Calvariu di a strada in Alsancak per quelli chì utilizanu i treni İZBAN

Calvariu di a strada in Alsancak per quelli chì utilizanu i treni İZBAN: In İZMİR, i travaglii di marciapiedi davanti à a Stazione di Alsancak causanu millaie di residenti İzmir, in particulare quelli chì utilizanu treni İZBAN, soffrenu ogni ghjornu.
I travaglii di l'infrastruttura, chì si dicenu chì ùn finiranu mai in Izmir, chì duverà bisognu di un pocu di prublemi ogni volta, ma seranu cunfortu dopu, anu annunziatu a ghjente chì vive in a cità. I travaglii di pavimentazione chì anu dapoi qualchì tempu davanti à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak causanu ancu soffrenze à a ghjente di İzmir. Migliaia di persone chì passanu per questa regione cintrali, soprattuttu quelli chì entranu è scendenu da i treni İZBAN da a stazione d'Alsancak, ùn ponu truvà un trottu per caminari. I pedoni anu da passà per a polvera o marchjà nantu à a strada à u risicu di esse culpitu da un veiculu. E donne chì portanu tacchi alti facenu grandi sforzi per ùn cascà mentre caminavanu. L'opere causanu ancu cunfittura di trafficu in a zona dighjà densa.
I citadini sprimenu chì anu patitu per via di sti travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir. In più di u lentu prugressu di i travaglii, a ghjente di Izmir reagisce à u fattu chì ùn hè micca pigliatu precauzioni è ùn hè micca custruitu un caminu alternativu per i pedoni. In una cità cum'è Izmir, hè inconcepibile chì a ghjente deve esse cunfruntatu cù sta stampa in unu di i so punti cintrali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*