Associazione di Archeologi: Ùn simu capri espiatori per Marmaray

Associazione di l'Archeologi: Ùn simu micca u caprettu di Marmaray A dichjarazione "scavi archeologichi hà causatu u prughjettu di 5 anni", chì hè stata espressa da diversi livelli di u guvernu, hè stata ripetuta una volta nantu à un segnu cù u logò di TCDD. AYEM è u Ministeru di i Trasporti in a stazione di Marmaray Yenikapı A Filiale di l'Associu di l'Archeologi di Istanbul hà fattu ieri (26.11.2013).
In u comunicatu di stampa, hè dichjaratu chì u mutivu principale di u ritardu hè u periodu di travagliu di 3-6 mesi determinatu per a mancanza di studii sufficienti in i distretti di Istanbul cunnisciuti per u so riccu patrimoniu storicu, cum'è Üsküdar, Sirkeci è Yenikapı. , in u scopu di u Prughjettu Marmaray.
Sicondu l'articulu 63 di a Custituzione, u statu; A rispunsabilità di assicurà a prutezzione di i beni è i valori storici, culturali è naturali è di piglià misure di sustegnu è incuragisce à questu scopu hè chjara; Quelli chì anu participatu à issi scavi è u Ministeru di a Cultura è di u Turismu anu fattu e so funzioni in u quadru determinatu da a lege ; Hè dichjaratu chì unu di i scavi archeologichi più riesciuti di l'ultimi anni hè statu realizatu da archeologi chì travaglianu in trè turni per un bellu pezzu in u prugettu.
In a dichjarazione, hè enfatizatu chì ricurdà u Prughjettu Marmaray micca solu per fà a vita di ogni ghjornu di l'Istambuli più faciule, ma ancu per cuntribuisce à i studii archeologichi è dà una grande cuntribuzione à u patrimoniu culturale, farà ancu più u locu di u prugettu in a memoria suciale. significativu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*