SAMULAŞ ùn ferisce micca quelli chì anu u dirittu di abbunamentu in u trasportu publicu

I diritti municipali di i veiculi di trasportu sò posti mesi
I diritti municipali di i veiculi di trasportu sò posti mesi

Mentre a Municipalità Metropolitana di Samsun hà rinviatu i diritti di l'autobus publichi privati ​​​​, i minibus, i minibus è i taxi per 2 mesi, SAMULAŞ hà annunziatu chì quelli chì anu u "dirittu di abbonamentu" in u trasportu publicu ùn saranu micca vittime.

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà implementatu cù successu ogni tipu di misure contr'à l'epidemie di coronavirus, impedisce a vittimizazione di i cummercianti è i citadini cù una seria di misure in u campu di u trasportu. Mentre a Municipalità Metropolitana hà annunziatu un "postponimentu di 2 mesi" in quantu à e quote, SAMULAŞ hà ancu datu infurmazioni nantu à l'usu di u "dirittu di sottoscrizione".

2-MESI POSTPONIMI DI QUESTI

A dichjarazione chì i diritti municipali per i veiculi di trasportu in tutta a pruvincia di Samsun sò stati posposti per 2 mesi hè stata fatta da u sindaco Mustafa Demir. U sindaco Demir hà dichjaratu: "Avemu rinviatu i diritti municipali per l'autobus, i minibis, i minibus è i taxi privati ​​​​privati ​​in i cunfini di a Municipalità Metropolitana di Samsun per 2 mesi". In u scopu di a decisione, hè ancu annunziatu chì i diritti seranu pagati dopu à a Festa di Ramadan.

DESCRIPTION 'SUBSCRIBE CARD'

Samsun Project Transportation Construction Construction Yat., Una filiale di Samsun Metropolitan Municipality. Cantu. è Tic. A.Ş. (SAMULAŞ A.Ş.), invece, hà dichjaratu chì quelli chì anu u dirittu di abbunà per via di l'epidemie di coronavirus ùn saranu micca vittime è hà dettu: "Ancu se anu u dirittu di abbunà, i nostri citadini chì ùn ponu micca aduprà u trasportu publicu per via di l'epidemie di coronavirus puderanu trasfiriri i so numeri di imbarcu rimanenti è durate à u Centru di Applicazioni SAMKART quandu e misure epidemiche sò finite. "Puderanu aduprà di novu appliendu à (SBM)", ellu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*