U trenu Korfez Dolphin si mette in Izmir in aprile

Set di treni Korfez Dolphin in Izmir in April: I primi trè di i treni "Gulf Dolphin", chì sò stati cuminciati à esse custruiti per l'usu in Izmir Suburban System IZBAN, in strutture Adapazarı / EUROTEM, una subsidiaria di a Republica di Turchia State Railways. (Tcdd), hè diventatu prontu per u serviziu.
I primi trè setti, chì a so assemblea hà iniziatu in a fabbrica EUROTEM in Adapazarı, sò previsti per esse in Izmir da aprile. I testi di u Delfinu di u Golfu, chì saranu aduprati in u trasportu urbanu di İzmir, seranu cumpletati in Adapazarı è i primi trè setti cù 9 vagoni seranu messi in opera appena ghjunghjenu in İzmir. In u 2014, un totale di 72 setti cù 24 vagoni sò previsti per esse in İzmir. I setti rimanenti seranu cumpletati è messi in opera da Aostu 2015. Cusì, İZBAN, chì rinfurzà a so flotta accuratamente, aumenterà a qualità di u serviziu chì offre à a ghjente di İzmir, è serà capace di riduce significativamente a densità cumminendu più treni ogni volta.
I 40 novi treni EMU di İZBAN sò pruduciuti da a filiale Tcdd EUROTEM utilizendu 25 per centu di prudutti industriali turchi. In questu modu, un valore aghjuntu di circa 85 milioni di TL hè creatu per l'industria turca.
Bay Dolphin
I treni novi di İZBAN, chjamati Körfez Dolphin, sò custituiti da un totale di 120 setti cù 40 vagoni. A durata di ogni set hè 70 metri. A larghezza di i setti hè 2 metri 95 centimetri è a so altezza hè 3 metri 85 centimetri. I setti, chì a velocità massima di u funziunamentu hè determinata cum'è 140 km / h, puderanu trasportà circa 1500 passageri in una sola fila in doppia fila. Setti cù 19 porte automatiche di passageri sò dotati di ponti scorrevuli automatichi chì assicuranu a sicurità in l'imbarcu è l'imbarcu di i passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*