Nisun passaghju in l'area di a stazione!

U passaghju ùn permette micca u passaghju in l'area di a stazione: cù a so larghezza, u passaghju ùn permette micca di passà un veiculu in una situazione d'urgenza. U passaghju, chì rende i lochi di i cummercianti in a regione cumplettamente disfunzionale, impedisce u passaghju di u veiculu è l'intervenzione in casu d'un eventuale focu, accidenti è tutte e altre emergenze, postu chì copre i dui lati di a strada. I residenti di u quartieru anu a paura di una pussibule emergenza in a zona. Mustafa Terzioğlu, unu di l'abitanti di u quartiere, hà dettu chì u ponte hè statu custruitu à u casu senza alcuna ricerca è hà dettu: "Nimu ùn si preoccupa di e persone. "Ora ponu passà u ponte è salvà i citadini in e case", disse.
"L'INSTALLAZIONE DI 150 ANNI SIA SPERATA"
Dichjarà chì un insediamentu di 150 anni hè statu distruttu da stu passaghju, Terzioğlu hà dettu: "L'area di a stazione, a zona populari di Torbalı District, chì hè u simbulu di u nostru distrittu, hè stata sacrificata per İZBAN. Ùn avemu micca contru à l'arrivu di İZBAN. Ma questu passaghju hè un no-brainer? U ponte copre completamente a zona. E motociclette sò difficiuli di passà. Avemu avvistatu da u principiu, ma nimu ùn sente. Sta situazione veramente palesa chì e persone ùn sò micca valutate in tuttu. Puderanu correre u ponte sottu terra. Questa maghjina hè l'insensibilità di u guvernu AKP è l'urganizazione di u distrittu. Questa attitudine di u Ministeru palesa cusì a sensibilità ch’elli si manifestanu à u so travagliu. "Se avianu datu l'impurtanza necessaria è avvirtenu, ùn avariamu micca assistitu à queste immagini", disse.
"U PASSAGGIU AVREBBE PASSU SOTTERRA"
Un altru residente di u quartiere, Vedat Yıldız, hà dettu chì, s'ellu ci era un focu avà, i pompieri ùn puderanu micca intervene da nulla. S'ellu ci hè un focu, andaranu à u ponte è intervenenu da quì. Stu passaghju puderia esse passatu sottu terra è nimu di sti prublemi ùn si facianu. Semu preoccupati per una situazione d'emergenza è unu di i nostri pazienti si ammala di colpu. L'ambulanza ùn pò micca entre. Ùn pensanu micca à a ghjente. Pensanu à i so sedi. Qualchidunu chì vede sta disgrazia hè sorpresa. "Ùn ci hè micca una regulazione cusì ridicula in ogni locu in u paese", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*