L'Assemblea Generale UTIKAD 2013 hè stata tenuta (Galerie di Foto)

L'Assemblea Generale UTIKAD 2013 hè stata: L'Assemblea Generale 2013 di l'Associazione Internaziunale di Pruduttori di Trasportu è Logisticu (UTIKAD) hè stata in Istanbul u 26 di nuvembre 2013. In u so discorsu, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà parlatu di a tendenza crescente in Turchia, chì cuntinueghja. a so tendenza di crescita stabile in l'ultimi anni hà dettu chì i passi assai impurtanti sò stati fatti sia in u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu sia in l'aghjurnamentu di a legislazione per risponde à e richieste di logistica.
2013, in particulare l'apertura di Marmaray in 3. In più di prughjetti maiò chì rinfurzà l'infrastruttura di trasportu di Turchia, cum'è l'iniziu di a custruzzione di l'aeroportu è a stallazione di i fundamenti di u 3u Ponte di u Bosforu, a liberalizazione di e ferrovie è l'apertura à u settore privatu aprirà ancu a strada per u trasportu. è u settore logisticu, in cunfurmità cù u scopu di diventà "u paese induve u cumerciu hè realizatu in u modu più faciule è sicuru". prucedure è u sviluppu di u trasportu intermodale, Turgut Erkeskin hà dettu:
Ellu hà dichjaratu chì tali sforzi anu guadagnatu impulsu cù iniziative di u settore privatu.
U presidente di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà rimarcatu chì i negatività in a conjunctura ecunomica generale è e tensioni in a regione sò stati sentiti in u settore, ma u fatturatu di a cumpagnia hà aumentatu, è hà dettu: "In Turchia, chì hè destinatu à esse a "produzzione, almacenamentu è basa di distribuzione "di a regione in u futuru, i nostri cumpagnii di u settore è i membri ghjunghjeranu standard mundiali. Avemu vistu chì hà righjuntu a so gamma di servizii. Inoltre, e previsioni pusitivi per u futuru di u settore sustene l'aumentu di l'interessu di l'investituri domestici è stranieri. Per assicurà u rapidu sviluppu è a crescita di u trasportu intermodale è u nostru settore in Turchia, i nostri membri anu realizatu novi prughjetti, cum'è u prughjettu BALO, in quale UTIKAD hè un cumpagnu, chì permetterà à l'ecunumia turca, à l'industriali è à l'esportatori. ghjunghje à u mondu più veloce è à costi più bassi. I nostri membri di u trasportu aereu sviluppanu e so flotte è e rete, creendu una opportunità di mercatu più competitiva per a nostra industria cù a so capacità di trasportu.
3. I TRANSPORTI DI PAESI BLOCCU U NOSTRE CUMMERU ESTERA
Turgut Erkeskin hà ancu toccu u prublema di u trasportu di u terzu paese, chì impedisce a cumpetitività di l'esportatori è di e cumpagnie di logistica in u mercatu globale, è hà dettu: "I trasporti trà u nostru paese è un paese straneru cù u veiculu di trasportu chì appartene à u paese in questione sò dovuti. à u fattu chì u paese induve a fattura hè emessa hè un paese diversu; Trasportu di u terzu paese - valutazione di i punti di carica, scaricamentu, carica è scaricamentu di e merchenzie cum'è u trasportu di merchenzie trà paesi diversi da u paese induve u veiculu hè registratu; Affetta u cummerciu esteru di u nostru paese abbastanza negativamente. In un tali muvimentu fisicu trà dui paesi, se i veiculi di trasportu di i dui paesi sò usati; Ancu s'è a fattura hè emessa da un altru paese in u quadru di u cambiamentu di e pratiche di u cummerciu mundiale, deve esse u cummerciu tripartitu chì deve esse accettatu è ùn deve esse pigliatu cum'è trasportu di u terzu paese. "Avemu spartutu e nostre opinioni è suggerimenti nantu à sta questione cù u nostru Ministeriu è hà pigliatu l'iniziativi necessarii per risolve sta situazione chì mette e nostre cumpagnie è e cumpagnie di cummerciu esteru in pena".
Turgut Erkeskin, chì hà datu infurmazione nantu à u travagliu è l'attività di UTIKAD in 2013 in u so discorsu di l'Assemblea Generale, hà dettu chì l'associu, chì cresce è si rafforza di ghjornu in ghjornu cù u sustegnu è a cuntribuzione di i so membri, hà furnitu servizii publichi è publichi in casa è à l'esteru tuttu l'annu.
Hà enfatizatu chì hà iniziatu studii assai impurtanti è hà sviluppatu cullaburazioni cù l'urganisazioni non governamentali è altri attori. Erkeskin hà dettu: "In più di l'attività chì realicemu cù i nostri altri Ministeri pertinenti è urganisazioni affiliati cù i Ministeri, in particulare u Ministeru di i Trasporti, effettuemu ancu e nostre attività inseme cù CLECAT, IATA, ACC è FIATA, chì rappresentemu in Turchia.
