Manutenzione speciale per i tram in Eskişehir (Galleria di foto)

Manutenzione speciale per i tram in Eskişehir: Trams di u sistema di ferrovia leggera, chì sò preferiti da centinaie di millaie di persone in trasportu urbanu ogni mese in Eskişehir, sò preparati per u ghjornu dopu passendu per e mani di una squadra di 30 persone ogni notte.
Trams, chì hà purtatu 34 milioni 314 mila passageri l'annu passatu è questu numeru aumenta di 3 per centu ogni annu, serve à a ghjente di a cità da 05.20 di a matina à 01.00 di notte. U mantenimentu è a riparazione di un totale di 33 tram chì operanu nantu à duie linee separate sò realizati ogni notte da una squadra speciale di 30 persone. Nantu à 5 piste separati in l'Atelier di Mantenimentu di Estram, i tramvii sò puliti, i so pezzi sò rimpiazzati, u travagliu di mantenimentu pesante hè realizatu è sò pittati.
Parlendu di l'operazione è e cundizioni di travagliu di Estram Maintenance Workshop, Estram Electrical-Electronics Maintenance Chief Erhan Sezgin hà dettu chì travaglianu 30 ore à ghjornu in 3 turni cù una squadra di 24 persone. Dichjarà chì ci sò 33 tram in u trasportu urbanu è u so mantenimentu di rutina hè realizatu ogni ghjornu, Sezgin hà dettu: "In l'Attellu di Mantenimentu di Tram, u mantenimentu è a riparazione di i tram hè realizatu. L'attellu hè custituitu da 5 percorsi diffirenti. Partendu da u primu percorsu, tuttu da l'attività di pulizia à a sostituzione di pezzi, l'opere di carrozzeria di pittura, i travaglii di rotazione di roti è attività di mantenimentu pesante sò realizati quì. Ci hè ancu un sistema d'elevatori in l'attellu induve i tramvii sò alzati è u set di roti inferjuri hè eliminatu. Ci hè ancu un tornu di rota sub-pavimentu per eliminà e perdite di forma, vale à dì, deformazioni, chì si trovanu in i roti da u tempu à u tempu. "L'attellu include 3 ingegneri, 4 tecnichi di mantenimentu elettricu, maestru di pittura, maestru di carrozzeria è di saldatura è travaglii di pulizia chì realicemu inseme cù a cumpagnia di subcontractor", disse.
Dichjarà chì sò l'impresa più efficaci in Turchia in quantu à a tarifa di serviziu di tram, Erhan Sezgin cuntinuò e so parolle cusì:
ANKARA È SAMSUN CI PIGLIU COME ESEMPIU
''Avemu impiegatu persunale specialmente furmatu in l'attellu di mantenimentu Estram. U nostru staffu hà ricevutu furmazione nantu à i tram cù supportu internaziunale. Attelli di mantenimentu in Ankara è Samsun in Turchia hà pigliatu u nostru esempiu è hà stabilitu quasi u stessu attellu. Avemu datu u sustegnu necessariu. In più di u nostru mantenimentu di rutina, tutti i malfunzionamenti sò signalati à a nostra unità è rispostu u più prestu pussibule. U mantenimentu periodicu hè realizatu ogni 10 mila chilometri, vale à dì ogni 30-35 ghjorni. In corta, sò pigliati in cura ogni mese. Una di e nostre filusufie basi hè di organizà pezzi di ricambio per i tram da Turchia. "Usemu a produzzione lucali, cumpresu u vetru".
MESSAGGIU SPECIALE À ESKİŞEHİRSPOR I GIORNI DI PARTITA
Dichjarà chì piglianu precauzioni contr'à prublemi cum'è scribbling, strappamentu è graffiu nantu à i tram, Sezgin hà nutatu chì unu di i prublemi chì sò più sensibili hè u vandalismu. Sezgin hà dettu: "Quandu Vatman verifica u tram à l'ultima fermata è rileva un scratch, paint scratch or cut, notifica u centru di cuntrollu è mandemu una squadra per intervene in u locu o purtendu à l'attellu di mantenimentu per riparà. U vandalismu, chì hè diventatu cumuni in Europa, ùn hè quasi mai vistu in Eskişehir, grazia à u nostru cumpurtamentu sensitivu. Siccomu i trams sò in trafficu mistu, si dannanu da u tempu à u tempu. In più di l'accidenti, pò ancu esse espunutu à una intensa gioia publica dopu à i ghjorni di partita. Per esempiu, i fanni chì abbandunonu a partita ponu affucà u tram mentre passanu per una zona affollata. Siccomu simu contru à questu è cù Eskişehirspor, pubblichemu missaghji di supportu di Eskişehirspor prima è dopu a partita nantu à indicatori esterni. "I citadini piace ancu sta situazione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*