E novi linee suburbane di Istanbul respiraranu u trafficu

E novi linee suburbane di Istanbul daranu una nova vita à u so trafficu:
Gebze-Turchia, chì include u Prughjettu Marmaray, chì hè realizatu da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.Halkalı Cù a fine di a linea ferroviaria di 76 chilometri trà e duie linee, a distanza trà e duie linee diminuirà da 185 minuti à 105 minuti.
Gebze-Halkalı Dopu l'apertura di u Marmaray di 76 chilometri nantu à a linea ferroviaria di 13,6 chilometri trà 63-XNUMX, u travagliu cuntinueghja rapidamente per mette in serviziu a linea ferroviaria restante di XNUMX chilometri.
Hè 43,8 chilometri da Ayrılık Çeşmesi à Gebze da u latu asiaticu, è da Kazlıçeşme da u latu europeu. HalkalıUn totale di 19,2 chilometri di linee doppie è stazioni esistenti, cumprese 63 chilometri à , sò stati eliminati. Tutte l'infrastruttura è e stazioni cuminciaru à esse ricustruite per permette 3 linee nantu à a listessa strada. Di e 3 linee novi per esse custruitu, i treni di Marmaray utilizanu e linee nordu è 2. L'operazione suburbana standard di u metro serà pussibule à intervalli di 2 minuti. A 3a linea in u sudu serà aduprata da i treni interurbani di passageri è di merci è Treni d'Alta Velocità. Nantu à a linea in quistione, 10 sidings seranu stallati per assicurà l'operazione YHT bidirezionale.
Un totale di 27 stazioni di superficia novi seranu custruite, 10 da u latu anatolianu è 37 da u latu europeu. 7 di elli (Gebze, Pendik, Maltepe, Bostancı, Söğütlüçeşme, Bakırköy è Halkalı) serà una stazione di trasferimentu di treni interurbani-suburbani. L'altri 30 stazioni serviranu solu treni Marmaray cum'è stazioni suburbane. 2 viadutti; 27 strutture di l'ingegneria, cumprese 29 autostrade, 21 passaggi pedonali, 12 autostrade, 19 passaggi pedonali, 60 ponti di attraversamentu di fiumi è 170 canali, seranu ricustruiti.
In u scopu di u prugettu, chì hè previstu per esse cumpletu in 2015, a linea Gebze-Pendik YHT serà pronta in 2014 è serà messu in opera cù l'Ankara-Istanbul YHT. U Trenu d'Alta Velocità chì parte da Ankara ghjunghjerà à Istanbul è si ferma in Gebze è Pendik.
14 stazioni storichi è edifizii storichi seranu prutetti
I lochi è i piani di rotta di e novi stazioni sò stati determinati per priservà e stazioni storichi 14 è tutti l'edificazioni storichi nantu à a strada suburbana. I disegni di indagine è di restituzione è i prughjetti di risturazione per stazioni è edifici storichi sò stati preparati è l'appruvazioni di u cunsigliu sò stati cumpletati. E stazioni Bakırköy, Yeşilköy è Göztepe seranu restaurate in u scopu di u prugettu. In u scopu di u travagliu da esse realizatu, a stazione di Göztepe serà prima sospesa nantu à un trasportatore d'acciaio, e strutture di linea seranu custruite sottu, è dopu a stazione storica serà cunservata è restaurata in u locu. E novi stazioni seranu ricustruite in e zone vicine à quelle esistenti.
155 scale mobili è 191 ascensori seranu custruiti
E stazioni, i passaggi sotterranei è i passaggi superiori in u scopu di u prugettu includenu scale mobili, ascensori è rampe per l'accessu per i citadini disabili. In questu cuntestu, un totale di 155 escalators è 191 ascensori seranu utilizati. Stazioni sottu u livellu di a piattaforma di Ticket Hall: Küçükçekmece, Florya, Yeşilköy, Yeşilyurt, Ataköy, Yenimahalle, Feneryolu, Erenköy, Suadiye, Süreyya Plajı, Atalar, Kartal, Yunus, Kaynarca, Aydıntepe, İçmeler, Çayırova. Stazioni di Biglietteria sopra u livellu di a piattaforma, Mustafa Kemal, Zeytinburnu, Göztepe, Fikirtepe, Başak, Güzelyalı, Tuzla, Osmangazi, Darıca Fatih. Stazioni di tipu speciale, stazioni di trasferimentu è / o stazioni chì necessitanu una fabricazione speciale, HalkalıTCDD YHT-Suburban Transfer Station sarà stabilita in stazioni Bakırköy, Söğütlüçeşme, Bostancı, Maltepe, Pendik è Gebze, Küçükyalı è Cevizli stazioni seranu ancu custruiti cum'è stazioni di tipu speciale.

1 Comment

  1. Chì succede à l'antica stazione di Pendik?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*