Behiç Erkin, u primu Direttore Generale di TCDD, hè statu cummemoratu in Eskişehir

Behiç Erkin, u primu Direttore Generale di TCDD, hè statu cummemoratu in Eskişehir: hà battutu spalla à spalla cù Atatürk in a Guerra di l'Indipendenza, hà servitu cum'è u primu Direttore Generale di TCDD è Ministru di i Travaglii Publici, era trà i fundatori di l'Intelligenza Naziunale. L'urganizazione è hà salvatu millaie di Ghjudei durante u so tempu cum'è Ambasciatore in Parigi Behiç Erkin hè statu cummemoratu in u 52 anniversariu di a so morte in Eskişehir, induve si trova a so tomba.
U guvernatore di Eskişehir, Güngör Azim Tuna, in u so discorsu à a ceremonia di commemorazione in a Sala di Conferenze Turchia Locomotive and Engine Industry Inc. (TÜLOMSAŞ), hà spressu a so felicità in commemorazione di Erkin, chì hà avutu servizii indimenticabili è grandi à Turchia, in Eskişehir.
Dichjarà chì, cum'è Eskişehir 2013 Agenzia Turca di a Capitale Mondiale di a Cultura, travagliaranu per ricurdà di Behiç Erkin, Tuna hà dettu: "Avemu realizatu qualchì travagliu cum'è un travagliu permanente in Eskişehir in termini di cultura ferroviaria è di trasportu. Cumpiteremu questu inseme. Ricordemu à Behiç Erkin cun rispettu. "Vogliu ringrazià quelli chì anu urganizatu una tale urganizazione", disse.
U Manager Regionale di Treni d'Alta Velocità Abdurrahman Genç hà dichjaratu chì Behiç Erkin era u fundatore di TCDD è u "babbu" di l'impiegati ferroviari.
Spieghendu chì u so amore è a cunniscenza di e ferrovie si sò pruvati in Çanakkale è a Prima Guerra Munniali, Genç hà dettu:
"In a nostra Guerra di l'Indipendenza, Erkin hè statu datu a coordinazione è u cuntrollu di i travaglii di trasportu da esse realizatu à u fronte da Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Erkin hà meritatu u so postu trà l'eroi di a vittoria cù u so successu in questu campu. "Commemurà Behiç Erkin, u grande statista è babbu di i ferroviari, cun rispettu è misericordia in u 52 anniversariu di a so morte".
U nipote di Erkin, Emir Kıvırcık, hà parlatu di a vita di Erkin è hà sparte i so ricordi.
U viceguvernatore di Eskişehir Ömer Faruk Günay, u sindaco di Odunpazarı Burhan Sakallı, u direttore generale di TÜLOMSAŞ Hayri Avcı, u direttore di stazione di Eskişehir Süleyman Hilmi Özer è l'impiegati di TCDD anu assistitu à l'avvenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*