U sistema ferroviariu batte u record in Samsun

U sistema ferroviariu batte u record in Samsun: in u sistema di trasportu publicu ferroviariu, 65 mila 325 passageri sò stati trasportati u primu ghjornu di apertura di e scole, battendu u record di trasportu di passageri di ogni ghjornu di 2015.

SAMULAŞ A.Ş., affiliata à a Municipalità Metropolitana di Samsun. U sistema di trasportu publicu ferroviariu operatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà iniziatu a nova stagione, chì hà iniziatu cù l'apertura di e scole è a fine di e vacanze, battendu u record di trasportu di passageri di 2015.

Cù l'iniziu di u novu annu accademicu è u ritornu di i vacanzieri in a cità, a crescente dumanda di passageri hà aumentatu u numeru di passageri trasportati da i tramvii finu à u piccu di u 2015. Mentre u numeru di persone chì viaghjanu cù u sistema ferroviariu u luni 28 settembre era 65, questu era u più altu numeru di passageri in 325.

In a dichjarazione fatta da SAMULAŞ, hè statu dichjaratu chì u scopu di u Sistema Ferroviario, chì hà un trasportu còmode è veloce cù 3 tramvii chì si movenu mutualmente ogni 4-20 minuti durante a stagione invernale, hè di furnisce u megliu serviziu à più passageri. senza compromette i standard di qualità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*