Annunziatu u Pianu Maestru di Trasportu di İzmir 2030

U Pianu Maestru di Trasportu di Izmir, chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu à travaglià in l'Aostu 2015, hè statu finitu. Cù u pianu rializatu da una grande squadra tecnica sottu à u cuntrollu di 10 cunsiglieri accademichi cù sapè fà internaziunale, a carta di strada chì İzmir seguitarà finu à u 2030 hè stata determinata.

Scenariu finali Sicondu u pianu, chì hè statu annunziatu à u publicu in a riunione chì hà assistitu da u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, a reta di u sistema ferroviariu di a cità hè prevista per esse aumentata à 15 km in i prossimi 465 anni. In u listessu periodu, i novi centri di trasferimentu seranu stabiliti in punti 27, è 6 novi linee seranu pianificate in u trasportu marittimu, inseme cù 11 pierdi novi.

Evaluendu u novu pianu è obiettivi, u presidente Aziz Kocaoğlu hà datu missaghji impurtanti in a riunione:
"U Ministeru di i Trasporti hà intrapresu l'investimenti in u sistema ferroviariu di certe cità. Dicenu chì custruiscenu a linea Halkapınar-İzotaş per 7-8 anni. Se necessariu, avemu u putere di fà ancu cusì ".

"Mentre i metri è i sistemi ferroviari di altre cità sò custruiti da u guvernu cintrali, mentre chì arrostamu cù u nostru propiu oliu è aumentendu u metro di 11 km à 170 km, ancu l'autorizazione è u sustegnu di firma sò denegati da noi. "

U Pianu Maestru di Trasportu di Izmir, chì hè statu creatu per preparà Izmir per u 2030 è per risponde à i bisogni di trasportu di una cità induve camparanu circa 6 milioni di persone, hè statu finitu. E decisioni chì includenu investimenti impurtanti chì formanu u futuru di İzmir, chì sò stati inclusi in u scopu di u pianu, sò stati spartuti cù u publicu. U scenariu finali di u Pianu di Trasportu Principale di Izmir, chì hè u pianu più participativu trà quelli implementati finu à avà, hè statu spiegatu in tutti i dettagli in a riunione à a quale hà assistitu u Sindaco Metropolitanu Aziz Kocaoğlu.

Avemu cupertu più di a mità di a strada
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì unu di i scopi principali di u pianu hè di piglià e misure necessarie contr'à l'aumentu di a pruprietà di e vitture, è hà dettu:

"A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so vuluntà di guvernà a cità pigliendu a mente è a scienza cum'è guida. Stu pianu maestru di trasportu hè statu ancu realizatu à a fine di stu studiu. Cum'è previstu in u Pianu di u 2009, attualmente operemu a reta di u sistema ferroviariu di 11 km cum'è 165 km. Dopu à 1 mese, cù l'attivazione di Konak Tram, serà 180 km. Trè quinti di a reta di u sistema ferroviariu di 320 km previste in u novu pianu strategicu hè stata facilmente passata. In altre parolle, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà coperto più di a mità di a strada ".

Se u ministeru ùn hè micca, avemu.
U presidente Aziz Kocaoğlu hà dichjaratu chì, à u cuntrariu di alcune grandi cità, tutti l'investimenti in u sistema ferroviariu in İzmir sò stati fatti cù strutture di u guvernu lucale è cuntinuavanu cusì:
"In l'ultimi anni, u Ministeru di i Trasporti hà intrapresu l'investimenti in u sistema ferroviariu di certe cità. Ci era ancu una tale dumanda da noi. In cunfurmità cù a dumanda, avemu focu annantu à dui prughjetti è suggerenu e linee di metro Halkapınar-İzotaş è Buca. Dicenu chì custruiscenu a linea Halkapınar-İzotaş per 7-8 anni. Si n'andò è ghjunse, intrì in u trenu d'alta velocità, esce. Cumu succederà, ùn ci hè ancu infurmazione. S'ellu ci hè necessariu, realiceremu cun piacè sta linea di 4,5 km cù i nostri mezzi. Cunnettemu u sistema ferroviariu à l'Università Katip Çelebi da una banda, u campus Narlıdere di l'Università Dokuz Eylül da l'altra, è u Campus Tınaztepe da l'altra. Avemu cunnessu l'aeroportu cù Izban. Un solu Isota restava. Avemu digià fattu u prugettu è l'avemu mandatu à u ministeru. Se necessariu, avemu u putere di fà ancu cusì ".

