Réunions du Conseil régional du Moyen-Orient de l'UIC tenues (Galerie de photos)

Riunioni di u Cunsigliu Regionale di u Mediu Oriente di l'UIC: 12e Gruppu di Assistenti (10 di nuvembre) è di i direttori generali (11 di nuvembre) riunioni di u Cunsigliu Regionale di l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC) di u Cunsigliu Regionale di u Mediu Oriente (RAME) è 1a Reunione di u Gruppu di travagliu di l'infrastruttura RAME (12) Novembre) Ministru di u Trasportu di u Ghjordanu Dr. Hè stata tenuta sottu l'auspici di Lina Shabib trà u 10-12 di nuvembre 2013 in u Mari Mortu, Ghjurdanu.
Prima di e riunioni, u General Manager di TCDD Süleyman KARAMAN, u novu Ministru di u Trasportu Jordanian, Dr. Hà avutu una riunione cù SHABIB, cù a participazione di l'Ambasciadore di Turchia in Giordania è u Direttore Generale di l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC), u Direttore Generale di a Ferrovia Aqaba, u Direttore Generale di Jordan Hejaz Railways è u Vice Direttore Generale di TCDD İsmet Duman. In a riunione tenuta nantu à a dumanda di u Ministru di u Trasportu Jordanian; I prublemi di rivitalizazione di a storica Hejaz Railway è a risturazione di u museu in a stazione di Amman è cumu TCDD puderia cuntribuisce à u Pianu Naziunale di a Ferrovia di Ghjordanu sò stati discututi.
In questu cuntestu, u Direttore Generale di TCDD Süleyman KARAMAN hà ancu avutu una riunione bilaterale cù u presidente di i Ferroviari di l'Arabia Saudita, Mohammed Khalid Al-Suwaiket, chì metterà in serviziu a prima linea di ferrovia d'alta veloce prestu prestu. Mohammed Khalid Al-Suwaiket, chì hè statu elettu à l'unanimità cum'è u Terzu Vicepresidente RAME à a 12a riunione di i Direttori Generali di RAME, hà datu infurmazioni nantu à l'ultimi sviluppi in u trasportu ferroviariu à alta velocità in l'Arabia Saudita è i prughjetti di custruzzione ferroviaria in corso. À a riunione, l'idee sò stati scambiati ancu nantu à cumu l'Arabia Saudita puderia sustene i prughjetti ferroviari di Ghjordanu è Siria per cunnette à Turchia. In a prima tappa, hè statu decisu chì Turchia compie u sistema ferroviariu mudernu chì stava stabiliscenu finu à a fruntiera siriana, è l'Arabia Saudita eliminà e cunnessione mancanti chì compie a so cunnessione cù u Ghjordanu.
À a riunione di u Gruppu di Assistenti tenuta sottu a presidenza di u Vice Direttore Generale di TCDD İsmet DUMAN, i prublemi nantu à l'agenda di u Gruppu di Direttori Generali sò stati discututi per esse sottumessi à l'appruvazioni finali di i Direttori Generali.
A riunione di u Gruppu di Direttori Generali di RAME, ospitata da Jordan Aqaba Railways è Jordan Hejaz Railways è presiduta da u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, hà iniziatu cù u discorsu di apertura di u Ministru di i Trasporti Jordanian. Tutte l'Amministrazioni anu fattu una presentazione spieghendu i so prughjetti, investimenti è pianificazione. Cusì, infurmazione hè stata ottenuta nantu à tuttu u travagliu in corso in a regione.
In più di TCDD, a riunione hè stata participata da u Direttore Generale UIC, u Coordinatore UIC Mediu Oriente, u Presidente Saudi Arabian Railways, u Direttore Generale di Jordan Aqaba Railways, u Direttore Generale di Jordan Hejaz Railways, u Vice Direttore Generale di i Ferrovii Iraqi, u rappresentante di l'Autorità di Trasportu Afghanistan, u Manager di L'Uffiziu UIC situatu in Iran, i funzionari RAI è l'esperti di l'Amministrazioni Ferroviari pertinenti anu assistitu.
À a riunione, infurmazione hè stata data nantu à a Formazione di Gestione di a Sicurezza tenuta in Eskişehir trà 2013-5 Novembre 8 à u Centru di Formazione Ferroviaria di u Mediu Oriente (MERTCe) in u scopu di l'attività RAME in 2013, cù a participazione di un totale di 11 persone, 20 di i quali eranu stranieri, da 135 paesi, è RAME 2013-2014 In u quadru di u Pianu d'Azzione Strategicu, hè statu decisu chì u 1u Seminariu Internaziunale Ferroviari-Portu & Oil-Railways si terrà in Iran à a fine di u 2014 o l'iniziu di u 2015, è u 1u Seminariu di Interoperabilità Ferroviaria si terrà in Qatar in 2014. Inoltre, cunziddi l'evoluzione in u campu di l'alta velocità in l'Arabia Saudita, hè statu decisu d'urganizà u secondu Seminariu RAME High Speed ​​​​in Arabia Saudita.
Un'altra decisione presa in u risultatu di a riunione era di tene u 1u Forum di Investimenti è Finanziali Ferroviari in Turchia in settembre 2014. Comu hè cunnisciutu, a 2013a Conferenza Mondiale ERTMS si terrà in Istanbul trà 2014-1 April 3, in cuuperazione cù UIC, in u quadru di u Pianu d'Azzione Strategicu RAME 2013-11.
A riunione hè finita per decide chì a prossima riunione RAME si terrà in Turchia, ospitata da TCDD.
A prima riunione di u Gruppu di Travagliu di l'Infrastruttura RAME, chì hè stata decisa di esse stabilita in a 11a Reunione RAME tenuta in Isfahan l'annu passatu, hè stata in Ghjordanu u 12 Novembre 2013.
À a 1a Reunione di u Gruppu Infrastruttura RAME, cù una larga participazione di Jordan Aqaba è Jordan Hejaz Railways, u Capu di u Dipartimentu di Relazioni Estere di TCDD, İbrahim Halil Çevik, hà fattu una presentazione nantu à u mantenimentu di Linee è Treni d'Alta Velocità. In a riunione di ghjornu, Laurent Schmitt, Chief Infrastructure Advisor di u Dipartimentu di u Forum di u Sistema Ferroviario UIC, è Teodor Gradinariu, Chief Technical Advisor UIC, anu discututu u Prughjettu INNOTRACK, a comparazione di i costi di l'infrastruttura per a Manutenzione è u rinnuvamentu realizatu da UIC è i studii comparativi Linee è nodi regiunale, Prughjettu Capacity4Rail, Gestione di l'Assi, hà infurmatu à i participanti è hà scambiatu opinioni nantu à tematiche di infrastruttura è di mantenimentu di strada cum'è UIC Slips on Road and Structure, prughjettu SATLOC è UIC Project on Under Ballast Pads.

Fonte: TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*