Marmaray apre, i nostri dui lati si riuniscenu

Marmaray si apre, i nostri dui lati s'uniscenu: Dumane, u sognu di 150 anni si avverà è "Marmaray" cumminciarà i so voli. I dui lati di u Bosforu s'uniscenu ; U trafficu di Mega City respira un suspiru di sollievu.
U Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà viaghjatu trà dui cuntinenti cù dirigenti di media è scrittori. U Ministru Yıldırım hà datu infurmazioni tecniche nantu à u prughjettu di u seculu, chì serà apertu dumani. Hè previstu chì 75 mila passageri passanu per Marmaray per ora. Per quessa, ogni precaution hè stata presa. A liquefazione hè stata rilevata nantu à u fondu di u mari. I pavimenti sò stati trasfurmati in roccia cù culonni injected di cimentu. Gaskets è guaine d'acciaio sò stati stallati per a impermeabilità. Un sistema d'avvertimentu hè statu stallatu contr'à un eventuale terremotu. Appena l'alerta di u prughjettu rileva u terrimotu, signalanu Kandilli è u centru di cummandu principale. Cusì, u trenu nantu à a linea turnarà à a stazione più vicina. Inoltre, i camini sò stati stabiliti nantu à a riva di i rails per l'evacuazione di i passageri. E stazioni sò stati decorati cù miniature di artefatti storichi scuperti durante l'scavi.
A fine di u tunnel porta à l'Europa
U nostru editore in capu Nuh Albayrak hà attraversatu u Bosforu cù Marmaray cù u Ministru Yıldırım.
In scavi di Marmaray, Istanbul hà invechjatu 4500 anni! U affondamentu di i tunnellati di u tubu è a so riunione cù i scavatori di u tunnel eranu ancu trà l'indimenticabili.
Duranti u periodu Turgut Özal, quandu i passi più serii sò stati fatti per Marmaray in u periodu recente, u prugettu hè statu finalizatu è e rotte sò state determinate. Dopu à l'accordu finanziariu firmatu trà Turchia è l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale Giapponese (JICA) in u 1999, l'indagine geotecnica è l'investigazioni di Marmaray sò state iniziate u 25 di lugliu di u 2002. Dui mesi dopu, sta volta i studii batimetrichi in u Bosforu sò stati fatti. Versu a fine di u 2002, sò stati ancu cuminciati a perforazione di u mare in u Bosforu. Quandu i calendari dimustravanu di maghju 2004, un cuntrattu hè statu firmatu cù TGN, un cunsorziu internaziunale di trè partenarii in Marmaray, Turchia è Giappone. Mentre chì u principale partner di u cunsorziu hè Taisei Corporatiton da u Giappone, Gama è Nurol İnşaat da Turchia anu rimboccatu e maniche per a custruzzione di Marmaray cum'è partenarii lucali da Turchia.
U 17 di ghjugnu di u 2004, i scavi archeologichi, chì anu causatu una grande cuntruversia è si dicenu chì ritardavanu Marmaray. I scavi, chì u Primu Ministru Erdogan dicia dopu: "Ci anu fattu perde uni pochi d'anni cù a ceramica", hà cambiatu a storia di Istanbul !
Duranti i scavi fatti finu à a data, 35 barche affundate è 38 mila artefatti di u museu sò stati scuperti. U numaru di ceramica hà più di 40 mila. U Portu di Teodosiu, u più grande portu di u periodu Bizantinu, hè statu scupertu durante i scavi in ​​Yenikapı, chì falò à 6 metri è mezu. Mentre chì tracce di vita da u Neoliticu sò state truvate durante i scavi, si trovanu tombe umane di 8500 anni. Questu significava chì a storia cambiante di Istanbul avissi da 4500 anni! Duranti i scavi, circa 390 impronte sò state truvate. Inoltre, i più antichi ritrovi di legnu in u mondu, cum'è frecce, archi è paddles in canoa sò stati truvati.
In uttrovi 2004, a custruzzione di Marmaray hà iniziatu. Inseme cù u primu prestitu di 200 milioni d'euros da u Bancu Europeu d'Investimenti, l'accordu di prestitu rinnuvatu cù JICA hè statu firmatu u 29 di ferraghju 2005. In i stessi ghjorni, hè ghjunta a seconda tappa di u prestitu di 450 milioni d'euro ottenutu da u Bancu Europeu d'Investimentu. U terzu prestitu di 2006 milioni d'euros, chì hè vinutu da u listessu indirizzu in ghjugnu 400, era per l'acquistu di veiculi ferroviari.
