A stagione di sci di Ilgazda hè stata aperta !

Ilgaz Ski e Ilgaz Cable Car
Ilgaz Ski e Ilgaz Cable Car

A nova stagione di sci hè aperta in Ilgaz !Unu di i centri più impurtanti di Turchia è u turismu invernale, Ilgaz Mountain Ski Center hà apertu a nova stagione di sci cù l'avvenimenti urganizati.

L'attività sò state realizate in Ilgaz Mountain Ski Center, unu di i centri più impurtanti di Turchia di sci è turismu invernale, per via di l'apertura di a nova stagione di ski.

In u so discorsu à a ceremonia in u Centru di Ski di Ilgaz Mountain, u guvernatore di Kastamonu Erdoğan Bektaş hà desideratu chì a nova stagione di ski di Ilgaz Mountain, chì hà bellezze naturali uniche, sia benefica.

Dichjarà chì u centru di sci ùn hà micca prublemi di i clienti è hè un locu assai preferitu da l'amatori di sci, Bektaş hà dettu: "U weekend, ùn ci hè quasi nisuna opportunità di spustà nantu à e piste. Ci hè difficiule d'ospitu in particulare escursionisti ", disse.

Spieghendu chì anu sviluppatu u centru di sport invernale, Bektaş hà nutatu chì a pista chjamata "Ilgaz 1" hè à u serviziu di l'amatori di sci.

Vulendu à l'atleti è l'amatori di sci una stagione senza accidenti, Bektaş hà dettu:

"Consideremu a muntagna Ilgaz in tuttu. Pensemu chì e pussibulità quì travaglianu versu u listessu scopu. Sò chì l'amatori di sci aspettanu l'apertura di a stagione cun grande eccitazione. Ricevu ancu missaghji, in particulare da u mondu di Twitter. Aspittemu di vede tutti in tuttu l'invernu ".

Bektaş hà dettu chì dopu chì u tunnel di a muntagna Ilgaz hà cuminciatu à serve, e sezioni di a muntagna Kastamonu è Çankırı seranu più integrate.

Nutendu chì i travaglii per una nova pista chì anu chjamatu "Ilgaz 2" cuntinueghjanu, Bektaş hà dichjaratu chì quandu entrerà in opera, serà una di e più grandi piste in Turchia.

À a ceremonia, l'atleti, chì anu sciatu cù a bandiera turca è u pennant di a federazione, anu prisentatu a bandiera à Bektaş.

Dopu, u guvernatore Bektaş è u so entourage posanu per una foto di souvenir cù l'atleti.

U Comandante di u Regimentu di Gendarmeria Pruvinciale, Colonel Tevfik Anzerlioğlu, u Capu di a Pulizzia Provinciale Sami Uslu, atleti è amatori di sci anu assistitu à a ceremonia.