Una Strada Alternativa à u Cummerciu di l'UE in Cina, New Silk Road

mappa di u prughjettu di a strada di a seta
mappa di u prughjettu di a strada di a seta

Strada alternativa à u cummerciu di l'UE in Cina New Silk Road: Cume u cummerciu trà l'Europa è a Cina cuntinueghja à aumentà, una alternativa à u trasportu marittimu cunvinziunali hè rinascita da u passatu: a New Silk Road. A cooperazione trà i paesi di lingua turca nantu à sta strada cummerciale, chì hè prevista per riduce significativamente u tempu di trasportu trà l'Unione Europea è u Far East.

U Sicritariu Generale di u Cunsigliu, Halil Akıncı, hà dettu à u Wall Street Journal.

WSJ: Pudete presentà brevemente a New Silk Road?

Halil Akıncı: A Strada Storica di a Seta hà persu a so prima impurtanza cù a scuperta di a strada marittima di l'Estremo Oriente dopu à u 15u seculu. In u 19u seculu, l'ecunumia atlantica, guidata da l'ecunumia auropea è americana, hè ghjunta in prima. Sta struttura hà cuminciatu à cambià cù l'indipendenza di i paesi di l'Unioni Suviètica in l'ultima dicada di u XXu seculu. Oghje, a Strada di a Seta hè diventata una volta di più una di e geografie attive di l'ecunumia glubale per via di l'ecunumia ecunomica di l'ecunumia di Cina, India è Asia Meridionale, è i so risorsi energetichi largu in i paesi di l'Asia Centrale è e so pusizioni strategiche in Oriente. - Cummerciu uccidintali.

L'aumentu di u cummerciu è di e relazioni economiche trà l'Europa è l'Asia orientale anu aumentatu a necessità di un ligame longu di terra cù accessu da l'Europa à a Cina è à l'Asia meridionale. In fatti, l'antica percepzione chì l'Europa è l'Asia sò dui cuntinenti separati hè avà cambiatu. Stu novu cuntinente unificatu hè chjamatu Eurasia.
Da questu puntu di vista, l'idea di a "Nova Strada di a Seta" si riferisce à tutte e cunnessione chì permettenu di ghjunghje da un pezzu di terra à un altru puntu trà l'Europa Occidentale, a Cina, u Mediu Oriente è u Subcontinente Indianu per strada, Tecnulugia di trasportu ferroviariu è petroliu, gasu è idroelettricu.

"L'aumentu di u cummerciu è di e relazioni ecunomiche trà l'Europa è l'Asia orientale hà aumentatu a necessità di un longu ligame terrestre cù accessu da l'Europa à a Cina è à l'Asia Meridionale"

WSJ: Quantu a "New Silk Road" potenzialmente accurtà u cummerciu Cina-Europa? Quantu serà più prezzu?

HA: Cunsideremu una commodità prodotta in Cina occidentale. Per chì stu pruduttu sia trasportatu in l'Europa Occidentale per mare, deve prima viaghjà 3000 chilometri per ghjunghje à i porti di a costa orientale di a Cina. Dopu, ghjunghjerà à i porti di l'Europa Occidentale attraversu u Canale di Suez per una strada marittima di circa 20 mila chilometri. Stu viaghju pò durà trà 30 è 45 ghjorni, secondu u fattu chì i porti travaglianu sopra à u tassu di saturazione, l'inadeguatezza di e linee di trasportu chì culliganu i porti à u paese, e cundizioni di staggione è l'attese sperimentate à a traversata di u canali di Suez.

