A cità cù a più rete di sistema ferroviariu dopu New York

A cità cù a più rete di u sistema ferroviariu dopu New York: u sindaco metropolitanu di Istanbul, Kadir Topbaş, hà manifestatu i so scopi impurtanti per Istanbul cum'è municipalità.
U sindaco metropolitanu di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu chì Istanbul diventerà a cità cù a più rete di sistemi ferroviari dopu New York. In u so discorsu à a Reunione di l'Assemblea di Nuvembre di a Camera di l'Industria di Istanbul (ICI), Topbaş hà dettu ch'elli anu accunsentutu à stabilisce una cumissioni di l'industria è di u cummerciu, per esse in relazioni più strette cù l'industriali. Topbaş hà nutatu chì dopu à a preparazione, parechji ministeri è TOKİ, i funzionari ISO è a municipalità si sò riuniti è accunsenu à fà un novu studiu nantu à u futuru, a riabilitazione è u statutu di e zone industriali. Nutendu chì l'aumentu di a pupulazione urbana hè inevitabbile è u mondu discute questu, Topbaş hà dichjaratu chì a pupulazione urbana è rurale di u mondu hè stata equalizzata in u 2005, a pupulazione in e cità hà aumentatu dopu à u 2005, è chì prima di l'anni 2050, u 70 per centu di u mondu. a pupulazione serà in e cità.
Nutendu chì tutti duveranu piglià precauzioni per quessa, Topbaş hà dichjaratu chì e cità sò centri d'innuvazione. Dichjarà chì cum'è a municipalità, prevede un investimentu di 2014 miliardi di lire in 8,5, Topbaş hà sottolineatu chì a quantità d'investimentu chì anu fattu per 10 anni hè di 60 miliardi di lire. Enfatizendu chì destinanu a maiò parte di u so budgetu d'investimentu à i trasporti, Topbaş hà dettu chì u prublema più grande hè u trasportu è anu fattu u più grande investimentu in u metro. Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul ùn hà micca debiti domestici è debiti esterni, Topbaş hà dettu chì i limiti di prestitu sò à u 38 per centu, è chì anu righjuntu questi livelli cum'è l'aumentu di u cambiu. Fornendu infurmazioni nantu à u travagliu chì anu fattu cum'è municipalità finu à avà, Topbaş hà sottolineatu chì Istanbul diventerà a cità cù a più rete di sistema ferroviariu dopu New York.
Dichjarà chì anu fattu l'offerta per a parte di 17,5 chilometri di l'offerta di metro Mecidiyeköy Bağcılar Mahmutbey, Topbaş hà dettu: "Firmeremu un protokollu. cù l'altra estremità Kabataş L'opere di a linea chì venenu in a regione sò ancu finite. A linea Üsküdar-Ümraniye cuntinueghja. Hè un prucessu di 38 mesi è in una scala pudemu chjamà un record mundiale. Di novu, u Ministeru di i Trasporti farà u nostru prughjettu per u molo Bağcılar Kirazlı Bakırköy IDO, è l'avemu prisentatu. In listessu modu, i prughjetti di u metro chì andaranu da Bahçelievler à Beylikdüzü sò stati cumpletati, i schedarii di l'offerta sò stati preparati è l'avemu datu à u Ministeru di Trasporti, Comunicazioni è Affari Marittimi. Insha Allah, i prucessi di prucessu di a linea andendu à Etiler Hisarüstü principiarà in marzu. In altri palori, avemu l'opere sottu à a cità è sopra à a cità ". Rispondendu à e dumande di i membri di u cunsigliu dopu à u discorsu, Topbaş hà dettu chì Halk Ekmek hà da trasfurmà prestu tutti i so prudutti in pasta madre. Dopu, Mehmet Büyükekşi, presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM), hà datu infurmazioni nantu à a Settimana di l'Innuvazione Turchia, chì si terrà dumani, è hà invitatu l'industriali à u prugramma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*