Benini serà custruitu da i Turchi

Benin serà custruitu da i Turchi: Benin, chì hà bisognu d'investimentu in parechje spazii strategichi cum'è l'aeroportu, a ferrovia, l'autostrada, l'ospedali è a centrale idroelettrica, hà apertu e so porte à l'investituri turchi. U presidente Yayi hà dettu: "Custruite Benin. Avemu fiducia in a vostra visione ", disse.
U presidente di Benin Boni Yayi, chì hè ghjuntu à l'avvenimentu urganizatu da TUSKON per riunisce l'affari di i dui paesi cù i ministri di l'ecunumia, hà dichjaratu chì a basa di a pulitica hè l'investimentu è hà dettu: "Benin hè una porta chì si apre à l'Africa di u Nordu. Investisce in noi significa investisce in tutti i paesi di a regione ", disse.
16 mila dollari grande successu
Spieghendu chì u settore privatu hà dimustratu u so successu in Turchia, Yayi continuò: "Ancu se l'ecunumia mundiale hè in una situazione difficiule, l'ecunumia turca avanza assai bè grazia à u successu di u settore privatu. U fattu chì l'ingudu per capita hè 16 mila dollari hè un grande successu. Vulemu ottene i stessi successi per Benin è Turchia ". Rimarchendu chì e ferrovie è l'autostrade, in particulare e compagnie aeree, anu da esse rinnuvate urgentemente, Yayi hà dettu chì anu ancu bisognu di cumpagnie di distribuzione di energia. U presidente hà dettu: "Vulemu prufittà di l'esperienza di l'ingegneria è di u cuntrattu di i Turchi. Avemu ancu seri difetti in l'ospitali è l'alloghju. "Affrettate l'investimentu", disse. Yayi hà participatu ancu à a forma di cummerciale urganizata da a cumissioni di l'affari di l'Associazione Alumni Samanyolu in Ankara.
L'opportunità hè assai
U presidente di TUSKON, Rızanur Meral, hà dettu chì u Benin, chì hà grandi opportunità in i campi di l'agricultura, l'energia, a custruzzione, i trasporti, i minerali è l'idrocarburi, hè una tappa impurtante per ghjunghje in l'Africa Occidentale. Meral hà dettu: "U Benin hè a porta di l'Africa Occidentale, induve ci sò 150 milioni di individui, per investitori di Turchia cù i so incentivi d'investimentu è u clima pacificu. Spergu chì l'investimenti cumuni rinfurzanu i ligami trà i dui paesi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*