè stata qualificata cum'è un attaccu terrorista.
L'esplosione chì hè accaduta a notte scorsa nantu à a ferrovia chì cunnetta a cità di Mariupol in u sudu di l'Ucraina cù altre parti di u paese hè stata qualificata cum'è un "attaccu terrorista" da e unità di sicurezza.
Hè statu informatu chì l'esplosione chì hè accaduta nantu à u ponte di a ferrovia in a parte di a ferrovia chì cunnetta a cità di Mariupol in u sudu di u paese cù l'altra parte di u paese, passendu per a pruvincia di Zaporozhye, mentre chì u trenu di merci passava l'ultimu. notte, hè statu classificatu cum'è un attaccu terrorista da unità di sicurità di u paese, è i studii sò cuminciati à truvà i suspettati.
Stampa di u Procuratore Provinciale di Zaporozhye SözcüIn a so dichjarazione, Maryana Piskunova hà dichjaratu chì l'esplosione chì hè accaduta nantu à u ponte di a ferrovia mentre u trenu di merci era in muvimentu hè stata qualificata cum'è un attaccu terrorista è chì i sperti di bombe cuntinueghjanu u so travagliu in scena. Sicondu i primi determinazioni, hè statu determinatu chì un materiale splusivi equivalente à 100 chilò di TNT hè stata utilizata per detonà u ponte di ferrovia.
Piskunova hà ancu nutatu chì i studii per identificà i perpetratori di l'esplosione detta cuntinueghjanu è chì misure di sicurezza estensive sò state pigliate in a regione, è chì e riparazioni sò state realizate intensivamente per riapertura di a ferrovia, per via di l'impurtanza strategica di a ferrovia in quistione.
Aieri sera, quandu un trenu di merci passava per u ponte di ferrovia vicinu à a stazione Kuznetsovka di a ferrovia chì cunnetta Mariupol in u sudu di u paese cù Donetsk, hè accadutu una splusione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*