Barriera di Coronavirus à u trasportu publicu in Samsun

barriera di coronavirus di trasportu di massa in samsun
barriera di coronavirus di trasportu di massa in samsun

Samsun Project Transportation Development Construction Yat. Cantà. è Tic. Hè statu annunziatu chì ci era una diminuzione di u 13 per centu in u numeru di passageri in u sistema ferroviariu è u 64 per centu in l'autobus dopu u 64 di marzu per via di e misure pigliate da SAMULAŞ A.Ş. in quantu à u focu di coronavirus.

In a dichjarazione fatta da SAMULAŞ, hè statu annunziatu chì u numeru di passageri hè diminuitu ghjornu per ghjornu dopu e misure pigliate per via di u focu di coronavirus. In a dichjarazione, hè statu dettu: "Ci hè una rapida diminuzione di i movimenti di i passageri da u 14 di marzu, soprattuttu dopu à i studienti è l'impiegati chì sò stati dati un permessu amministrativu in u scopu di a circular u 16 di marzu".

Sicondu a dichjarazione, 13 mila 63 passageri sò stati servuti in u sistema ferroviariu u 227 di marzu, 16 mila 36 passageri u 414 di marzu, 17 mila 30 passageri u 978 di marzu, è 18 mila 22 passageri u 874 di marzu. In l'operazioni di l'autobus, l'usu hè diminuitu à 13 mila 32 passageri u 209 di marzu, 16 mila 18 u 857 di marzu, 17 mila 15 passageri u 385 di marzu, è 18 mila 12 passageri u 145 di marzu.

In a dichjarazione, "Da u 13 di marzu à u 18 di marzu, ci hè stata una diminuzione di 83.93 per centu in i nostri passageri chì utilizanu tariffi studianti, 43.74 per centu in i nostri passageri chì utilizanu tariffi civili, è 59.90 per centu in i nostri passageri gratuiti. "In generale, ci hè stata una diminuzione di u numeru di passageri da 64 per centu in u sistema ferroviariu è 63 per centu in l'operazione di l'autobus".

Hè statu ancu enfatizatu chì hè previstu chì ci sarà una diminuzione ulteriore in u futuru, in particulare in u numeru di passageri chì sò in u gruppu di risicu è chì beneficianu di servizii di trasportu publicu gratuiti. In a so dichjarazione, SAMULAŞ hà dettu: "Per questa ragione, hè inevitabbile di fà restrizioni in u nostru sistema ferroviariu è l'operazioni di autobus chì ùn disturbanu micca u cunfortu di i passageri. "Avisemu in particulare i nostri passageri è tutti i nostri passageri, chì sò in gruppi di risicu, di seguità l'opinione publica è di ùn esce micca s'ellu ùn sò in una situazione difficiule".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*