Azzione di privatizazione in u portu di Derince (Galleria di foto)

Azzione di Privatizazione in u Portu di Derince: Liman-İş Union Kocaeli Branch hà protestatu l'inclusione di i porti affiliati à a Republica di Turchia State Railways (TCDD) in u prugramma di privatizazione in Derince Port.
I travagliadori di Kocaeli Derince Port, chì ùn vulianu micca chì certi porti chì appartenenu à TCDD sò inclusi in u scopu di a privatizazione, urganizatu una prutesta. I travagliadori di Derince Port si sò diretti versu a porta di uscita cù slogans è anu tenutu una dichjarazione di stampa. Facendu una dichjarazione in nome di i travagliadori, u presidente di a filiale Liman-İş Kocaeli Bülent Aykurt hà dettu: "Questa pratica hè una operazione matematica seriamente sbagliata è distorta".
Dichjarà chì tutti cunnosci u scopu di e privatizazione, Aykurt hà dettu: "Quantu andemu da vende? Tutti i lochi impurtanti è strategichi di u nostru paese sò venduti. A logica quì hè a prima cuscenza curtail i porti distinti operatu da u statu, li dipinti cum'è l'imprese pèrdite, è poi prisentanu sti imprese à l'ochji di u populu cù u metudu di privatizazione, cù a logica di 'ùn importa induve a perdita hè, prufittu. hè fattu'. Questa applicazione hè un prucessu matematicu seriamente sbagliatu è distortu è hè luntanu da l'obiettività. A situazione di i nostri cumpagni di travagliu quì hè cumplettamente sfarente a vita di e persone, l'educazione di i zitelli, è i piani futuri ùn importa micca. "Noi, cum'è membri di l'unione, useremu i nostri diritti custituziunali datu da u statu à u più pienu. Hè cunnisciutu chì u statu hè prisente in a gestione portu in parechje parte di u mondu è parechji porti furnisce i so servizii in modu prufessiunale ".
Dopu à u comunicatu di stampa, i membri di u sindicatu si sò spargugliati, cantendu slogans è applaudendu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*