Marmaray, Başkentray è İZBAN gratuiti per i travagliadori sanitari

marmaray baskentray è izban sò gratuiti per i travagliadori sanitari
marmaray baskentray è izban sò gratuiti per i travagliadori sanitari

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia, hà ringraziatu i prufessiunali di salute chì anu travagliatu devotamente per a guariscenza di i pazienti chì anu pigliatu u Kovid-19, chì emerge in Wuhan, Cina è si sparse in u mondu sanu.

Dichjarà chì sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u guvernu è a nazione, in particulare u Ministeru di a Salute, si battenu duramente contr'à Kovid-19, chì hà causatu a morte di millaie di persone in u mondu, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"Ùn pudemu micca fà abbastanza per i nostri travagliadori sanitari, chì facenu u so travagliu in u fronte di sta guerra, pigliendu ogni tipu di risichi. Ospitemu i nostri prufessiunali di a salute chì torneranu in casa, stanchi di u so travagliu, gratuitamente, in Marmaray in Istanbul, Başkentray in Ankara è Izban in Izmir. A detta applicazione inizierà da oghje ".

"Applaudemu i nostri travagliadori sanitari"

Rimarchendu chì saria abbastanza per i prufessiunali di a salute di mostrà e so carte d'identità per prufittà di Marmaray, Başkentray è İzban, Turhan hà dichjaratu chì, cum'è a famiglia di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura, i prufessiunali di a salute sò sempre cun elli in a so lotta di l'autosacrificiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*