In attesa di appruvazioni per u molo di Mavişehir
Dichjarà chì anu u scopu di fà avanzati significativi in ​​u trasportu marittimu, u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Custruiremu un molo in l'area chì avemu dispostu cum'è una piazza in Mustafa Kemal Beach Boulevard. Ciò chì ci permetterà di fà un saltu in u trasportu marittimu hè u molo di Mavişehir. U locu di u molo hè cunnisciutu. I piani sò stati mandati. Una volta chì i piani sò appruvati, chì aspittàvanu per un bellu pezzu, seranu fatti immediatamente è creanu un putenziale significativu in u trasportu di u golfu. Aspittemu questu da u Ministeru di l'Ambiente ", disse.

Ùn avemu micca pianificatu per u core di qualcunu.
Dichjarà chì anu implementatu tutti i prughjetti chì anu messu à l'agenda dopu à i prucessi participativi è dunque sò stati accettati da i citadini, u sindaco metropolitanu Kocaoğlu hà rispostu à a critica chì u Prughjettu di Transizione di u Golfu ùn era micca inclusu in u pianu cusì: "U presidente dice chì ùn hè micca contru, ma ùn l'hà micca inclusu in u pianu maestru ". Quandu ci hè dumandatu cumu u guvernu cintrali vole fà, demu i nostri suggerimenti à i sugetti chì dice "Faraghju" secondu i so studii scientifichi. Ma s'ellu u guvernu cintrali insiste nantu à un investimentu, s'ellu ùn ci hè nunda di assai vitale, s'ellu ùn ci hè micca un gran dannu à l'avvene di a cità, ùn ci opponemu micca. Pruvate di apre a strada per u prugettu hè un'altra cosa. Questu hè u modu di fà affari cù u cunsensu di a Municipalità Metropolitana. Ma se i scientisti in u Pianu Maestru di u Trasportu ùn prevedenu micca a traversata di u golfu in a projezzione di u 2030, s'ellu ùn si trova micca fattibile, ùn pudemu micca mette in u Pianu Maestru di Trasportu per u bene di qualcunu. Se a scienza dice di mette, a pigliaremu cun piacè, a difendemu. Cridemu in a ragione è a scienza. Ùn esse inclusu in u Pianu Maestru di u Trasportu rinforza u fattu chì stu pianu hè un documentu scientificu. A nostra postura hè di sustene un investimentu da u guvernu cintrali in l'opinione publica. Ùn hè micca ghjustu cunfundà i dui. Hè statu fattu per u scopu di diverse manipulazioni in modu chì ùn seremu micca implicati in quelli travaglii ".

Ùn aghju micca agisce populista
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà ancu attiratu l'attenzione à u fattu chì i costi di creditu sò aumentati eccessivamente in u periodu recente per via di u prucessu di a pulitica estera è di l'indicatori ecunomichi di Turchia. Enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana realiza investimenti cum'è u metro cù prestiti ottenuti da i mercati internaziunali grazia à a so alta credibilità, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Questa hè a parte di e pulitiche cintrali chì ci tocca. A Municipalità Metropolitana di Izmir hè attualmente un quinto di ciò chì a cumunità finanziaria mundiale chjama "prestabile". Ma per fà una pulitica finanziaria sustenibile, avemu un prublema per aspittà per a nurmalizazione di u creditu è ​​a diminuzione di i tassi d'interessu di prestitu. Perchè avà sti prezzi sò eccessivi. S'e aghju fattu attu populista, chì ùn aghju micca fattu in 14 anni, l'aghju da cumprà à un prezzu altu. Ma in questa conjunctura, ùn vogliu micca fà İzmir pagà per questi costi di creditu. Hè per quessa chì u metro di Buca andrà pianu pianu per un pezzu finu à chì i tassi d'interessu di u prestitu si nurmalizà. "Dicu questu cù tuttu u mo core", disse.