"Questa situazione mette in primura una opzione di trasportu multimodale induve u modu di ferrovia hè dominante nantu à a linea Est-Ovest in termini di tempu è costu"

Tuttavia, quandu i stessi merchenzie sò trasferiti via un mudellu di trasportu multimodale attraversu u "Corridor di Trasportu Centrale" (Cina-Kazakhstan-Mar Caspio-Azerbaijan-Georgia-Turchia-Europa) spressione cum'è a Nova Strada di a Seta, pò ghjunghje solu à a stessa destinazione dopu un viaghju di 8500 chilometri. . A durata di u dittu viaghju dura attualmente 16 ghjorni, è hè previstu di diminuite à 10-12 ghjorni dopu à a fine di u prughjettu "Silk Wind" realizatu da Kazakhstan in u scopu di TRACECA. Cù u Ventu di Seta, u Kazakistan ùn hà micca bisognu di viaghjà in u Mari Caspiu, postu chì u Kazakistan serà attraversatu da una ferrovia nova è più corta. U trenu, chì attraversà u Caspiu per mare, serà cunnessu cù l'Europa da Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray.

Tuttavia, una grande parte di u cummerciu Asia-Europa hè sempre realizatu per mare. Stu tassu aumenta da 5,6% ogni annu. U mutivu principale di questu hè chì u trasportu marittimu hè relativamente prezzu cumparatu cù altri modi.
In ogni casu, hè trà e previsioni chì u trasportu marittimu ùn serà micca capaci di mantene a velocità di e crescente relazioni ecunomiche è cummerciale trà l'Europa è l'Asia in quantu à quantità (quantità di trasportu) è di qualità (qualità di trasportu è vitezza). Questa situazione porta à u primu pianu una opzione di trasportu multi-modale, in quale u modu di ferrovia hè dominante, in a linea Est-Ovest, in termini di tempu è costu.

WSJ: Chì sò i risichi principali chì impediscenu o ritardanu a realizazione di a New Silk Road?

HA: Unu di l'ostaculi chì impediscenu u Corridor di Trasportu Centrale, chì hè destinatu à operare in a strada Est-Ovest, essendu una opzione di trasportu efficace, hè chì i paesi chì passanu anu diverse infrastrutture di trasportu fisiche è legali. Sta situazione, chì causa prublemi in tuttu u mondu in quantu à l'efficienza di u trasportu internaziunale, mantene a so validità in quantu à u trasportu New Silk Road. Per superà i prublemi, l'armonizazione di e rigulamenti legali validi in u campu di u trasportu di i paesi, a standardizazione di i mudelli di trasportu (OTIF-CIM / OSJD), riducendu a burocrazia, finisce a longa attesa à e fruntiere, ri -valutà l'effetti negativi di l'applicazioni cum'è documenti di transitu / quotes nantu à u cummerciu internaziunale è mudernizazione di e pratiche doganali deve esse implementatu.

"Unu di l'ostaculi chì impediscenu à u Corridor di Trasportu di esse una opzione di trasportu efficace hè chì i paesi chì passanu anu diverse infrastrutture di trasportu fisiche è legali"

U travagliu in questa direzzione cuntinua. I paesi situati in u Corridor di u Trasportu Centrale sò ancu inclusi in u studiu nantu à a "Legge Ferroviaria Unificata in Eurasia" guidata da UNECE. Ci sò firme in a "Dichjarazione cumuna" nantu à questu sughjettu. In listessu modu, i Stati membri (Azerbaijan, Kazakhstan, Kirghizistan è Turchia) in u scopu di l'attività di trasportu realizate in u Cunsigliu Turcu, piglianu iniziative per eliminà l'ostaculi esistenti per fà attivu u Corridor di Trasportu Centrale. Per questu scopu, u Gruppu di Travagliu di u Trasportu s'hè riunitu 4 volte à a data è hà identificatu i punti prublemi pratichi. I prublemi citati sò stati presentati à i Ministri à a riunione di i Ministri di u Trasportu di u Cunsigliu Turcu in u lugliu di u 2013 è hè statu firmatu un "Protokollu di Cooperazione Joint". In più, sottu à a dirigenza di u Cunsigliu Turcu "Transport Coordination Board" custituitu di Vice Ministri, da u trasportu à a dogana; Sarà preparatu un "Accordu" cumpletu à quattru direzioni, cù u scopu di eliminà i punti problematici chì impediscenu u trasportu trà i nostri paesi, da a finanza à l'assicuranza. Hè previstu chì queste iniziative formanu l'infrastruttura di un mudellu di trasportu senza ostaculi trà i paesi di a Nova Via di a Seta cù u tempu.

