L'Università Akdeniz hà cullatu 1600 Firme per u Trenu d'Alta Velocità

L'Università di Akdeniz hà riunitu 1600 Firme per u Trenu d'Alta Velocità: Un gruppu di studienti di a Facultà di Economia di l'Università di Akdeniz hà riunitu firme in l'università per sustene a petizione lanciata da a Càmera di Cummerciu è Industria di Antalya sottu u nome "Venite à EXPO 2016 Antalya da u Trenu d'Alta Velocità ".
I studienti anu datu più di 1600 firme chì anu ricevutu da i so amichi in l'università à u presidente ATSO Çetin Osman Budak. Dichjarà chì a cuntribuzione di i studienti hè assai significativa, Budak hà dettu: "Avete fattu una cosa assai impurtante per u paese. Ti felicitaraghju. Spergu chì, cù u vostru sustegnu, assicureremu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità di Antalya hè inclusu in u prugramma in u più cortu termini. " Budak hà enfatizatu chì a campagna di firma ùn hà micca solu scopu di portà i treni d'alta velocità in Antalya, ma hà ancu enfatizatu chì a ferrovia avvicinà e cità, è ancu u sviluppu ecunomicu. Dichjarà chì EXPO 2016 hè l'urganisazione più impurtante chì Turchia urganizerà, Budak hà dettu chì speravanu di eliminà alcune carenze, in particulare in l'infrastruttura di trasportu, grazia à EXPO, chì vedenu cum'è un prughjettu di sviluppu.
Esprimendu chì u prublema più impurtante di Antalya hè u trasportu, Budak hà dettu: "Antalya hà righjuntu una certa pusizione in u trasportu aereu, ma ci sò prublemi in u trasportu terrestre è marittimu. U trasportu è l'accessibilità sò trà i prublemi più impurtanti di Antalya. Antalya sola accoglie un terzu di i turisti chì venenu in u nostru paese. Se 10 per centu di stu turista si trasfirìu in Anatolia, 1.5 milioni di turisti avianu l'uppurtunità di cunnosce a ricchezza è a cultura di l'Anatolia. Questu hè u nostru scopu principale. U prughjettu di u trenu d'alta velocità hè un prughjettu induve sparteremu a ricchezza di Antalya cù l'Anatolia ".
Dichjarà chì e firme raccolte cù a cuntribuzione di e persone da Isparta è Burdur è Antalya anu superatu 90 mila, Budak hà dettu: "A ghjente di a regione aspetta a ferrovia dapoi 100 anni. Questu ùn hè micca u nostru cum'è ATSO, hè a dumanda di a ghjente di a regione. Trasmetteremu e firme chì avemu cullatu à u nostru Ministru di i Trasporti, Primu Ministru è Presidente è dumandemu chì a ferrovia sia inclusa in u prugramma in u più cortu termini.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*