A Locomotiva Elettrica Naziunale E1000 hà sbarcatu nantu à i Rails

Locomotiva elettrica naziunale E1000
Locomotiva elettrica naziunale E1000

A locomotiva elettrica naziunale E1000 hà colpitu i rails: A locomotiva elettrica naziunale E1000, chì farà a Turchia una di l'autorità mundiale in u settore di i veiculi domestici, hà culpitu i rails cù una cerimonia tenuta in Eskişehir l'8 ottobre di u 2015. E1000, sviluppatu interamente cù a tecnulugia domestica, hè statu presentatu da u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık, u Ministru di l'Educazione Naziunale Prof. Dr. I test drive anu iniziatu cù a participazione di Nabi Avcı, u guvernatore di Eskişehir Güngör Azim Tuna, u subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Talat Aydın, anziani burocrati è citadini.

TCDD, TÜBİTAK Marmara Research Center (MAM) è Türkiye Lokomotiv ve Motor Sanayi A.Ş. 18 scientisti anu participatu à u prughjettu realizatu in partenariatu cù (TÜLOMSAŞ).

U prughjettu naziunale, sustinutu da TÜBİTAK è chì implica 18 scientisti, hè statu finitu dopu à 4 anni di travagliu intensu. Türkiye cù a locomotiva elettrica naziunale E1000; Hè diventatu à tempu u designer è u fabricatore di u cunvertitore di trazione, unità di cuntrollu di trazione, sistema di cuntrollu è gestione di treni, chì hè custituitu da cumpunenti cù u più altu valore aghjuntu in l'industria di i veiculi ferroviari è chì sò pussede solu da i paesi sviluppati in u mondu.

Tutti i travaglii di laboratoriu, software è infrastruttura, teste in fabbrica è strada, è a pruduzzione di prototipu di l'E1, chì si distingue cù a so muderna guida è u sistema di trazione di 1000 megawatt, sò stati realizati XNUMX% in casa. Tecnulugii pussede da Turchia in u prugettu; Pò esse adattatu à parechji veiculi ferroviari, da i veiculi ligeri à i treni d'alta velocità.

In cunfurmità cù l'obiettivi di u 2023 di u Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Turchia puderà disignà, pruduce è vende locomotive senza esse dipendente di l'esteru, cù e tecnulugia domestica pussede in u prugettu implementatu. A locomotiva elettrica naziunale E1000, chì accelerà l'esportazioni di Turchia, ùn solu riduce u deficit di u cuntu currente, ma hè ancu pioniera in a produzzione di locomotive principali di alta putenza, treni d'alta velocità è veiculi ferroviari urbani.

"E1000 NI PORTA UNA PRIDE GIUSTIFICATA"

Dichjarà à a ceremonia di apertura chì l'avventura ferroviaria di Turchia data di u periodu pre-Republica, u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık hà dettu: "Oghje, avete duie strade in l'industria. Sarete sia un paese cunsumu è importatore; o un paese chì pruduce è esporta. À questu puntu, E1000 ci fa sentu orgogliu ghjustificatu. Eskişehir hà un locu assai speciale in questa gioia. Ùn hè micca solu unu di i nodi di l'avventura ferroviaria di Turchia. A prima vittura domestica, Devrim, hè stata ancu prodotta quì. Se l'intelligenza pulitica di l'oghje esiste in 1961, ùn aghju micca dubbitu chì l'automobile Devrim, una marca turca, seria una di e marche più preferite in u mondu. Cridemu in a nostra forza cum'è paese. Faremu passi impurtanti in a pruduzzione naziunale, lucale. Perchè oghje, cù l'E1000, avemu diventatu un paese cun talentu R&D è sviluppu di produttu in l'industria locomotiva. Avà hè u tempu di passà à a pruduzzioni di massa. I sistemi ferroviari sò un settore in u quale a dumanda aumenta ogni ghjornu in u mondu. Hè stimatu chì 18 miliardi di dollari seranu investiti in l'anni à vene. "Cù l'E1000, u trenu d'alta velocità è e nostre locomotive naziunali, diventeremu un paese chì hà una parte assertiva in u mercatu mundiale", disse.