L'Iller Bank barriera à i prestiti boni
U presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu ch'elli ùn puderanu micca valutà l'offerta di prestitu da una istituzione finanziaria per u metro Narlıdere, chì hè previstu di costà 180-200 milioni d'euros, per via di l'attitudine di Iller Bank. Esprimendu chì u tassu d'interessu era 1.34 per centu secondu a pruposta presentata à quellu tempu, u presidente Kocaoğlu hà dettu:
"Hanu firmatu un protocolu cù Iller Bank. Avemu dumandatu à Iller Bank. Prestitu di 110 milioni di euro. Avemu scrittu una lettera è andemu à u General Manager di Iller Bank. Avemu andatu à u so ministru. Avemu dumandatu à u nostru Primu Ministru per un appuntamentu. Dapoi l'ultimi ghjorni di l'ultimu Ramadan, chì mi ricordu l'ultimu, rinnuvemu a nostra dumanda di appuntamentu cù u Primu Ministru. Allora aghju scontru cù u General Manager di Iller Bank. Ellu disse chì anu da aduprà stu prestitu in a trasfurmazioni urbane. U ghjornu dopu avemu fattu un appuntamentu cù l'istituzione di creditu. Anu dettu chì "stu prestitu ùn pò micca esse usatu in a trasfurmazioni urbane". Ùn ci hè micca un tali tassu d'interessu di prestitu in Turchia oghje. Avà l'offerte passanu à u livellu di 4-4,5 per centu ".

Ùn avemu micca ricevutu un centesimu di sustegnu.
Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn riceve mancu 1 centesimu da u guvernu cintrali per alcunu di i so prughjetti altru ch'è u redditu raccoltu da e tasse di e persone chì vivenu in a cità è chì deve esse datu secondu a lege, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: " Per via di u sustegnu, stu prestitu hè un sustegnu gratuitu. Solu appruvazioni serà datu. Mentre i metro è i sistemi ferroviari di altre cità sò stati custruiti da u guvernu cintrali, mentre eramu arrosti cù u nostru propiu oliu è aumentava u sistema ferroviariu di 11 km à 170 km, aghju vulsutu sparte cù i mo concittadini di Izmir in questa occasione chì ancu u sustegnu di l'autorizazione è a firma hè statu ritenutu da noi. Sapete chì ùn vogliu micca parlà assai di sti prublemi, u travagliu cun un focusu nantu à u travagliu. Ma pensu chì hè utile per sparte certi temi di tantu in tantu ".

Quale prufittà di ùn aumentà a capacità in Izban?
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì i regulamenti chì aumenteranu a capacità di passageru in Izban ùn sò micca stati implementati da u protocolu chì anu firmatu cù u TCCD in u 2005. Dichjarà chì a vista sustinuta da u Ministru di i Trasporti di u periodu, Binali Yıldırım è u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, hè chì i treni di merci entranu in u portu solu di notte, i passageri chì venenu da u nordu duveranu esse inclusi in u sistema in Menemen è quelli chì venenu. da u sudu in Torbalı, u presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Ùn ci hè micca signalazione in linea cù i requisiti di l'età in questa linea. A signalazione deve esse rinnuvata per chì i voli diventenu più frequenti. Sta questione hè stata u compitu di TCDD dapoi u 2005, quandu u protokollu hè statu fattu, ma ùn hè ancu statu licitatu. A lagnanza più cumuna chì ricevemu oghje hè a congestione di Izban. Quale prufittà di ùn duppià u numeru di passageri nantu à sta linea perfetta chì culliga u nordu à u sudu, dopu avè passatu tanti soldi ? Ùn aghju micca capitu questu per 8-10 anni. A farina, l'oliu, u zuccheru sò tutti pronti. Avemu da fà un halva. Hè sempre nantu à a nostra agenda. Di i 8 membri di u cunsigliu, 4 sò da noi è 4 da TCDD. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione hè unu di elli è unu di noi. Stu prughjettu hè un prughjettu esemplariu di una istituzione publica è un guvernu lucale in a storia di a Republica di Turchia. Hè stata premiata in u mondu sanu. Ùn capiscu micca à quale prufittà di ùn prufittà di sta capacità ".

