Prestazione Massima in Raggiunge u Target à SAMULAŞ!

Prestazione massima in u trasportu di destinazione in SAMULAS
Prestazione massima in u trasportu di destinazione in SAMULAS

In Samsun, SAMULAŞ cuntinueghja e so riunioni di "risoluzione di prublemi" cù cumpagnie di fabricazione per risponde à e richieste di i citadini è furnisce un serviziu megliu.

I funzionari di BMC, una di e poche cumpagnie chì producenu autobus, camioni è motori in Turchia, si sò scontri cù i dirigenti di SAMULAŞ in a riunione. À a riunione, e valutazioni di u rendiment di l'autobus di marca BMC attualmente utilizati in u trasportu publicu in Samsun sò stati ancu fatti.

SAMULAŞ Direttore Generale Enver Sedat Tamgacı, Vice Direttore Generale Ziya Kalafat, Capo di Manutenzione di Bus Recep Kadir Sivri, Manager di Garage di Bus Sinan Etli, Capu di u gruppu di servizii autorizati Fatih Ugey da a squadra BMC, Ingegnere d'Integrazione di Veiculi Commerciali Serkan Demir, Manager Regionale di Ricambi Emre Uzun hà assistitu. a riunione. , Samsun Regional Sales Manager Mustafa Altun, Samsun Regional Service Specialist Halil İbrahim Atamer è Samsun Service Owner Tahir Erbilgin anu assistitu.

U "GRUPPU DI TRAVAIL" hè statu stabilitu

À a riunione, e valutazioni di u prucessu sò state fatte in quantu à 70 autobus BMC acquistati da a Municipalità Metropolitana di Samsun è utilizati in u trasportu publicu urbanu sottu a gestione di SAMULAŞ. À a riunione, induve sò state fatte esaminazioni dettagliate nantu à i prublemi chì si verificanu in i veiculi è e prestazioni di i veiculi, hè statu furmatu un "Gruppu di travagliu" orientatu à a suluzione, custituitu da squadre tecniche Samulaş è BMC.

PRESTAZIONI MASSIMA DA BUS

Facendu una breve valutazione di a riunione, u direttore generale di SAMULAŞ Enver Sedat Tamgacı hà dettu: "Avemu assicuratu chì l'autobus utilizati in i servizii di trasportu publicu à a ghjente di Samsun serve cù u massimu rendimentu. "U scopu principale di tutte e nostre pianificazioni è riunioni hè di furnisce servizii di trasportu publicu còmode è mudernu à a ghjente di Samsun", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*