Investimenti di trasportu à tuttu u gasu: 10 miliardi TL in 212,5 anni

Investimenti di trasportu à tuttu throttle: 10 miliardi TL in 212,5 anni: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, chì hà dichjaratu chì 10 miliardi TL sò stati investiti in u settore di u trasportu in 212,5 anni, hà dettu chì ci sò 297 prughjetti nantu à l'autostrada, 52 nantu à a ferrovia, 47 nantu à a via aerea, 49 nantu à a via marittima è prughjetti 15 nantu à a cumunicazione.Ellu disse chì ci sò prughjetti principali 184,5 è 460 mila 3 sub-progetti cù un valore d'investimentu tutale di 898 miliardi TL.
Dichjarà chì 10 miliardi TL sò stati investiti in u settore di u trasportu in 212,5 anni, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu chì ci sò 297 prughjetti cù un valore d'investimentu tutale di 52 miliardi TL, cumprese 47 prughjetti nantu à l'autostrada, 49. prughjetti nantu à a ferrovia, 15 nantu à e compagnie aeree, 184,5 nantu à a via marittima è 460 prughjetti nantu à a cumunicazione è 3 mila 898 sottu-prughjetti. Yıldırım hà annunziatu chì 98,2 miliardi di TL di sti prughjetti sò stati realizati è i 86 miliardi TL restanti seranu cumpletati in 6 anni.
Facendu un discorsu à a Cummissione di Pianificazione è Budget in quantu à u bilanciu 2014, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu chì cuntinueghjanu i so investimenti in i campi di terra, aria, mare è ferrovia senza rallentà. Facendu valutazioni annantu à l'evoluzione in u settore di u trasportu turcu da u 2003 à u 2013, u Ministru Yıldırım hà dettu chì 10 miliardi di TL sò stati investiti in u settore di u trasportu in l'ultimi 212,5 anni. Enfatizendu chì 62% di questu hè statu realizatu da UDHB, 34% da i guverni lucali è 4% da altre istituzioni pubbliche, u Ministru Yıldırım hà dettu chì l'investimentu fattu da u ministeru hè 133 miliardi TL, l'investimentu fattu da i guverni lucali hè 72 miliardi TL, è l'investimentu fattu da altre istituzioni pubbliche hè apprussimatamente 10 billion TL. Hà nutatu chì era 2003 billion TL. U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì mentre a parte di u settore di i trasporti in u PNB era di 13,7 in u 15,3, sta ratio hè aumentata à 297 oghje. Informendu chì ci sò 52 prughjetti principali è 47 mila 49 sottoprughjetti in termini di settori, cumprese 15 prughjetti nantu à l'autostrada, 460 nantu à a ferrovia, 3 in a via aerea, 898 in a via marittima è 184,5 in a cumunicazione, u Ministru Yıldırım hà dettu chì 98,2 miliardi TL di u costu tutale di 86 miliardi TL. Ellu hà dichjaratu chì u prughjettu restante 6 miliardi TL serà finitu in circa XNUMX anni.
U PAESE UTILIZZA U PIÙ UBAQ DOCUMENTI TURCHIA
Rimarchendu chì l'ingressu à u mercatu è l'occupazione in l'autostrada hè regulatu, l'imprese sò licenziati.
Yıldırım hà nutatu chì circa 2013 milioni di veiculi è 10 mila 1,5 certificati d'autorizazione sò stati emessi in i 531 mesi di u 568. Dichjarà chì u numeru tutale di cumpagnie impegnate in u trasportu stradale hè di 44 mila 357, u Ministru Yıldırım hà dettu: "U numeru di veiculi hà righjuntu 90 mila 600 è u numeru di passageri trasportati annu à 1 miliardi 417 milioni. Cù u partenariatu publicu-privatu, un totale di stazioni 81, 197 fissi è 73 mobili, sò stati aperti in 270 pruvince, è più di 40 milioni di ispezioni di veiculi sò state realizate in queste stazioni. 75 stazioni d'ispezione stradale sò state stabilite. Da i primi 2013 mesi di 10, 26.878.200 ispezioni di veiculi sò state realizate in queste stazioni.
