Quandu l'effettu principale di Marmaray hè integratu cù u Golden Horn Metro Crossing Bridge

Quandu l'effettu principale di Marmaray hè integratu cù u Golden Horn Metro Crossing Bridge: Kadir Topbaş, chì cuntinueghja a so preparazione per u terzu mandatu in a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù piani d'investimentu di centinaie di miliardi, hà dettu: "Ùn avemu micca travagliatu per l'elezzioni," ma per Istanbul, continueremu à travaglià ». Sicondu Topbaş, a mega-città averà un aspettu assai diversu da u 2019 cù un sistema di ferrovia di 400 km, u ponte Yavuz Sultan Selim, u 3u aeroportu, u tunnel di tubu Eurasia, Kanal Istanbul è "foreste di tasca".
Kadir Topbaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, chì hà gestitu un investimentu di 10 miliardi (un quadrilione) in 60 anni, si prepara per u "periodu di maestria" cù prughjetti giganti chì valenu centinaie di miliardi di lire. U candidatu d'Istanbul di u Partitu AK, Topbaş, hà dettu à Yeni Şafak nantu à i novi scopi di termine. Enfatizendu chì u travagliu chì farà d'Istanbul a "città focus" di u mondu, soprattuttu in termini ecunomichi, ùn deve esse interrottu, Topbaş hà dettu chì anni, mesi, settimane, mancu minuti sò assai impurtanti, è a cità ùn si pò permette di perdi. tempu per prucessu è errore. Topbaş hè impegnatu à a visione di prughjetti cum'è u sistema ferroviariu di 2019 km, Yavuz Sultan Selim Bridge, 400rd Airport, Eurasia Tube Tunnel, Channel Istanbul, Two Cities on Two Sides, City Hospitals, Democracy Island Congress Center, piazze rinnuvate è 'foresti di tasca. ' finu à 3. attira l'attenzione à l'impurtanza di u prossimu periodu di 5 anni in Istanbul, induve vene à a vita.
I PREPARAZIONI SONT COMPLETE, ÙN NE NEGREGNEmu L'OVNI
"Avemu travagliatu per Istanbul, micca per l'elezzioni, avemu travagliatu è continueremu à travaglià. Ci sò i travaglii chì avemu finitu è ​​purtatu à u stadiu di cumpiimentu, ci sò i travaglii chì sò in u pianu-prughjettu. In altre parolle, u travagliu di Istanbul ùn finisce micca, ma cuntinuemu à risolve i prublemi di Istanbul unu per unu, perchè tutti i nostri preparativi sò cumpleti ", disse Topbaş, è hà sottolineatu chì ùn ponu trascuratà u so travagliu principale solu perchè ci sò elezzioni lucali. Topbaş hà dettu: "Istanbul ùn hè micca una cità ma un paese.
Istanbul, chì hè a bona nutizia di u nostru Prufeta è a fiducia di Fatih Sultan Mehmed Han, ùn pò micca esse lasciatu à u casu è ùn pò micca esse dettu "ciò chì succede". Tutti sò tistimunianzi di induve hè venutu Istanbul. Aghju fiducia è crede in a lealtà di i Istanbuliti ", disse.
METRO IN TUTTI OVNI
Kadir Topbaş, chì a so candidatura per a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè stata annunziata da u Partitu AK, si prepara à piglià a so prima azzione maiò per u terzu periodu di "maestria". Ricordendu chì i travaglii per u Metro Mahmutbey-Mecidiyeköy cuntinueghjanu, Topbaş hà dettu: "Avemu dettu (metrou in ogni locu, metro in ogni locu), mantenemu a nostra prumessa. Prememu u buttone per dà vita à una di e linee di metro più impurtanti di Istanbul in pochi ghjorni.
"In i ghjorni à vene, un cuntrattu serà firmatu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta per a linea di metro Mecidiyeköy-Mahmutbey, chì passerà per Şişli-Kağıthane-Eyüp-Gaziosmanpaşa-Esenler-Bağcılar, è dopu in pocu tempu, I fundamenti seranu posti simultaneamente in 6 distretti è i travaglii cumincianu ", disse.
E FORESTE DI TASCHE RESPIRARANU
Enfatizendu chì tutte e piazze di a cità seranu rinnuvate è rende cumpatibili cù i novi sistemi di trasportu in u novu periodu, Kadir Topbaş hà dettu: "Rinuveremu e piazze priservendu i valori storici, sviluppendu ulteriormente a struttura verde esistente, è tenendu in contu u parcheghju è u parcheghju. bisogni di trasportu publicu ". Topbaş hà dettu ancu chì unu di i so scopi impurtanti hè di creà novi spazii verdi è grandi parchi in tutti i distretti, è hà dettu: "Avemu pagatu soldi da e casse di a municipalità per u Pratu Çırpıcı in Merter è l'hà fattu una zona verde è un grande parcu regiunale. per u populu di Istanbul. Di listessa manera, faremu travagli simili in Cendere è Maltepe. "Inoltre, pianificemu novi parchi è spazii verdi in forma di "foreste di sacchetta" chì daranu à u nostru populu un soffiu d'aria fresca in i zoni cù abitazioni densi in i distretti", disse.
GUARDA MARMARAY IN ghjennaghju
Dichjarà chì anu apertu a bocca per a mobilizazione di u sistema ferroviariu, Kadir Topbaş hà utilizatu e seguenti dichjarazioni annantu à u Ponte di Crossing Metro Haliç: "Sentiremu u veru impattu di Marmaray quandu si integrerà cù u Ponte di Crossing Metro Haliç. Da ghjennaghju 2014, ci sarà trasportu ininterrottu in metro trà Yenikapı è Taksim è a so estensione finu à Sarıyer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*