U mare hè finalmente apparsu, Marmaray hè prontu à apre

U mare hè infine visibile, Marmaray hè prontu per l'apertura: Mentre i preparativi finali cuntinueghjanu per Marmaray, u prughjettu di u seculu chì serà apertu u 29 d'ottobre, i pannelli di custruzzione in a piazza Üsküdar sò stati eliminati eri. A nova maghjina di Üsküdar hè apparsa.
U mare hè statu vistu in a piazza Üsküdar dopu chì i schermi di ferru chì anu tagliatu a cunnessione cù u mondu esternu dapoi 10 anni sò stati eliminati.
L'ispezione finale hè stata realizata in Marmaray, induve u travagliu hè statu acceleratu ghjorni prima di a so apertura. Durante l'ispezione realizata da a delegazione di a Direzzione di u Protocolu Presidenziale, parechji punti sò stati riveduti, da l'ordine di sessione à l'apparizioni nantu à u palcuscenicu, da l'area induve i citadini stanu à i spazii di travagliu di a stampa. A delegazione, accumpagnata da u guvernatore di u distrittu di Üsküdar, Mustafa Güler, è u sindaco di Üsküdar, Mustafa Kara, hà tenutu dopu una mini cena cù a participazione di a delegazione giapponese. Hè statu dichjaratu chì u Primu Ministru giapponese Shinzo Abe assiste ancu à a ceremonia di apertura, è chì una delegazione giapponese di 20 persone hà accumpagnatu a delegazione di a Direzzione di u Protocolu per questu mutivu.
U MARE VISIBILE
Mentre chì l'ultime tocchi sò fatti à u "Prughjettu di u Seculu", chì si prepara à l'inaugurazione di u 29 d'ottobre, u travagliu febbrile cuntinueghja in e stazioni è e piazze. I zoni induve a machina di custruzzione è u rumore di a custruzzione sò duminanti dapoi 10 anni è induve ùn manca micca u trafficu si preparanu à diventà parchi quadrati dopu l'apertura. U situ di custruzzione in Üsküdar, chì hà affettatu a vita negativamente cù u so trafficu è u rumore per 10 anni, hà cuminciatu à mustrà a nova Piazza Üsküdar in i so ultimi ghjorni. Dopu à a nova piazza, a piazza induve e strade cuminciaru à cambià diventenu u novu parcu di u mare di Üsküdar cù u so aspettu verde. Più di 10 arburi è saplings sò stati piantati in a piazza, induve l'ostaculu à a vista di u mare hè stata eliminata cù a rimuzione di i schermi di ferru chì anu tagliatu a cunnessione cù u mondu esternu per 50 anni. In listessu modu, a piazza Yenikapı, induve ci hè un rumore rumoroso dapoi anni, hà ancu ghjuntu à a so apparenza finale.
Si apre cù u documentariu Cisr-i Enbubi
Cù l'apertura di Marmaray, u sognu di Sultan Abdülhamit di cunnetta u Bosforu sottu à u mare diventerà realtà. U documentale nantu à "Cisr-i Enbubi", chì Abdulhamid hà travagliatu duru per custruisce è chì hè unu di i primi prughjetti di traversate di tubi in u mondu, hè ancu previstu per esse mostratu in a ceremonia d'apertura di Marmaray. Metin Hülagü, presidente di a Società Storica Turca, chì hà preparatu u documentale, hà dichjaratu chì unu di i prughjetti più notevuli cuncepiti durante l'Imperu Ottumanu era u Cisr-i Enbubi (passaghju di tubu) è hà dettu: "100 anni fà, anu pruvatu à custruisce. un passaghju di tubu à u Bosforu. "Questu significa chì i sultani sò aperti à l'innuvazioni", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*