"E1000 hè un prughjettu chì indirizzerà l'ispirazione di u seculu"

À a ceremonia, u Ministru di l'Educazione Naziunale Prof. hà dettu chì e ferrovie sò impurtanti in a storia di certi cità. Dr. Nabi Avcı hà dichjaratu chì Eskişehir hè una di queste cità è chì a ferrovia hè assai impurtante in a so cultura. U Ministru Avcı hà dettu: "U sognu di cunnette a nostra geografia cù e ferrovie cuntinueghja. Avemu prughjetti chì rinviviscenu a Strada di a Seta attraversu e ferrovie. I treni d'alta velocità sò ancu cuminciati à curriri nantu à i nostri rails. E1000, chì hè un pruduttu domesticu è naziunale chì hè statu inclusu in u sistema oghje, hè un prughjettu chì appellu à l'ispirazione di u seculu. Cum'è residenti di Eskişehir, simu felici di accoglie stu sviluppu auspicious. "Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu", disse.

"ESKİŞEHİR HA U POTENZALE DI OTTENERE PROGETTI PIÙ GRANDI"

Enfatizendu chì u prugettu hè una tappa è un puntu impurtante, u guvernatore di Eskişehir, Güngör Azim Tuna, hà dichjaratu chì Eskişehir hà u putenziale di ottene prughjetti più grandi. Dichjarà chì TÜLOMSAŞ hè un valore naziunale, Tuna hà dichjaratu chì un grande prugressu hè statu fattu in u campu di u settore ferroviariu inseme cù l'università è l'urganisazioni industriali lucali.

"E1000 hè UN PASSU IMPORTANTE PER APERTURA À L'ESTERO"

Enfatizendu chì a locomotiva elettrica 1000% domestica sviluppata sottu a guida di TÜBİTAK MAM è TÜLOMSAŞ hè un passu impurtante in l'ingressu à i settori stranieri, Talat Aydın, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu: "E2003 hà un impurtante postu trà i prughjetti di ferrovia d'alta velocità è espressi da u 1000. Avemu acceleratu i studii di treni naziunali per i prughjetti naziunali per u trasportu veloce è veloce. I nostri miri impurtanti varianu da i fasteners di ferrovia à e fabbriche di traversine è locomotive diesel o elettriche è a produzzione di vagoni di passageri; Avemu un travagliu impurtante in questu puntu. Cù i preziosi cuntributi di e nostre università, aumenteremu u nostru travagliu nantu à i sistemi di guida muderni nantu à e ferrovie. "Felicitemu è ringraziemu tutti quelli chì anu cuntribuitu à EXNUMX", disse.

"E1000 hè una nota impurtante per esse inserita in a storia"

Dichjarà chì una visione impurtante hè stata preparata per a ristrutturazione di e ferrovie dapoi u 2004 à a cerimonia di apertura, u direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, hà dettu: "A locomotiva elettrica naziunale E1000 hè un successu cumpletu di l'ingegneria. Cù u prugettu, avemu diventatu unu di i paesi rari in u mondu chì sviluppa u so propiu software è hardware in u settore di locomotive. A partesi da u 2016, cuminciaremu à pruduce locomotive principali elettriche chì portanu a nostra propria marca. Un altru prughjettu impurtante davanti à noi hè u Trenu Naziunale d'Alta Velocità. Cuntinuemu u nostru travagliu per a so pruduzzione. "Vulemu ringrazià tutti quelli chì participanu è sustenenu E1000, chì hè u manifestante è l'annunziu di una tale visione".

"SIAMO FELICI DI PORTARE E1000 À U NOSTRE PAESE"

Dichjarà chì l'E1000, in quale tutti i cumpunenti in u settore di i veiculi ferroviari sò pruduciuti in u paese, costa 9.5 milioni di TL, TÜBİTAK Marmara Research Center President Assoc. Dr. Bahadır Tunaboylu; "Speremu chì E1000, chì hè ghjuntu in vita cù a cullaburazione di TÜBİTAK MAM, TÜLOMSAŞ è TCDD, serà benefica per u nostru paese. Puderemu aduprà e tecnulugia chì avemu acquistatu, a nostra forza di furmazione, a nostra capacità di cuncepimentu è u prugressu chì avemu fattu in l'innuvazione, è i nostri sistemi di trazione di tecnulugia avanzata, in prughjetti ferroviari differenti più putenti. "Continueremu à sviluppà novi tecnulugia", disse.

1 Comment

  1. Iè, mi sentu fieru in nome di u mo paese, ma ùn avemu micca ferruviari? Cum'è a cumunità ferroviaria, ùn avemu micca amparatu da u 24-22-33 mila locomotive diesel. Da avà, speru chì truverete un manera di fà questu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*