Prughjettu di parcheggio flottante di Istanbul

Prughjettu di parcheghju di Istanbul Yuzer
Prughjettu di parcheghju di Istanbul Yuzer

I parcheggi flottanti venenu à Istanbul. İSPARK hà pigliatu l'azzione per custruisce un parcheghju flottante per esse adupratu in mare. Cù u prugettu da esse realizatu, u periodu di parcheghju flottante hà da principià in a cità marittima di Istanbul, è l'usu di e zone di mare cuntribuiscenu à a suluzione di u prublema di parcheghju.

In u scopu di u prugettu, hè previstu di rivisione i battelli di città inattivi è l'utilizanu cum'è parcheggi flottanti. Siccomu u sistema serve in parti impurtanti di a cità, hè previstu di cuntribuisce assai à u prublema di parcheghju.

VAI À I PUNTI DI AFFARI È GHITÀ FERRU

A cumissioni di Marmaray è l'usu intensu di sta linea da i citadini anu purtatu a custruzzione di parcheghji integrati in mare in tutta a cità. ISPARK, chì hà pigliatu azzione per questu scopu, prima di tuttu, Üsküdar di Marmaray è Kadıköy Cù a so stazione, cumissionarà prughjetti di parcheghju flottante in punti vicinu à Harem è, da u latu europeu, à e stazioni Kazlı Çeşme è Sirkeci.

PARCHEGGIO FLOTTANTE DI CAPACITÀ 400 VEHICULE

L'urganisazioni di u settore publicu è privatu anu purtatu una offerta à İSPARK per u prugettu, chì serà una soluzione alternativa à u trafficu di Istanbul. In u prughjettu, induve 2 diverse opzioni sò offerte, u sistema serà implementatu mudernizzandu i parcheghji flottanti o i navi di trasportu di passageri esistenti chì sò ricustruiti da zero. U cunduttore, chì abbanduneghja u so veiculu in i parcheghji induve u parcheghju flottante è a cunnessione di a terra sarà fatta, ghjunghjerà à u puntu desideratu ghjunghjendu à u Marmaray da i dui lati di a cità.

U direttore generale di ISPARK, Mehmet Çevik, hà dichjaratu chì l'insufficienza di terreni in i zoni induve a densità di trafficu hè sperimentata in Istanbul li hà diretti à stu prughjettu, è hà dettu: "In particulare cù a messa in carica di Marmaray, a crescente necessità di parcheghju in questi punti ci hà acceleratu à mette un tali studiu à l'agenda. U nostru scopu hè di cuntribuisce à a suluzione di u prublema di u parcheghju mettendu in funzione i parcheggi flottanti in questi punti.

A capacità serà aumentata in u prucessu, dopu à a cumissioni di u parcheghju flottante di 400 veiculi in l'Harem in u primu locu. Ci sarà una cafeteria, spazii d’ascoltu, galerie d’arte è spazii di vita in questi parcheghji, chì servenu 24 ore à ghjornu.

Ci sò ESEMPI IN GIAPPONE È CANADA

U prughjettu, chì serà implementatu da İSPARK per a prima volta in Turchia, darà un esempiu per altre cità nantu à a costa cù congestioni di trafficu. A causa di a cunnessione di Istanbul à u mare in parechji punti, u prugettu hè destinatu à incuragisce i sistemi ferroviari è u trasportu marittimu. Ci sò parcheggi flottanti in paesi cum'è u Giappone è u Canada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*