UTIKAD in 2013 cù i nostri studii, u partenariatu BALO, a nostra cuntribuzione à a creazione di DEIK Logistics Business Council è e nostre attività di furmazione.
"Hè statu un annu assai pruduttivu è prufittu per noi". disse.
RAPPRESENTAMU UN FATTURATU DI 9 MILIARDI TL CÙ I NOSTRI MEMBRI
Nutendu chì UTIKAD hà iniziatu un studiu per revelà a basa di dati settoriali in u 2013, Erkeskin hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i risultati ottenuti: "Quandu evaluemu i dati chì avemu ricevutu da i nostri membri 243, vedemu chì UTIKAD rapprisenta un fatturatu di 9 miliardi è 44,5 mila. impieghi in u settore oghje. "Queste dati sò un indicatore di a dimensione è u putere chì a nostra industria hà righjuntu oghje".
PUNTAMU À A COOPERAZIONE INTERSECTORALE
Turgut Erkeskin hà fattu e seguenti dichjarazioni annantu à i scopi di UTIKAD 2014: "U nostru scopu hè; L'obiettivu serà di aumentà a cooperazione di u settore publicu-privatu, di sviluppà a cooperazione cù i pruduttori, l'industriali è l'imprese di u cummerciu esteru, per sparte chì e cumpagnie di trasportu è logistica turchi anu righjuntu un livellu induve ponu serve micca solu in Turchia, ma in ogni paese di u paese. di u mondu, è di avvicinà i settori exportatori è u settore logisticu.
Dichjarà chì UTIKAD firmarà u Cungressu Mondiale FIATA, chì hè una urganizazione estremamente impurtante per u settore, per a seconda volta in u 2014, è dunque aspettanu cuntribuzioni da i stakeholder di u settore, Turgut Erkeskin hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U cummerciu internaziunale hè in crescita. è i movimenti di e merchenzie si movenu in i paesi in via di sviluppu. " In un momentu quandu l'infrastruttura di trasportu di Turchia hè cambiata è i novi corridori logistichi sò cuncentrati in questa regione, Turchia hè apprezzata è attrae l'attenzione cù i so investimenti in infrastruttura di trasportu. U cungressu FIATA 2 d'Istanbul serà una opportunità assai impurtante per presentà u putenziale di u nostru paese, chì hè cunsideratu un paese esemplariu in questu campu, i vantaghji chì offre è e nostre capacità logistiche à i ghjucatori di logistica mundiale. À u listessu tempu, avemu u scopu di accoglie cumpagnie di cummerciale straneru è settori d'esportazione, chì sò utilizatori di logistica, in un Cungressu Mondiale FIATA per a prima volta è riunite cù cumpagnie di trasportu è logistica turchi. Facendu stu cungressu, chì avemu tenutu per a prima volta in u 2014, in Istanbul di novu dopu à 2002 anni, avemu u scopu di turnà l'attenzione à a Turchia, chì cresce, si sviluppa è cresce in a regione, è di fà u nostru paese u puntu focu. "
UTİKAD-AKUT COOPERARÀ IN LOGISTICA DI DISASTER
À a 31a Reunione Generale Ordinaria di UTIKAD, chì hè stata cun una larga participazione di i membri, u presidente di l'Associazione di Ricerca è Rescue (AKUT), Nasuh Mahruki, hà fattu un discorsu annantu à "AKUT è a Logistica di Disastru", in più di l'attività di ricerca è salvata di AKUT. disastri di disastru in Turchia Dichjarà ch'ellu hà intrapresu una missione impurtante in a creazione di cuscenza, Nasuh Mahruki hà dettu chì a logistica hè d'impurtanza strategica in situazioni di disastru, è chì i studii da esse iniziati in cuuperazione cù UTIKAD è AKUT, cum'è organizzazioni non governamentali cù assai Seriu spirienza in i so campi, hà da aumentà rispunsabilità individuale è suciale, oltri a cumunicazione, u trasportu è u trasportu durante i periodi di disastru, hà signalatu l'impurtanza di furnisce guadagnà significativu per assicurà a coordinazione di trasferimentu, almacenamentu è distribuzione.
Dopu à l'attività di u periodu precedente, i dichjarazioni finanziarii, i cunsiglii di gestione è di auditu sò stati assolti, i novi bilanci di u periodu sò stati accettati à l'unanimità da l'assemblea generale. In l'ultima parte di l'assemblea generale, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà presentatu certificati à i membri di UTIKAD, chì anu cumpletu u so 20 anniversariu, è certificati di apprezzazione à l'Assemblea Turca di l'Esportazione (TIM) è à e cumpagnie membri, chì anu patrocinatu i libri UTIKAD. publicatu in u 2013.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*