U 21 di dicembre di u 2006, i tunnellatrici cuminciaru à travaglià per i tunnelli Ayrılıkçeşme è Yedikule. Quandu u travagliu per Marmaray hè diventatu concretu, l'eccitazione aumentava ...
U 24 di marzu di u 2007, u primu pezzu di tunel di tubu immersi hè statu infine calatu in a fossa cavata à u fondu di u Bosforu. L'ultimu di sti tubi, l'11, hè statu abbassatu u 23 di settembre di u 2008, è u prucessu d'immersione hè statu cumpletu.
U 17 di ferraghju 2010 era a data di una riunione ! A macchina chì scavava Ayrılıkçeşme avia finalmente ghjuntu à u tunnel di tubu immersi.
E cose ùn sò micca sempre andate bè in Marmaray. Dopu chì u cunsorziu ALSTOM-Marubeni-Duş (AMD), cù quale u cuntrattu per a migliione di e linee suburbane hè statu firmatu in u 2007, abbandunò l'opere, u cuntrattu hè statu finitu u 19 di lugliu di u 2010 è l'offerta hè stata ripresa. In u 2011, era u tempu per a macchina chì scavava da Yedikule per ghjunghje à u tunnel di tubu.
U 26 di ghjennaghju di u 2011, cù a participazione di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, tutti i tunnellati sottu u Bosforu sò stati cumminati in una sola linea. U 14 di ghjennaghju di u 2012, a stallazione di ferrovia hà iniziatu. A prima persona chì salda i rails era u Primu Ministru Erdogan. Cù a fine di e scavi in ​​l'entrata Sud di Sirkeci u 17 d'aostu di u 2012, i scavi di Marmaray anu finitu. U 26 di settembre di u 2012, l'escavazione di u tunelu hè stata finita, sta volta cù a macchina chì scava unu di i tunnel per caminari in a Stazione Sirkeci.
Mentre tutti i travaglii di scavi di Marmaray sò stati finiti l'11 d'aprile, e stazioni cuminciaru à esse energizate in maghju. In u ghjugnu, l'assemblea di i rails hè stata finita. U 2 d'aostu, i rails sò stati energizati, i primi tunnel di treni sò stati pigliati. Per Marmaray, anni, ancu seculi, di sudore seranu infine ricivuti u 4 d'Aostu di u 2013 ! In quellu ghjornu, u Primu Ministru Erdoğan, chì stava à pusà in u sediu militare per i test drive è i prucessi di prova nantu à a strada Ayrılıkçeşme-Kazlıçeşme, stava trasfurmendu e roti in una nova era per Istanbul è Turchia ...
Tutti l'Istambuli è tutta a Turchia seranu partenarii in sta felicità storica, dumane, à u 90 anniversariu di a Republica.
2 cuntinenti, 4 minuti
U Marmaray, chì operarà nantu à a strada "Kazlıçeşme-Yenikapı-Sirkeci-Üsküdar-Ayrılıkçeşme" in a prima tappa, dura 4 minuti per passà trà Üsküdar è Sirkeci, e stazioni à l'estremità di i cuntinenti asiatichi è europei. I tappe, chì eranu pronti per l'apertura, sò stati decorati cù miniatura da u sottu.
SERÀ INTEGRATA CU U TRAM
37 stazioni più seranu aghjunte
In a seconda fase di Marmaray, chì include u migliuramentu di e linee suburbane esistenti di 44.4 km in u cuntinente asiaticu è 19.2 km in u cuntinente europeu è a so cunversione in un metro di superficia, 37 stazioni seranu ancu mudernizati. U numaru di linii, chì hè attualmente dui, serà aumentatu à trè è u sistema serà custituitu da 1 linee, T2, T3 è T3. I treni suburbani correranu nantu à e linee T1 è T2, mentre chì a linea T3 serà aduprata da i treni interurbani di merci è di passageri. Marmaray, KadıköySi fusionerà cù u Prughjettu Kartal Rail System in a Stazione Ayrılıkçeşme (İbrahimağa). Mentre u prughjettu gigante serà integratu cù a linea di Trenu d'Alta Velocità Istanbul-Ankara da Gebze, serà ancu cunnessu à u Metro d'Istanbul. Cù l'attivazione di e linee suburbane da i dui lati, da Gebze HalkalıCi vole 105 minuti per ghjunghje à Istanbul, da Bostancı à Bakırköy in 37 minuti, è da Söğütlüçeşme à Yenikapı in 12 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*