Ùn saria micca sbagliatu di dì chì a Russia, chì hà un postu privilegiatu in i dui campi, ùn hè micca assai ansiosu di a nova iniziativa di a Strada di a Seta per creà una linea alternativa sia cum'è un veiculu di trasportu è di trasmissione di energia. A Russia vole chì l'approvvigionamentu di e risorse di l'idrocarburi in u Caspianu à i mercati mundiali è u muvimentu di e merchenzie europee-chinese sia realizatu per ellu stessu. Tuttavia, in i dui rispetti, l'opinioni di i paesi nantu à e linee di trasmissione, in particulare l'Europa è a Cina, per diversificà l'opzioni superanu.

WSJ: Chì rolu serà a Nova Strada di a Seta in a furmazione di u cummerciu mundiale cum'è u cummerciu mundiale hè riformulatu da formazioni cum'è l'Accordu di u Cummerciu Atlanticu?

HA: 75% di a pupulazione di u mondu oghje; L'Eurasia, chì hà u 60% di u redditu naziunale glubale è u 75% di e risorse energetiche di u mondu, cresce gradualmente u so pesu in l'ecunumia glubale. U tassu di crescita mediu di 17 paesi classificati cum'è paesi di a Strada di a Seta trà u 2004 è u 2012 era di 6,9%. Questi paesi sò i paesi chì crescenu più veloce dopu à u gruppu di paesi classificati cum'è "Asia in sviluppu" da u FMI. Hè sempre più accettatu chì l'attrazione ecunomica si move versu l'Est. Mentre chì i paesi G-2000 anu ottinutu circa 7% di u benessere di u mondu in u 66, sta ratio hè diminuita à u 2012% in u 47. L'ecunumie emergenti è in via di sviluppu, invece, anu avutu una parte di u 2000% in u benessimu mundiale in u 20, mentre chì in 2012 sta ratio hè aumentata à 37%. In u listessu periodu, a parte di u sviluppu di l'Asia in u benessere mundiale hà aumentatu da 10%.

"A storia di u sviluppu ecunomicu in questa geografia hà purtatu a Strada di a Seta torna à l'agenda cum'è una opzione forte"

Per quessa, hè di primura chì u dittu dinamisimu ecunomicu è cummerciale, chì cresce in Asia, uttene l'opportunità di trasportu chì hà bisognu. A storia di u sviluppu ecunomicu in questa geugrafia hà purtatu a Strada di a Seta à l'agenda cum'è una opzione forte.

WSJ: Quantu u voluminu di u cummerciu hè anticipatu cù sta linea in u cortu termini è à longu andà?

HA: Se operatu in modu efficace, hè previstu chì ci saranu spostamenti da u trasportu marittimu à a linea New Silk Road, induve i treni di blocchi di container multimodali d'alta velocità si moveranu. Perchè hè cunnisciutu chì parechji settori utilizanu sta opzione per una consegna rapida è sicura secondu a natura di u pruduttu. Inoltre, u voluminu di u cummerciu Euro-Cina hè stimatu per cresce in una media di 10% annu (u cummerciu da l'Asia à l'Europa hè previstu per aumentà da 11% annu, mentre chì u cummerciu da l'Europa à l'Asia hè prughjettatu di aumentà da 7% per annu). Tuttavia, per questu, ogni tipu di pussibulità di crescita di u costu, cum'è l'attesa di u cunfini, a manipulazione di merchenzie è l'ostaculi burocratici deve esse eliminati.
In u cuntestu di e linee di trasportu è di trasmissione di l'energia, a Cina dà una grande impurtanza à e cunnessione di terra alternativa à u mare per ragioni ecunomiche è di sicurità. Hè un partitu à u Prughjettu Silk Wind chì operarà attraversu u Kazakistan. Dopu à a fine di u Prughjettu Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK), unu di l'elementi principali di u prugettu, 10 milioni di tunnellate di merchenzie per annu sò state garantite per u prugettu. Questa figura hè prevista per aumentà più in l'anni dopu. Dunque, quandu si cunsiderà inseme à a dichjarazione di a Cina sopra citata, hè prevista chì a quantità di carichi da esse trasportata solu via BTK ghjunghje à 10 milioni di tunnellate in i primi 30 anni.

