A produzzione di treni naziunali principia dopu à Hürkuş

Dopu à Hürkuş, a produzzione di treni naziunali principia: In più di l'aumentu di u rapportu domesticu in i prudutti di l'industria di difesa in Turchia, a dependenza straniera in u trasportu finisce ancu.
Turchia, chì hà riunitu u 80 per centu di i so prudutti di difesa bisognu cum'è impurtazioni finu à pocu anni fà, è hà impurtatu assai prudutti da l'aviò à i treni, da i tank à i veiculi militari, accelerà a so mossa di l'industria domestica. Dopu à i prughjetti di cisterna domestica, elicotteru è aereo, u prucessu per a pruduzzioni di massa hè statu determinatu per u trenu domesticu.
Dopu à a produzzione di vagoni in Turchia Wagon Sanayi A.Ş. (TÜVASAŞ), chì dura dapoi parechji anni, avà u travagliu per u trenu domesticu hè statu acceleratu. Erol İnal, Direttore Generale di TÜVASAŞ, hà dichjaratu chì l'architettu principale di u Prughjettu di u Trenu Naziunale, chì hà una storia di 11 anni, hè l'ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, è hà dettu: "U costu di un vagone hè 4 milioni di lire. Avemu calculatu u costu di pruduzzione di u trenu domesticu cum'è 3.5 milioni di lire. Questu hè u costu più altu. U nostru scopu hè di calà. Perchè darà una grande cuntribuzione à l'ecunumia naziunale. Semu pronti cum'è una fabbrica. Cuntaremu 2.5 anni è pruduce u nostru trenu naziunale ", disse. Sicondu l'infurmazioni datu da İnal, u trenu naziunale serà pruduttu in dui stabilimenti principali di produzzione. U trenu è u vagone d'alta velocità seranu pruduciuti in Turchia Locomotive and Motor Industry Inc. (TÜLOMSAŞ), è i setti diesel è elettrici seranu pruduciuti in TÜVASAŞ. Erol İnal hà dettu: "U prucessu di produzzione hà iniziatu 6 mesi fà.
I disinni visuali è i prughjetti di fabricazione di u trenu sò stati cumpletati. Avemu fattu una presentazione à u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan per a selezzione di mudelli di u trenu. U mudellu hè statu determinatu è u prucessu di pruduzzioni principia. À u mumentu, avemu digià pruduciutu treni cù una località di 40 per centu. In u primu muvimentu, ghjunghjemu à una tarifa interna minima di più di 60 per centu. Siccomu avemu a licenza di u trenu naziunale, applicà ogni tipu di vuluntà materiale è fisica. In u passatu, ùn pudemu micca fà cambiamenti in i treni per via di a licenza ", disse. U Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà ancu spiegatu l'evoluzione in l'industria di difesa è di trasportu, "In 2011, avemu mandatu u nostru primu satellitu domesticu in u spaziu. U nostru tank Altay, l'elicotteru ATAK, i veiculi aerei senza pilota ANKA, i prughjetti MİLGEM avanzanu rapidamente. HÜRKUŞ hà pigliatu u volu. U primu fucile d'infanteria hè statu cuncepitu è ​​a produzzione principia. I sviluppi chì avemu fattu sò abbastanza per spiegà l'ultimu attaccu ".
YILDIRIM ARCHITECTURAL
Erol İnal, Direttore Generale di TÜVASAŞ, hà dichjaratu chì l'architettu di u prughjettu di u trenu naziunale, chì hà 11 anni di storia, hè l'ex Ministru Binali Yıldırım, è hà dettu: "Contaremu i ghjorni per u nostru trenu naziunale per 2.5 anni".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*