Marmaray da l'ochji di u meccanicu

Marmaray da l'ochji di u meccanicu: U meccanicu hà dettu di Marmaray: "Usemu u trenu in modu manuale solu in emergenze. Cum'è machinisti, cuntrullemu solu l'entrate è e surghjenti di i passageri è curremu u trenu automaticamente.
Isa Karakaya, unu di i machinisti di Marmaray, chì hè statu inauguratu a semana passata, hà parlatu di e spedizioni sottu u Bosforu. Dichjarà chì hà travagliatu cum'è machinist in treni suburbani per 7 anni prima, Karakaya hà cuminciatu à travaglià in Marmaray dopu avè ricevutu furmazione speciale. Dicendu chì i treni Marmaray sò assai còmode per i cunduttori, Karakaya hà dettu: "Hè assai còmode è veloce per i passageri. Ùn ci hè micca prublema in u sistema. I disrupzioni sò accaduti per via di i nostri citadini curiosi. In i primi ghjorni, ci eranu quelli chì appughjàvanu u buttone d'emergenza. Hè per quessa chì e spidizioni sò state ritardate è cuntinueghjanu à ripetiri sta situazione. Cum'è machinisti, simu rispunsevuli di a sicurità di i nostri passageri, è avemu ricevutu una furmazione speciale per questu. In questu sediu, aghju tagliatu a mo cunnessione cù u mondu esternu, ùn aghju micca aduprà un telefuninu. U trenu Marmaray hè un veiculu automaticu. Cum'è macchinisti, cuntrullemu solu l'entrata è l'uscita di i passageri è currimu u trenu automaticamente. U trenu si move ancu manualmente. Utilizemu u trenu in modu manuale solu in emergenze.
216 viaghji in un ghjornu
Ci sò 80 machinisti in Marmaray. Tutti sò furmati apposta. Questi furmazioni eranu in forma di primi aiuti è furmazione di equipaggiu. I cunduttori sò stati scelti trà i cunduttori di treni di trasportu è di passageri. L'attenzione hè stata pagata à u fattu chì anu sperimentatu è micca puniti. Travaglianu 8 ore à ghjornu in turni. U travagliu per 1 ora è riposu per una meza ora. Un totale di 216 viaghji sò fatti in un ghjornu. I treni partenu ogni 10 minuti. I voli cumincianu à 5.50 di a matina è finiscinu à 24 à mezzanotte.
Guardia nantu à u bracciu d'emergenza!
I passageri chì imbarcanu in Marmaray da a direzzione di Ayrılıkçeşme ieri si sò scontri cù dui ufficiali in ogni vagone. Hè statu amparatu chì u mutivu di l'assignazione di u persunale in i vagoni di Marmaray, chì anu ancu un sistema di càmera, era a mancanza di persunale. Dichjarendu chì u sistema di càmera ùn puderia micca furnisce un cuntrollu tutale, l'impiigatu di Marmaray hà dettu: "Troppu persunale hè necessariu per u cuntrollu cù e camere. In questu modu, a Direzzione Generale hà da mette circa 50 persone nantu à u trenu è mantene u cuntrollu ".
U matrimoniu di u seculu !
Marmaray, chì cunnetta l'Asia è l'Europa sottu u mare è hà suscitatu un grande interessu da i citadini da a so apertura, sta volta hè diventatu u locu per e foto di matrimoniu di una coppia di novu maritatu. U ghjovanu coppiu, chì hà fattu e so foto di matrimoniu in Marmaray, dopu viaghjà sottu à u mare trà e stazioni Üsküdar-Yenikapı è diventenu i primi sposi à aduprà u "prughjettu di u seculu". A coppia Ekrem è Behiye Çetin di 25 anni hà attiratu una grande attenzione da i citadini. Mentre chì certi citadini applaudiscenu a coppia, alcuni anu pigliatu e so foto cù i so telefunini. Intantu, u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, chì era in a Stazione Üsküdar, felicitò a coppia è mette soldi. U staffu di TCDD hà aiutatu a coppia in tuttu u viaghju.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*