Dichjarà chì in i 10 mesi di questu annu, u numeru di spedizioni internaziunali hè aumentatu di 2003 in paragunà à 6 è di 2012% in paragunà à 7, u Ministru Yıldırım hà dettu chì a diminuzione di certi porti di cunfini turchi hè stata attribuita à l'agitazione interna è a crisi in u paese. i paesi induve u trasportu hè realizatu. Enfatizendu chì u cummerciu esteru cuntinueghja à aumentà, Yıldırım hà dettu chì u documentu di trasportu multiplu allevia u cummerciu esteru. Ricordendu chì ci era 1 quote in u 46 è u numeru di documenti utilizati era 831, Yıldırım hà dettu chì da u 2003, stu numeru hà righjuntu 141 cù un aumentu di 531% in a quota, è 2013 mila 307 cù un aumentu di 538% in u 701. numeru di ducumenti utilizati. Dichjarà chì si battenu assai seriamente per questu, Yıldırım hà dettu: "Avemu a più grande flotta in Europa. Attualmente, Turchia hè diventata u paese chì usa u più altu numeru di certificati UBAK in a so regione. L'annu prossimu, stu numeru aumenterà ancu di più ", disse. U Ministru Yıldırım, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i prughjetti fatti cù u mudellu BOT, hà dichjaratu chì i travaglii nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim cuntinueghjanu rapidamente è chì questu ponte serà u più largu ponte di piattaforma in u mondu. Yıldırım hà annunziatu chì u Prughjettu di Traversamentu di a Baia di İzmir, chì purtarà l'autostrada nord-sud è u trafficu ferroviariu fora di a cità, serà finitu in u 3, è u Prughjettu Tunnel Eurasia, chì cuntinueghja per un totale di 712 km sottu à u mare è sottu à a terra. , serà finitu in 2014.
FERROVIA DI SETA PORTA VITA
U Ministru Yıldırım hà dettu chì cù a lege promulgata in e ferrovie, hè assicuratu chì u settore privatu pò custruisce è aduprà infrastruttura ferroviaria è operare infrastruttura è treni per furnisce u trasportu di passageri è di merci cù u prezzu più adattatu, efficace è più bassu pussibule in termini di qualità di serviziu. Enfatizendu chì l'accordi strutturali sò stati fatti per TCDD per adattà à stu novu ordine, Yıldırım hà dettu ancu chì 2004 km di linea ferroviaria sò stati custruiti da u 2013 à a fine di u 1724, 7.750 km di strada hè stata rinnuvata, è a nova linea di 2 km era sottu. custruzzione. Ellu disse chì u so travagliu hè cuntinuu. Enfatizendu chì u "Prughjettu di u Seculu" Marmaray, chì hà apertu u 500 d'ottobre, hà unitu l'Asia è l'Europa, u Ministru Yıldırım hà dettu: "U Prughjettu Baku-Tbilisi-Kars entrerà in opera à a fine di l'annu prossimu à u più tardi. Cù a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è a Traversa di u Tubu di Marmaray / Bosphorus, a moderna Ferrovia di Seta serà implementata. U corridore ferroviariu Far Asia-Europa Occidentale serà fattu funziunale. U Ministru Yıldırım hà dettu chì cù una mossa domestica in l'industria ferroviaria, Turchia diventerà u centru di l'industria ferroviaria avanzata in a so regione. Dichjarà chì u numeru di centri logistichi hè statu aumentatu à 29, u Ministru Yıldırım hà dettu: "19 centri logistichi sò stati messu in opera. I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in 5 centri logistichi. In l'altri 7, cuntinueghjanu u prughjettu è l'opere d'espropriazione ».
