A ferrovia Transiberiana hè un ponte trà l'Europa è l'Asia

A Ferrovia Transiberiana hè un ponte trà l'Europa è l'Asia: i piani di custruisce a Ferrovia Transiberiana, a ferrovia più longa di u mondu, sò stati creati u 13 di ghjugnu 1891. U decretu emessu quellu ghjornu da l'imperatore Russu Alessandru III hà dettu: Ordine a custruzzione di una ferrovia chì passa per tutta a Siberia. Sta ferrovia duveria cunnette e regioni di a Siberia, chì hà una grande ricchezza naturale, cù e linee ferroviarie interne.

L'accessu à e ricchezze naturali di Siberia era assai difficiule per l'omu. Ancu cusì, in Siberia, 200 anni dopu à u principiu di u so sviluppu, ci eranu imprese è mine, è porti nantu à a costa di u Far East è à a bocca di i fiumi. Ancu s'è a strada marittima hè affidabile, ci vole assai tempu. Ci era bisognu di una cunnessione più rapida è cuntinuu trà e diverse parti di Siberia è u centru di Russia.

A ferrovia Transiberiana, chì hà pigliatu più di 10 anni per custruisce, hè stata messa in serviziu u 14 di lugliu di u 1903. U puntu di partenza hè a stazione di benzina Yaroslavl di Mosca è u puntu finali hè a stazione di u portu Pacificu di Vladivostok. A lunghezza di a ferrovia Transiberiana, chì passa per 16 grandi fiumi, intornu à u lavu Baikal, è hà 80 grandi cità nantu à a so linea, supera i 9 mila chilometri.

E persone chì travagliavanu in u boscu di taiga, in i paludi, in e cundizioni di a mancanza di strade, anu fattu grandi sacrifici per custruisce a ferrovia.

E cundizioni di travagliu in l'Est eranu particularmente difficili. Orest Viyazemskiy, un maestru ingegnere chì era un bonu specialista, cuntinueghja l'affari quì. Siccomu era difficiuli di truvà travagliadori per travaglià in a custruzzione di a ferrovia in quelli lochi cù una piccula pupulazione, sò stati recrutati suldati è esiliati è quelli chì eranu cundannati. Circa 5 mila chinesi è giapponesi anu travagliatu ancu in a custruzzione di a ferrovia, Orest Viyazemskiy è i so assistenti puderanu truvà una lingua cumuna cù tutti i travagliadori. Per u so trattamentu ghjustu è umanu di i stranieri chì travaglianu in a custruzzione di a ferrovia, Viyazemski hè stata premiata medaglia da l'imperatori di Cina è Giappone.

A custruzzione di a ferrovia Transiberiana era di grande impurtanza micca solu per a Russia, ma ancu per altri paesi. Cunnettendu i capitali di i paesi europei cù i più grandi porti di l'Oriente, a linea ferroviaria hè diventata un ponte trà l'Europa è l'Asia. Ancu dopu chì u trasportu aereu hà cuminciatu à sviluppà, ùn hà micca persu u so grande rolu in u trasportu di merchenzie in Eurasia. Oghje, finu à 00 milioni di tunnellate di carichi sò trasportati annu nantu à a linea ferroviaria Transiberiana. Ancu s'è a so capacità hà righjuntu u so limitu in u so statu attuale.In ogni modu, postu chì i bisogni di e cumpagnie di navigazione anu aumentatu, hè statu decisu di mudernizà a ferrovia Transiberiana, Russia, Cina, Mongolia, à u prughjettu di mudernizazione. Bielorussia, Pulonia è Germania participanu. U scopu di stu prughjettu hè di permette u trasportu di merci in a regione trà Pechino, a capitale di a Cina, è Amburgo, Germania.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*