U presidente Kocaoğlu: Avemu custruitu 85 per centu di u sistema ferroviariu Aliağa-Menderes

Sindaco Kocaoğlu: Avemu custruitu 85 per centu di a linea di u sistema ferroviariu Aliağa-Menderes: U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a stallazione integrata di carne da esse custruitu in Ödemiş. In u so discorsu quì, Kocaoğlu hà criticatu u guvernatore di İzmir, Mustafa Toprak, è i dirigenti di u Partitu AK, è hà dettu chì anu fattu 85 per centu di İZBAN. Criticà u presidente provinciale di u Partitu AK, Ömer Cihat Akay, "U capu provinciale di u partitu di u guvernu hà fattu una dichjarazione: "Avemu custruitu u 70 per centu di u Sistema Ferroviario Aliağa-Menderes, a municipalità hà fattu u 30 per centu". dice. U fundamentu di stu prughjettu hè statu stabilitu in u 2006. Semu ancu una istituzione statale in TCDD, e nostre spese sò documentate. Ùn pudemu micca dì 10 lira à 10 mila lira, hè basatu annantu à i ducumenti. Dopu ch'e aghju stabilitu sta fundazione, quellu chì hà spesu quanti soldi l'avete da u so documentu. A Municipalità Metropolitana hà spesu 85%, TCDD hà passatu 15%. Per dì u cuntrariu hè a contaminazione di l'infurmazioni è cunfundisce a nazione. disse.
In u so discorsu, u presidente Kocaoğlu hà ancu toccu u sughjettu di a terra di Sümerbank chì appartene à l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, induve hà avutu una discussione cù u guvernatore Toprak, è hà dettu: "Prima anu custruitu una scola, avà hè dettu chì un museu serà custruitu. . Ùn sò micca contru à u museu, damu ogni tipu di sustegnu. U guvernatore dice chì hà da custruisce un museu quì. Si suscitarà è u Ministeru di a Cultura farà stu museu. "Questu hè u costu, questu hè u finanziamentu, daraghju a terra à TOKİ, è ellu farà." Un museu ùn hè micca custruitu. Avemu bisognu, è simu pronti à fà. Avemu digià espropriatu u locu museu in Kadifekale. Ci hè qualcosa chì lurking quì. Avemu fattu i piani per questu locu, ci hè un terrenu di 40 mila metri quadrati induve un hotel pò esse custruitu. U valore di sta terra hè assai altu. L'ughjettu tutale hè di vende i belli immubiliarii perchè hè a terra di Sümerbank, perchè un museu serà custruitu. 3,5 miliardi lira a pruprietà di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale hè in vista. Sta pruprietà hè vulsutu esse venduta, hè vulsutu esse finita è ogni tipu di ghjoculi sò ghjucati nantu à sta pruprietà ". disse.
L'attu appartene à a Municipalità Metropolitana, Bayraklı Kocaoğlu hà dettu ancu chì 100 decares di terra in u distrittu vole esse datu à l'Autostrade, "Semu u pruprietariu. Milli Emlak hà pigliatu da noi, dicendu chì era un pasture. Allora stu locu hè surtitu da a zona di pasture. Avemu dumandatu a so allocazione, ma anu dettu chì l'ordine di priorità hè Karayolları. U mo immubiliare. Hand insaf, almenu dammi a mo pruprietà intitulata, fratellu. L'autostrade anu vindutu u custruzzione di u distrittu è u situ di custruzzione. Allora usurpà a terra di 100 decare di a prossima Municipalità Metropolitana, dicendu: "Era pastura, l'avete compru, avete datu". Un tali statu ùn pò esse guvernatu, una tale nazione ùn pò esse guvernata. Ùn ci hè micca una tale ecunumia. Questu ùn va micca. Chì faci un poviru citadinu chì ghjoca cù l'attu di a Municipalità Metropolitana ? disse.
U presidente Aziz Kocaoğlu, u vicepresidentu di u Partitu AK Nükhet Hotar hà dettu: "A municipalità metropolitana di İzmir era contru à a cooperazione è u carbone, avà distribuisce u legnu". Hà evaluatu ancu e so critiche cusì: "Micca solu in u mo tempu, ma da u periodu Pristina, avemu aiutatu i nostri citadini in bisognu durante e vacanze, Ramadan è in i ghjorni stretti. Tramindui distribuemu pruvisti è donate soldi. Tagliamu è sparghjemu u legnu chì a Direzzione di Parcu è Giardini hà tagliatu per a poda per ch'ella entre in a stufa. Facemu questu per anni, ma ùn l'avemu micca publicità. In a nostra religione, ciò chì una manu dà, l'altra ùn vede. Cridemu questu. L'aiutu ùn hè micca annunziatu. Aiutà e persone in bisognu hè u duvere di l'umanità, hè u duvere di a cumuna. Anu vistu u legnu in un pezzu di saccu, è facenu a pulitica da quì.
U sindaco di Ödemiş, Bekir Keskin, hà ringraziatu u sindaco Kocaoğlu per u so sustegnu à a facilità è hà dettu: "Stu prughjettu serà un strumentu impurtante per u sviluppu di Küçük Menderes in tutta a Turchia. In questa regione, mille animali cambiavanu di mani à ghjornu è u valore aghjuntu andava in diverse pruvince. Cù sta facilità, assicureremu chì 350 mila bovini sò valutati mantenendu u valore aghjuntu in u nostru distrittu. Avemu preparatu per fà di Ödemiş una marca in carne è latticini in Turchia ". disse. U guvernatore di u distrittu Abdullah Dölek hà ancu nutatu chì u sognu di 100 anni in l'agenda di u distrittu hè diventatu realità, è chì cù a creazione di a facilità, l'allevamentu di bestiame serà pavimentatu è Ödemiş creà a so propria marca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*