8 Milla Visitatori da Marmaray à 170 Milla Anni di Storia

scavi di marmaray
scavi di marmaray

8 mila visitatori à i 170 mila anni di storia chì venenu da Marmaray: Quandu a fundazione di Marmaray hè stata stabilita in u 2004, nimu ùn s'aspittava chì ci saranu artefatti chì cambiassi a storia di a cità. Più di 40 mila artefatti esibibili sò stati scuperti durante i scavi chì sò stati cumpletati recentemente. Pigliò a storia di Istanbul 8 mila anni.

Artifacti, cumpresi l'uriginali di e navi di replica in a stazione di Yenikapı di Marmaray, cuminciaru à esse esposti. 25 mila persone anu visitatu l'esposizione "Stories da u portu Hidden", chì hà apertu à u Museu Archeologicu u 3 di ghjugnu in 170 mesi. E navi affundate, chì i visitori lucali è stranieri esaminanu cun curiosità, ponu esse vistu finu à u 25 di dicembre.
Duranti i scavi, in più di e impronte di persone chì datanu di 8 mila anni fà, sò state truvate navi chì affundavanu cù a so carica, l'osse di l'animali, l'articuli di ogni ghjornu, e case è e tombe. L'opere trasferite cuminciaru à esse presentate à u Museu Archeologicu. I ruvine di u Portu Teodosiu di u V seculu, scupertu durante i scavi, è altri artefatti scuperti da l'area sò descritti in dui sezzioni principali. Dui di i 5 navi affundati ricuperati sò esposti cù a so carica. Hè ancu pussibule di vedà i noci, ciliegie agrie è sementi di melone purtati da e navi. L'impronte di i Istanbuliti 37 mila anni fà sò trà l'opere più impressiunanti di a mostra. In a rùbbrica induve si trovanu 8 impronte, ci sò ancu ritrovi ligati à a vita di ogni ghjornu. Ci sò ancu pannelli chì rapprisentanu a trasfurmazioni di Yenikapı in millaie d'anni è video nantu à e navi. Ci sò ancu ossi d'animali è articuli di ogni ghjornu truvati in a zona.

I scavi archeologichi sò finiti, ci sò attelli dopu

I scavi archeologichi in l'area di a stazione di trasferimentu Yenikapı di 58 mila metri quadrati sò stati cumpletati. I scavi sò stati fatti nantu à e cunnessione di Marmaray, Istanbul Metro è Aksaray-Airport Light Metro. 600 travagliadori, 60 archeologi, 7 architetti, 6 restauratori, 6 stòrici di l'arte è 4 funzionari di u museu anu travagliatu in a zona, chì hè stata scavata interamente à a manu. I scavi in ​​a sezione di Marmaray sò stati finiti in u 2010. Infine, scavi in ​​una piccula zona nantu à a cunnessione Aksaray-Yenikapı sò stati cumpletati. I travaglii finiti in l'attellu sò trasferiti à u magazzinu di u Museu Archeologicu. Più di 40 mila opere di l'area sò presentate à u publicu da u tempu à u tempu attraversu mostre. Tutte l'opere seranu esposte in l'Arkeopark per esse stabilitu in Yenikapı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*