Discussioni di u Cumitatu di u Pianu Parlamentariu è u Budget

Discussioni di u Pianu Parlamentariu è di a Cummissione di Bilanciu: U bilanciu, u contu finale è u Rapportu di a Corte di Conti di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direzzione Generale di Autostrade, Tecnulugia di l'Informazione è Autorità di Comunicazione, Direzzione Generale di Aviazione Civile sò stati discututi in u Pianu. è Cummissione di bilanciu di u Parlamentu.
U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, chì hà datu infurmazioni à i membri di a Cummissione in a Cummissione di Pianu è Budget, hà dichjaratu chì a crisa chì hà iniziatu in u 2008 hà avutu un impattu negativu in u cummerciu marittimu in u mondu. Dichjarà chì u dumane di Turchia deve esse megliu cà oghje, u Ministru Yıldırım hà dettu: "A crisa glubale hà causatu una negatività economica assai impurtante in u mondu da u 2008. Questu hè ancu riflessu in u trasportu è a cumunicazione. Siccomu u 87 per centu di u trasportu glubale hè fattu per mare, ci era ancu un impattu negativu in u cummerciu marittimu.
Fornendu infurmazioni nantu à e cifre di u bilanciu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Quandu guardemu a dimensione di u bilanciu, l'appropriazioni d'investimentu di u bilanciu 2014 sò circa 9 miliardi di lire. U budget tutale hè di circa 22 miliardi. U bilanciu di u 2013 era di 19.1 miliardi, quandu paragunemu cù questu, ci hè un aumentu di 14.5 per centu ", disse.
Sottulineendu chì a Turchia hè una crocevia in i trasporti, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Dapoi u 2003, 212.5 miliardi di lire sò stati investiti. L'investimentu fattu da u nostru Ministeru hè 133 miliardi TL, l'investimentu fattu da i guverni lucali hè 72 miliardi, è l'investimentu fattu da altre istituzioni pubbliche hè di circa 10 miliardi TL. A maiò parte di l'investimenti in u settore di a cumunicazione sò stati realizati da u settore privatu. U nostru ministeru hè attualmente occupatu cù 3 mila 988 prughjetti, cumpresi prughjetti principali è sottu-prughjetti. Quandu l'economia turca cresce, l'investimenti di trasportu crescenu ancu.
Dichjarà chì u 35 per centu di a reta stradale tutale hè divisa in strade, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì u locu di Turchia hè u locu induve passanu corridori assai impurtanti per l'autostrade, è 8 corridori internaziunali passanu per Turchia. Enfatizendu chì a Turchia cuntinueghja à cresce è chì a quantità è a qualità di e strade deve esse aumentate, Yıldırım hà dettu chì u numeru di veiculi per mille persone in Turchia hè di 225, è in questu ritmu, ci sò 118 automobili per mille persone.
Dichjarà chì i travaglii cuntinueghjanu nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì a fundazione hè stata pusata u 29 di maghju, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì u ponte serà u ponte di piattaforma più largu in u mondu, chì u ponte di 10 corsie averà 2 corsie di ferrovia è corsie di autostrada 8. Hè statu annunziatu ch'ella serà finita in maghju 14.5. Dichjarà chì e ferrovie si sò riunite in terri anatolii dapoi u 2015, Yıldırım hà dichjaratu chì 1856 chilometri di travagliu di linea sò stati realizati in u 2004 finu à u 2013, è hà dettu: "Ci sò parechji prughjetti chì attribuimu impurtanza per assicurà a piena integrazione cù i paesi intornu à u nostru paese. . Prughjettu Kars-Tbilisi, Prughjettu Iğdır-Nahçivan-Kars, Prughjettu Kurtalan-Nusaybin-Iraq è Prughjettu Marmaray. Marmaray hè stata inaugurata u 724 ottobre. Hè un prughjettu impurtante chì hè in l'agenda dapoi u 29. Oltre à esse un prughjettu di prestigiu di Turchia, hè un prughjettu chì hè una suluzione à u trafficu di Istanbul. L'ultimu prughjettu chì avemu da cumissioni hè a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul. In particulare nantu à a strada trà Bozöyük è Sakarya, ci sò seri difficultà geografiche. Avemu grandi difficultà in transitu da quì. Inizieremu i voli cummirciali in i primi mesi di l'annu prossimu. U travagliu di custruzzione cuntinueghja nantu à a linea Ankara-Sivas. Ci sò travaglii nantu à a linea Ankara-İzmir, i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in a sezione di 1860 chilometri in a sezione Polatlı-Afyonkarahisar. U prughjettu di a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku entrerà in opera à a fine di l'annu prossimu ".
Dendu ancu infurmazioni nantu à i metri di Ankara, Bakın Yıldırım hà dettu: "Apriremu duie linee à u principiu di l'annu prossimu. Apriremu e linee Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batikent à u principiu di u 2014. A linea Keçiören-Tandoğan serà finita à a mità di u 2014.
INDUSTRIA AVIAZIONE
Informendu i membri di a cumissioni nantu à u settore di l'aviazione, Yıldırım hà dettu: "Quandu u 3u aeroportu di Istanbul hè custruitu, serà trà i più grandi, forse u più grande, in u mondu, cù una capacità di finu à 150 milioni. Avemu aumentatu da 162 aerei à 383, aumentatu da 27 mila 500 posti à 67 mila 700 sedi, mentri avemu avutu accordi cù 81 paesi, andemu in 155 paesi. U numaru di impiegati diretti righjunghji 65 mila 167 mila. I voli pianificati sò avà dispunibili in i nostri aeroporti 52. THY hè u primu in u mondu cum'è una cumpagnia chì vola à 103 destinazioni in 236 paesi in voli internaziunali. U numaru di destinazioni domestiche hà righjuntu 2 cù un doppiu aumentu. In l'ultimi 52 anni, a cuntribuzione di u settore à l'ecunumia hà righjuntu 10 billion dollars da 2.2 billion dollars.
SECTEUR DE LA COMMUNICATION
U Ministru Yıldırım, chì hà dettu: "Avemu ottenutu una crescita in u settore IT da 10 miliardi à 11.5 miliardi in 47 anni", spiegò l'evoluzione in u settore. Yıldırım hà dettu: "A situazione in termini di investimenti hè assai notevule. A transizione à 3G in a cumunicazione avanza in ogni parte di u paese. L'abbonati fissi cuntinueghjanu à calà. Hè cascatu da 18.9 milioni à 13.6 milioni. Ùn hè stupente, ancu in a casa, i zitelli parlanu da stanza à stanza nantu à i telefunini. U numaru di abbonati mobile hè u percentu 91. L'accordu chì avemu fattu ùn hè micca dispunibule in parechji paesi. Avemu facilitatu per l'operatori di cambià l'un à l'altru, i tariffi di interconnessione ridotti, è facia transizzioni assai simplice. Avemu 69 milioni di abbonati, 62 milioni di quali sò stati trasferiti à un altru operatore. Tempi di chjama mensili per abbonatu Semu u numeru unu in Europa. Semu u numeru unu cù 323 minuti per mese. Semu u paese più prezzu. A banda larga in Internet cuntinueghja à cresce. Mentre chì ci hè un usu di l'ora di 24 in u mondu in i tassi di usu di l'internet, sta tarifa aumenta à 32 ore in Turchia. "Ci hè 36 milioni di utilizatori in u mondu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*