A Delegazione di i Ferroviari di Camerun hà visitatu TCDD è Marmara (Galerie di Foto)

A Delegazione di i Ferroviari di Camerun hà visitatu TCDD è Marmara: A delegazione guidata da Hamadou SALI, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u paese di l'Africa Centrale Camerun Railways (CAMRAIL), hà visitatu TCDD è e so Filiali, TCDD 19st Direzzione Regiunale è MARMARAY trà 21-2013 Novembre 1 .fattu cuntatti.
A prima tappa di u prugramma di visita di trè ghjorni di a delegazione CAMRAIL era a Direzzione Generale di TCDD. In a riunione tenuta sottu a presidenza di u Diputatu General Manager TCDD İsa APAYDIN ​​​​cù a delegazione invitata; Presentazioni sò state fatte chì anu introduttu e duie amministrazioni ferroviarie in tutti i so aspetti. L'assistenza tecnica in a fornitura di veiculi rimorchi è pezzi di ricambio, a custruzzione di e strade è a rinnuvamentu di e strade sò state discusse. A furmazione di i ferroviari cameruniani, etc. Opportunità di cullaburazione in spazii cum'è
"U Sviluppu di i Ferrovie Turchi hè assai impressiunanti"
Ricordendu chì u Ministru di u Trasportu Camerun Robert NKILI hà participatu à a so visita di u 2012 d'ottobre 2012 in Turchia è hà ancu visitatu u TCDD, u presidente di a delegazione di CAMRAIL SALI hà enfatizatu chì hà truvatu u sviluppu di e ferrovie turche assai impressiunanti. Dichjarà chì l'ambasciadore di Turchia in Camerun Ömer Faruk Doğan hà fattu una grande cuntribuzione à queste visite, SALI hà nutatu chì queste visite custituiscenu i primi passi di a futura cooperazione trà Turchia è Camerun Railways, è ci hè una distanza di 1400 km trà Camerun è Ciad. Hà dichjaratu chì ci sò primi prughjetti di ferrovia è volenu cooperà cù TCDD in stu prughjettu sustinutu da u Bancu Islamicu di Sviluppu.
"Sò assai felice di accoglie una delegazione di paese amichevule è fratellu"
A delegazione CAMRAIL, chì hà visitatu u Behiçbey Loko Maintenance Workshop è u Centru di Ricerca è Tecnulugia Ferroviaria (DATEM), hè stata data una cena da u General Manager TCDD Süleyman KARAMAN. In u so discorsu à a cena, KARAMAN hà dichjaratu ch'ellu era piacè di accoglie Hamadu SALI è a so delegazione chì l'accumpagna à TCDD, deputatu è diputatu di u paese fraternu Camerun è Presidente di u Cunsigliu di a Cumpagnia CAMRAIL.
A delegazione chì accumpagna SALI, chì si n'andò à Eskişehir cù u Trenu d'Alta Velocità (YHT) da Ankara, hà visitatu u Centru di Formazione Eskişehir, u Centru di Formazione Ferroviaria di l'Oriente Medio (MERTCe) è TÜLOMSAŞ in Eskişehir, u stessu ghjornu Ankara-Istanbul High Speed. Ferrovia II II. Sò andati à u situ di custruzzione di scena. A delegazione CAMRAIL, chì hà fattu inspezioni in i Tunnel 23 è 26, hè stata infurmata nantu à a nova macchina di perforazione di tunnel (TBM) è i prughjetti YHT è MARMARAY.
Visitendu TÜVASAŞ è Haydarpaşa I. Direzzione Regiunale, a delegazione accumpagnata da l'ospiti in uscita SALI hà viaghjatu nantu à a strada Ayrılık Çeşmesi-Yenikapı in trenu MARMARAY.
"SIAmu meravigliati cù YHT è MARMARAY"
Facendu valutazioni dopu a so visita è esprimendu chì sò fieri di osservà u sviluppu di l'industria ferroviaria in Turchia, Hamadu SALI, presidente di a Cumpagnia CAMRAIL, hà dettu chì li piacia u YHT, chì anu viaghjatu trà Ankara è Eskişehir, è u Prughjettu di u Seculu, MARMARAY, chì hà iniziatu dui cuntinenti in Istanbul. SALI hà dichjaratu ch'elli sò in cerca di un mercatu per a realizazione di i so prughjetti di ferrovia in Camerun, è ch'elli anu risolutamente focu annantu à l'opportunità di cuuperazione appena tornanu in i so paesi. MARTI hà invitatu Süleyman KARAMAN è altri ufficiali di TCDD in Camerun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*