A AIRLINE RISCE RAPIDA
Dichjarà chì a reta di volu hè cresciutu 3 volte in a compagnia aerea, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì e cumpagnie 6 anu ghjuntu à 7 destinazioni da 52 centri in voli domestici, mentre chì i voli internaziunali sò fatti versu 103 destinazioni in 236 paesi. Dichjarà chì u fatturatu di u settore di l'aviazione civile hà righjuntu 21,4 miliardi di dollari, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà nutatu chì u numeru di paesi cù quali Turchia hà accordi di trasportu aereu hè statu aumentatu à 155. Ricordendu chì 34 accordi di l'aviazione sò stati firmati in a Conferenza Turchia-America, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì i voli à più di 25 novi cità in l'Americhe sò stati furniti. Dichjarà chì l'offerta per u terzu aeroportu da esse custruitu in Istanbul hè stata fatta, u Ministru Yıldırım hà enfatizatu chì questu aeroportu serà u più grande di u mondu quandu sarà finitu. Dichjarà chì i terminali di alcuni aeroporti esistenti sò stati rinnuvati, u Ministru Yıldırım hà datu l'infurmazioni seguenti: "A custruzzione di l'aeroportu Hakkari cuntinueghja. ORGİ ancu recuperatu, Kars Terminal hè finitu. E strutture supplementari di Mardin, Balıkesir Koca Seyit Terminal è Konya Terminal seranu finite in 3. Van Ferit Melen serà ancu finitu in u 2014, è l'aeroportu di Diyarbakır serà finitu à a fine di u 2014. Vulemu finisce l'Aeroportu di Hakkari in 2014, ma avemu avutu un prublema causatu da i subcontrattori di u cuntrattu, ci era un pocu di prublema di sicurezza, avà hà acceleratu. In u 2013, l'edificiu di a terminal di Sinop Airport, Çanakkale, Muş, u centru Balıkesir serà finitu. Avemu u scopu di compie l'edificiu di a terminal interna di l'Aeroportu Adnan Menderes di Izmir, chì hè custruitu annantu à una superficie di circa 2014 mila metri quadrati, à a fine di questu annu. Cusì, avemu da furnisce un aumentu seriu di a capacità. A custruzzione di l'aeroportu di Çukurova cuntinueghja cù u mudellu BOT.
I prughjetti di u portu NOVU AUMENTARAN A CAPACITÀ
U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì a crisa sperimentata per via di u fattu chì u 87% di u trasportu glubale hè realizatu per mare hà affettatu negativamente u cummerciu marittimu, è chì i paesi chì entranu è fora di a crisa paganu u listessu prezzu. Nutendu chì, malgradu a crisa, a Turchia si trova in u 90u postu trà 30 paesi cù u 13% di a flotta di navi di u mondu, Yıldırım hà dettu chì a quantità totale di carichi trattati in i porti hè aumentata da 10 da 190 milioni 152 mila 723 tunnellate in l'ultimi 4 anni à 387. millioni 426 mila 232 tunnillati hà dichjaratu ch'ellu hè ghjuntu. A quantità di carichi trattati in u trasportu di cabotage in tutta a Turchia hà aumentatu di 2003% in 2012 paragunatu à 61, hè previstu di aumentà di 2013% da a fine di 85, è a quantità tutale di cuntenituri trattati in i porti turchi (in basa di TEU) aumentatu da 2003 in 2012 paragunatu à 9. Enfatizendu chì un incrementu di 2013% hè previstu da a fine di u 215, Binali Yıldırım hà dettu: "Un totale di 2004 milioni 2013 mila tunnellate di carburante hè statu furnitu in u periodu 3-24 è un A media annuale di supportu di 3 milioni di TL hè stata furnita à u settore cù l'applicazione di carburante senza SCT di 595 miliardi 370 milioni di TL.
Enfatizendu chì a custruzzione di u Portu di Çandarlı di l'Egeu Nordu, chì serà trà i 10 porti più grandi d'Europa, hè per esse cumpletata, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Stu portu serà una porta impurtante per a Turchia per apre à i mercati mundiali. A capacità iniziale serà di 4 milioni di TEU / annu è a capacità finale serà di 12 milioni di TEU / annu. Cumincemu a custruzzione di u Portu di Filyos, a porta di uscita di u Mari Neru, cù una capacità finale di 25 milioni di tunnellate / annu.
22 MILIARDI TL DOMANDA DI BUDGET
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dichjaratu chì l'appropriazioni d'investimentu di u bilanciu 2014 eranu circa 9 miliardi di TL è hà dettu: "Quandu cunsideremu altre spese, u bilanciu tutale hè di circa 22 miliardi di TL. U bilanciu 2013 era 19,1 miliardi TL. Quandu avemu paragunatu cù questu, significa un aumentu di .5 ". Dichjarà chì l'appropriazione di u bilanciu di a Direzzione Generale di l'Autostrade era di 2013 miliardi TL in 6,9, hè aumentata à 2014 miliardi TL in 7,1. Dichjarà chì hà trovu modestu u bilanciu di a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, u Ministru Yıldırım hà nutatu chì u bilanciu attuale di a Direzzione Generale hè di 2007 milioni 25 mila TL, un aumentu di 174 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*