"A quantità di carica da esse trasportata solu via BTK hè prevista per ghjunghje à 10 milioni di tunnellate in i primi 30 anni"
In più di questu, a Cina travaglia in a custruzzione di una ferrovia separata trà ella è u Kirghizistan è l'Uzbekistan. Hè dichjaratu chì a linea avarà una capacità di 2 milioni di tunnillati quandu stu prughjettu, in quale hè fattu un investimentu di 15 miliardi di dollari, hè cumpletu. L'estensione di a linea à u Turkmenistan hè à l'agenda. Se succede, una linea alternativa da a Cina à a traversata di Caspian nantu à a Strada di a Seta pò esse più attiva.

L'impurtanti linee di trasmissione di l'energia nantu à a Nova Strada di a Seta sò l'Oleodudu Kazakhstan-China; Turkmenistan-Uzbekistan-Kazakhstan-China Gas Natural Pipeline; Baku-Tbilisi-Ceyhan Oil Pipeline; Pipeline di Gas Naturale Baku-Tbilisi-Erzurum; Prughjettu di Corridor di Gas Meridionale è Prughjettu TANAP.

WSJ: Chì serà u rolu è a pusizioni di a New Silk Road in u cummerciu di l'energia chì hè riformulatu in u mondu cù sviluppi cum'è Shale Gas?

HA: Parallelamente à l'attività ecunomica in rapida crescita in u mondu, a dumanda energetica globale hè prevista per aumentà da 2030% à 40% da u 60. 2013% di a dumanda energetica tutale di l'Auropa in 45; A dumanda totale di gas naturale hè prevista per aumentà da 70%. L'Europa vole à risponde à i so bisogni energetichi crescenti attraversu linee alternative à a Russia, da quale hè dipendente à circa 70%. Cunsidereghja ancu a linea Sud (Africa di u Nordu), una di e so fonti, cum'è una linea risicatu. In questu rispettu, furnisce un sustegnu tutale à prughjetti cum'è u Corridor di Gas Meridionale o TANAP, chì trasportarà e risorse di gas naturale di u Caspiu, situatu à u centru di u Corridor New Silk Road, in Europa.

Per d 'altra banda, u gasu di shale, chì ùn hà micca avutu un postu speciale in i mercati di l'energia finu à u 2004, hè un candidatu per influenzà e relazioni energetiche. Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, i Stati Uniti superanu a Russia, u capu mundiale in u gasu naturale, in u 2015, l'Arabia Saudita, u capu mundiale in u petroliu, in u 2017, è principiarà l'esportazione di petroliu è gasu naturale in 2020. Certi cummentatori consideranu sta situazione cum'è "arald of a new era"; "termotu geopuliticu"; "energia rönesansI"; o u "US homecoming" in riferimentu à a dependenza di i Stati Uniti da e risorse energetiche di u Mediu Oriente. Hè dichjaratu chì u gasu di shale attualmente conta per u 33% di u mercatu di i Stati Uniti.

In u risultatu, l'inclusione di Shale Gas in l'equazioni energetica ùn hè micca abbastanza per risponde à a necessità di risorse energetiche in a New Silk Road; I bisogni energetichi di a Cina è di l'India, chì sò previsti quasi duppià à u marghjenu 2030-2050, ùn ponu micca esse soddisfatti solu da u gasu di shale di l'USA; I cummentatori dichjaranu chì u gasu di scisto, chì pò esse injected com'è input alternativu à i mercati energetichi dopu à l'anni 2020, pò causà una diminuzione relativa di i prezzi di u gasu naturale, ma chì questu pruvucarà un aumentu piuttostu cà una diminuzione di a mobilità energetica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*