I dettagli tecnichi di u Pianu Maestru di Trasportu di Izmir sò stati fatti da u Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Kader Sertpoyraz, è u Manager di a Branch Planning Transportation Mert Yaygel. U travagliu nantu à u prugettu, Prof. Dr Haluk Gerçek è Prof. U duttore Serhan Tanyel hà ancu enfatizatu l'impurtanza di stu studiu scientificu.

prucessu participativu
U prucessu di preparazione di u Pianu di Trasportu Principale di İzmir hà cuntinuatu cù metudi chì rispettanu i standard naziunali è internaziunali. Una ricerca di trasportu assai cumpleta hè stata realizata, è una basa di dati di una qualità chì ùn hè micca stata formata finu à avà hè stata ottenuta. In più di l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti, a participazione di attori cum'è rapprisentanti di a sucità civile è e camere prufessiunali hè stata assicurata in ogni tappa di u studiu. Basatu nantu à i prublemi identificati, sia i piani di zoning esistenti è e decisioni attuali di u Pianu Maestru di Trasportu 2009 sò stati rivalutati. Inoltre, novi scenarii è suggerimenti sò stati sviluppati per piglià in contu l'investimenti di altre istituzioni naziunali. Questi suggerimenti sò stati valutati in 10 workshops differenti è 16 scenarii diffirenti sò stati sviluppati. Questi scenarii sò stati ridotti à 4 scenarii basi è i risultati sò stati presentati à l'urganisazioni non governamentali è à l'altri attori. U pianu hè statu creatu da fà scelte trà l'alternattivi.

Un sondaghju hè statu fattu cù circa 40 mila persone in più di 100 mila famiglie, è ancu 6 mila cunduttori, passageri è pedoni.
Conti di trafficu in 135 sezioni è 114 intersezioni, studii di velocità di i veiculi privati ​​​​in rotte 6, studii di velocità di minibus in rotte 15 sò stati realizati.

Un squadra di ricerca di 327 persone, 20 persunali amministrativi è unità di trasportu di a Municipalità Metropolitana anu participatu à u studiu.

In u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu Izmir, 200 riunioni di stakeholder sò state realizate cù 4 istituzioni è urganisazioni.

Cù u Pianu Maestru di Trasportu Izmir;

Riduce a dipendenza da e vitture
Incuragisce u trasportu micca motorizatu supportendu u trasportu in bicicletta è pedonale,
U trasportu publicu orientatu
Suggerenu sistemi di trasportu publicu d'alta capacità,
Cunsiderendu l'effetti ambientali,
U scopu di a salute è a sicurità publica,
A sustegnu u sviluppu ecunomicu, cura di i gruppi svantaggiati,
Hè statu creatu un pianu participativu è trasparente.

In u prossimu periodu, dopu chì i membri di u cunsigliu sò infurmati, u pianu serà sottumessu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali (AYGM) di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione per l'opinione. Dopu serà purtatu à l'Assemblea è à l'Assemblea Generale UKOME per appruvazioni.

Chì implica u pianu?
U scopu di rende a cità pronta per u 2030, u Pianu Maestru di Trasportu revela i prublemi è e misure chì İzmir affruntà in termini di trasportu in 2030. Dopu à i calculi di prughjezzione dettagliati nantu à i piani di sviluppu, a pupulazione di a cità hè prevista per esse 2030 milioni in 6.2. A quantità di dumanda di viaghju chì sta populazione creà hè calculata per esse più di 10 milioni. Parallelamente à questu, hè enfatizatu chì u cambiamentu più impurtante serà vistu in u numeru di vitture è u ritmu di pruprietà di l'automobile, è u numeru di vitture in a cità, chì hè intornu à 642 1.4 oghje, ghjunghjerà à XNUMX milioni in l'annu di destinazione. . U ritmu di crescita in u numeru di l'automobile supera cusì u ritmu di crescita di a pupulazione.

