U sindaco di Tekkeköy Tekin: Seraghju cù i cunduttori di minibus

U sindaco di Tekkeköy Tekin: Seraghju cù i cunduttori di minibus: u sindaco di Samsun Tekkeköy, Hayati Tekin, hà annunziatu ch'ellu serà in favore di i cummercianti di i cunduttori s'ellu hè imposta una restrizione di rotta à e linee di minibus chì operanu in u distrittu in quantu à u sistema di ferrovia leggera, chì hè previstu per esse allargatu da Samsun Gar à Tekkeköy.
A municipalità metropolitana di Samsun, a seconda riunione di a cumissione cumuna in dicembre hè stata tenuta sottu a gestione di u membru di l'Assemblea di u Partitu Ak Turan Çakır. À a riunione, prima, a pruposta di u pianu di zoning preparatu per u prughjettu di strada preferita prevista per i metrobuses per esse operati nantu à a listessa strada, prima chì u sistema di ferrovia ligera hè stata messa in opera trà Samsun Gar è Tekkeköy, hè statu discutitu. A pruposta preparata per a strada di metrobus larga di 30 metri da a Stazione Ferroviaria di Samsun à l'area induve si trova u Centru Fiera è Cungressu di Tekkeköy hè stata accettata à l'unanimità in a riunione di a cumissioni.
Facendu una dichjarazione dopu à a riunione, u sindaco di Samsun Tekkeköy, Hayati Tekin, hà dichjaratu chì ci saria un ritardu in a consegna di u sistema di ferrovia leggera à u distrittu, è chì a linea di metrobus hè stata messa in opera per questa ragione. Dichjarà chì ci sò pruprietà è strade statali nantu à a strada di metrobus determinata, u sindaco Tekin hà dettu: "U prughjettu deve esse cuncepitu in modu chì ùn ferisce micca a ghjente. Cerchemu di assicurà chì a strada di Metrobus passa per i spazii publichi. Ci sò prublemi di pruprietà. Se i prublemi di pruprietà ùn sò micca risolti, l'espropriazione hè ricorrendu. Cerchemu di risolve senza prublemi. Esamineremu ancu a pruposta, ùn pigliamu micca una posizione contr'à u sistema di ferrovia leggera ". disse.
Dicendu chì u sistema ferroviariu è a linea di metrobus da esse consegnati à Tekkeköy ùn sò micca prufittuali, u sindaco di Tekkeköy, Hayati Tekin, hà dettu: "U potenziale sistema ferroviario o metrobus ùn ci salverà micca. I minibus è i bus navetta tiranu a carica di i passageri, u sistema crea prublemi ligati à elli. Una sala di sport hè stata custruita in l'area induve si trova u Centru di Fiera è Cungressu, hè custruitu un stadiu. Quandu ci hè una partita in u locu in quistione, ci hè una densità di passageru. In più, ùn ci hè micca una densità di passageru chì si move in quella direzzione. Ùn avemu micca oppostu à u sistema di ferrovia ligera. Ùn simu contru à ciò chì hè in l'interessu di e persone pulite. Ci hè un prublema cummerciale quì. Hè sbagliatu di dì "Ùn pudete micca entre quì" trasmettendu i cunduttori di minibus. Minibus assai rumorosi corre in u core di Ankara. Quelli chì volenu ponu cullà in minibus, bus, sistema di ferrovia, metrobus. U passageru deve aduprà a manera chì si senti còmode. Samsun ùn hè micca Istanbul. Ancu in Istanbul, se a ghjente pò cavalcà ciò chì preferisce, deve esse in Samsun. In Atakum, e rotte di minibuses sò ristrette è ùn ponu micca entra in u centru di a cità. Hè sbagliatu di ùn lascià minibus in u centru di a cità solu perchè "u sistema di ferrovia leggera serà necessariamente imbarcatu". Se u listessu sistema hè applicatu in Tekkeköy, seremu cù i nostri cummercianti di chauffeur. L'autorità ùn hè micca cun noi, ma cù a Municipalità Metropolitana. Ùn simu contr'à u sistema ferroviariu è u metrobus. Quelli chì volenu duveranu cullà nantu à i veiculi chì volenu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*