A funivia vene à Denizli Zeytin Plateau

Una funivia vene à Denizli Zeytin Plateau: L'Agenzia di Sviluppu di l'Egeu Meridionale (GEKA), chì hè stata creata per sustene u sviluppu regiunale di DENİZLİ, Muğla è Aydın, furnisce un totale di 1 milione 498 mila lire di supportu finanziariu à dui prughjetti di Comune di Denizli. GEKA hà decisu di sustene i prughjetti "Olive Plateau hè apertu à u turismu", induve una funivia serà custruita, è "World Heritage Laodicea is Awakening" per a risturazione di a Chjesa di a Santa Croce, chì hè stata scuperta durante i scavi in l'antica cità di Laodicea.

A Municipalità di Denizli hà applicatu à u Programma di Supportu Finanziariu di l'Infrastruttura Turistica, per quale GEKA hà dumandatu u sustegnu di u prugettu, cù dui prughjetti. I prughjetti "Olive Plateau hè purtatu in Turismu" è "World Heritage Laodicea is Awakening", preparati da Denizli Municipality Survey Project Directorate EU Project Unit, sò stati trovati riesciuti è anu u dirittu di riceve un sustegnu finanziariu da GEKA. 4 milione 186 mila lire di i dui prughjetti, cù un budgetu tutale di 1 milioni 498 mila lire, seranu sustinuti da GEKA. Cù u Prughjettu Zeytin Plateau Bringing Into Turisticu cù un budgetu di 2 milioni 998 mila lire, chì hè previstu di esse custruitu in a funivia, i zoni di campeghju cù tende è bungalows, spazii di usu di ogni ghjornu, esposizione di prudutti lucali è spazii di vendita seranu custruiti. Zeytin Plateau, chì hè vicinu à u centru di a cità. U prughjettu hà u scopu di attirà turisti lucali è stranieri in a regione, integrà tippi di turismu alternativu è associà cù i valori naturali di a regione.

Per priservà a struttura naturali di l'area di u prugettu, i studii seranu realizati in una manera chì pruvucarà u minimu dannu à a copertura forestale. In u prugettu, chì hè previstu per esse cumpletu in 12 mesi, serà pussibule ghjunghje à Zeytin Plateau in 6 minuti in funivia. REPAIR OF PSYCOPUS HOUSE AND CHIESE ROADS Cù u Patrimoniu Mondiale Laodicea Awakens Project cù un budgetu di 1 milione 188 mila lire, preparatu in l'Antica Città di Laodicea, per quale Denizli Municipality hà ricevutu u sustegnu finanziariu per i scavi, è i diritti operativi, situati. in u sudu di a chjesa di a Santa Croce, chì hè stata scuperta in l'anni precedenti, cù a risturazione di a casa vescovile, l'archiviu di a chjesa è e strade est-ovest-nord chì permettenu l'accessu à a chjesa, i passeggiati, i camini è a cima di a chjesa. in a chjesa sarà fatta. Cù u prugettu, chì hè previstu per esse cumpletu in 18 mesi, a Chjesa di a Santa Croce, chì hè di grande impurtanza in quantu à u turismu di fede, serà prutetta da e cundizioni climatichi è fattori esterni è serà aperta à i visitori continuamente, attraendu. i turisti ùn sò micca solu per visità, ma ancu per u cultu.