In generale, i prublemi è risichi previsti in a cità;

Aumentà u numeru di vitture
Tuttavia, u cambiamentu di a dumanda in u trasportu publicu à u trasportu privatu di veiculi,
A mancanza di sviluppu di a reta di l'autostrada è l'aumentu di a congestione in l'arterie principali da 47%,
Sviluppu unicu centru è dunque un aumentu di e distanze è i tempi di viaghju mediu,
Riduzzione di viaghji in bicicletta è pedestri, chì sò trasporti micca motorizzati,
Industria in a zona cintrali, etc. Hè riassuntu cum'è a trasfurmazioni di e so funzioni in centri di cummerciale è dunque u cambiamentu di u prufilu di viaghju in u centru.

Eccu i scopi 2030:
In u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu creatu in questu quadru, hè previstu di creà una rete di sistema ferroviariu di 15 km aghjunghjendu 153 km à a rete di 312 km esistente in i prossimi 465 anni. A linea Narlıdere, chì hè in l'attuale prucessu di licitazione di custruzzione, è a linea Buca-Üçyol, chì sarà prestu prestu, è a linea Sarnıç-Gaziemir-Eskiizmir-Çankaya-Basmane-Yenişehir è a linea Buca da Üçyol à Konak-Alsancak. - Halkapınar-Bayraklı I prucessi di prughjettu di a linea di continuazione seranu iniziati è seranu inclusi in u prugramma d'investimentu prioritariu.

Hè in i piani di estenderà İZBAN, a spina più impurtante di sta reta, à Bergama in u nordu è à i distretti di Tire, Ödemiş è Bayındır in u sudu.

Tuttavia, per risponde à a futura dumanda, a separazione di İZBAN è l'operatori di linea cunvinziunali nantu à a linea esistente è a capacità di İZBAN di travaglià senza cunflittu cù altri sistemi sò mostrati cum'è una necessità inevitabile per İzmir. In l'eventu chì a linea di trasportu utilizendu a stessa linea chì İZBAN parte, İZBAN, chì pò purtà un massimu di 10-10 mila passageri à l'ora cù una freccia di 13 minuti in a situazione attuale, hè prevista per ghjunghje à 3 mila passageri per ora. fendu un viaghju per 40 minuti.

Dopu questu, hè destinatu à inizià l'estensione di l'Università Çiğli -AOSB è Katip Çelebi cù a fine di a cunnessione Mavişehir di u Tram Karşıya, prima in a reta di u sistema ferroviariu à cortu termini. Hè destinatu à inizià a custruzzione di a linea di metro esistente per l'estensione Narlıdere in u punente è l'estensione Evka3-Bornova in l'est in pocu tempu. Un altru investimentu più impurtante in u cortu termini serà a linea di metro Buca-Üçyol appena appruvata.

À u mediu termini, in a direzzione di u centru di a cità di a linea Buca, Alsancak-Halkapinar è Bayraklı previstu per esse allargatu. Cù una estensione di circa 10.7 km, a linea Buca ghjunghjerà à u centru di a cità è à a nova zona centrale di l'affari. Hè destinatu à allargà a linea per a cunnessione İZBAN in u sudu. Un'altra linea impurtante hè a linea Eskiizmir, chì parte da Sarnıç è si trova nantu à a strada di Gaziemir, Eskiizmir, Eşrefpaşa, Çankaya, Basmane, Yenişehir, Halkapınar. A linea lunga 27.6 km cunnessa e zone residenziali è di travagliu più impurtanti.

Bornova-Bayraklı da a vostra strada Karşıyaka A linea Nordu, chì passa per u nordu di Çiğli è Çiğli è hè integrata cù e linee esistenti in l'Università Katip Çelebi, hè stata pianificata per risponde à a dumanda chì vene da sta direzzione.
A linea Halkapınar-Bus Terminal, chì hè prevista per esse custruita da u Ministeru di i Trasporti, hè ancu inclusa in u pianu è si dice chì sta linea deve esse allargata à Pınarbaşı.

Trà i piani à longu andà hè l'estensione di a linea di metro Bornova-Narlıdere à Güzelbahçe. In u nordu, hè previstu chì a linea di u Nordu serà allargata à Menemen. Siccomu sviluppi assai serii sò previsti in quantu à a pupulazione in questa regione, una impurtanza particulare hè data à sta estensione.

