Dui più linee di metro per Istanbul

Kadir Topbaş hà datu a bona nutizia in Istanbul, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à i prughjetti di trasportu è hà datu a bona nutizia di u metro à Bahçeşehir è Sultanbeyli. "Avemu cunsideratu un prughjettu di metro in Bahçeşehir è Sultanbeyli dopu à 2019. Ma ci hè una grande dumanda. Avemu acceleratu u travagliu di prughjettu nantu à questu. "Continuemu à travaglià nant'à u prughjettu di portà periferie à Sultanbeyli è Bahçeşehir, sperendu chì sia finitu in 2019".
TRASPORTU ININTERRUPTU
Topbaş hà ancu fattu a seguente dichjarazione in quantu à l'affirmazioni chì a linea di metrobus serà rimossa: "A nostra linea di metrobus serve cum'è un sistema di trasportu impurtante in Istanbul, ma ci hè un prublema perchè ci hè una dumanda assai alta. Stu locu deve esse trasfurmatu in suburbia. Ci sò studii nantu à questu. Avemu digià datu a linea da Bahçelievler à Beylikdüzü à u Ministeru di i Trasporti in quantu à sta linea. Sta linea serà custruita. Vulemu compie i nostri sistemi ferroviari in Istanbul, chì purterà a densità in particulare in e regioni internu di a cità, da 2019. Ci sarà un metro nantu à a linea induve si trova u metrobus. Ùn hè più pussibule di trasportà sta densità cù l'autobus. "Ancu senza caccià u metrobus, i nostri travaglii di metro cuntinueghjanu da quì sottu".
Topbaş hà spartutu l'infurmazioni seguenti nantu à Marmaray, chì serà messu in serviziu u 29 d'ottobre: ​​"Marmaray hè un sistema ininterrottu chì pò andà da a parte più orientale di l'Asia à l'Inghilterra. Tuttavia, a linea suburbana ùn opera micca per via di travaglii di riabilitazione è di treni d'alta velocità. A linea chì serà messu in opera da u 29 d'ottobre hè a regione trà Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme. Dighjà in Ayrılıkçeşme Kadıköy - A nostra linea di Metro Kartal hè operativa. Cumpuleremu ancu cù autobus in Kazlıçeşme finu à a fine di a linea suburbana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*