À l'est, hè destinatu à allargà a linea Pınarbaşı à Kemalpaşa OSB è u centru Kemalpaşa.

Karşıyaka Un novu tram hè pianificatu in u centru in u corridor di Girne. In questu periodu, hè destinatu à aumentà a linea di u sistema ferroviariu à 56 km da u 2030 aghjunghjendu 465 km di linee in totale.

A ripartizione di e linee di u sistema ferroviariu previste à cortu, mediu è longu termine hè a seguente:

à cortu termini
* Karşıyaka Çiğli Extension di Tram
11,0 km/14 stazioni
* Estensione Bornova-Narlıdere di a linea di metro Evka3-F.Altay (1 è 2ª tappa)
8,1 km/8 stazioni
* Buca Metro (1ª tappa)
13,5 km/11 stazioni
* Estensione İzban-Ödemiş-Tire
75,2 km/19 stazioni
* Estensione Izban-Bergama
54 km/15 stazioni

À u mediu termini:
*Buca Metro 2ª è 3ª tappe
12,3 km/12 stazioni
* Linea di metro Eskiizmir
27,6 km/24 stazioni
* Linea di u Metro di u Nordu
21,6 km/21 stazioni
* Linea di metro Halkapinar-Kemalpasa (1 tappa)
8,9 km/10 stazioni

À longu andà:
* Estensione di a linea di metro Evka3-F.Altay à Güzelbahçe
13,6 km/11 stazioni
* Linea di u Metro Nordu (estensione Menemen 2ª tappa)
14,2 km/13 stazioni
* Linea di metro Halkapinar-Kemalpasa (2ª è 3ª tappe)
23,7 km/13 stazioni
* Tramvia Kyrenia
4,4 km/10 stazioni

Centri di trasferimentu:
In u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu İzmir, i centri di trasferimentu sò stati discututi cum'è l'elementu cumplementariu più impurtante di a reta di u sistema ferroviariu. I centri di trasferimentu in İzmir, chì hà a più forte rete di trasportu publicu integrata in Turchia, sò stati riprogettati cù una nova visione è hè stata prevista chì tutte e necessità di l'infrastruttura tecnica sò risolte cun un bellu approcciu architettonicu. In più di i 24 centri di trasferimentu esistenti è punti, novi centri di trasferimentu sò previsti à 27 punti. 52 zoni "park-and-ride" seranu stabilite per riduce l'usu di i veiculi privati ​​è incuragisce i trasporti publichi.

6 pilastri novi, 11 linee novi
Per migliurà u trasportu marittimu in cunfurmità cù l'identità di a cità portu di İzmir, 6 novi linee seranu pianificate è 11 novi moli. Cusì, u nùmeru di pilastri aumenterà à 17, è u nùmeru di linii à 10 cù e linee 21 esistenti.
In u scopu di u trasportu micca motorizatu, chì hè l'approcciu più impurtante di u pianu, sò stati ancu pianificati novi camini di bicicletta è sò stati sviluppati novi spazii pedonali.

In totale, 350 km di camini di bicicletta sò stati pianificati è 670 ettari di zona hè stata determinata per a pedestrianization.
I zoni di junction 110, chì ponu esse disposti cù picculi tocchi in u trasportu stradale urbanu, sò stati riprogettati. Inseme à questi, circa 200 km di assi stradali per una implementazione à mediu è longu tempu hè statu riarrangiatu.

Riduzzione di 18 per centu in l'emissioni di carbone
Hè u scopu chì tutti l'operatori in a cità sò integrati cù İzmirimkart è coordinati cù un approcciu olisticu.
Cunsiderendu i beneficii à mediu è longu andà di u pianu in u quadru di tutti l'ugettivi, una diminuzione di quasi 4 punti hè prevista in l'usu di i veiculi privati. Hè previstu chì l'usu di u sistema ferroviariu aumenterà da 2 volte. In questu cuntestu, hè destinatu à riduce l'emissioni di CO2 da u 2030 in l'ora di punta di a matina da 18%.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*